Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
Werd, voordat een behandeling, onderzoek of ingreep begon, gecontroleerd of u de juiste persoon was? Bijvoorbeeld door naar uw naam en geboortedatum te vragen?
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u het contact met de functielaborant / verpleegkundige ervaren?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
Hoe heeft u het telefonisch contact met onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de bereikbaarheid van onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
Hoe ervaart u de informatie op onze website?
Hoe heeft u het contact met de doktersassistente-balieassistente ervaren?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?

Michel Kaspers

Duidelijke uitleg gehad

Evelyn Stoop

Als heel prettig ervaren! Rust, geen gehaast. vriendelijk geholpen door de dames aan de balie. Afspraak liep niet uit , werd keurig op tijd geholpen.
Arts nam alle tijd en heeft alles goed...
Arts nam alle tijd en heeft alles goed uitgelegd.

Liesbeth Couvreur

Een geweldige kliniek. Ik heb mij echt gezien gevoelt . Zeer uitgebreid door een geweldige cardioloog onderzocht . Was eerder al in een ziekenhuis voor mijn hart maar dat onderzoek was niet zo... Een geweldige kliniek. Ik heb mij echt gezien gevoelt . Zeer uitgebreid door een geweldige cardioloog onderzocht . Was eerder al in een ziekenhuis voor mijn hart maar dat onderzoek was niet zo uitgebreid als deze hartkliniek voor vrouwen. De ontvangst bij de receptie is al een welkom. Zeker een aanrader .
Met een 💖 groet, Liesbeth Couvreur.

M de Bois

Heel vriendelijk en een gezellige wachteruimte.

H van Reenen

Hele goeie kliniek maar afspraak maken of wijzigen hopeloos heb 1.5 uur in de wacht gestaan met 5 wachtende voor me. Moest vandaag weer bellen 5 wachtende voor me heb maar opgehangen

Danique De Jong

Heel fijn en uitgebreid advies

H.I.M Wiggerts van der Vliet

Veldheer

Vriendelijke ontvangst en goed geholpen

Eillebrecht Dierkse

Prettig en duidelijk