Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
Werd, voordat een behandeling, onderzoek of ingreep begon, gecontroleerd of u de juiste persoon was? Bijvoorbeeld door naar uw naam en geboortedatum te vragen?
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u het contact met de functielaborant / verpleegkundige ervaren?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
Hoe heeft u het telefonisch contact met onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de bereikbaarheid van onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
Hoe ervaart u de informatie op onze website?
Hoe heeft u het contact met de doktersassistente-balieassistente ervaren?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?

Celyma Van glaanen weygel

Het personeel is heel aardig duidelijk in wat mij te wachten staat. Op alle vragen kreeg ik antwoord.

Jaap weberink

100 procent goed

W.M. Lammertink

Gastvrij, vriendelijk en deskundig.

ZuidOost

Ben zeer tevreden over de behandeling v de lieve dames en ook blij met dr Gabeler, hij heeft in ieder geval met mij gesproken over de kappa en lambda, de andere specialisten interne keken alleen... Ben zeer tevreden over de behandeling v de lieve dames en ook blij met dr Gabeler, hij heeft in ieder geval met mij gesproken over de kappa en lambda, de andere specialisten interne keken alleen naar de uitslag en die was nog binnen de grenswaarden en dat zegt niets over wat ze kunnen veranderen in div organen en dat stoorde mij wel en baarde mij ook zorgen.

Jeanne Lammertink

Uiterst vriendelijk en adequaat door de dame aan de receptie ontvangen, goede uitleg gegeven.
Over de cardioloog alleen maar lof. Zeer vriendelijk, toegankelijk en open, duidelijk in haar uitleg, geen wollige verhalen maar to-the-point. Had meteen alle vertrouwen in haar.

Leo van der Velde

Ik heb goede ervaringen. Een snelle afspraak en een prima ontvangst en keuring.