Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
Hoe heeft u de bereikbaarheid van uw vestiging ervaren? (m.b.t. vervoer)
Hoe heeft u het contact met de functielaborant / doktersassistent ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
Hoe ervaart u de informatie op onze website?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u het telefonisch contact met de HartKliniek ervaren?
Werd er een dubbelcheck uitgevoerd op juistheid van de persoon/ persoonsgegevens?
Hoe heeft u het contact met de balieassistente ervaren?

G.T.J.M. (Fred) Penders

Via de huisarts heb ik een afspraak gemaakt in de Hartkliniek. Door mijn echtgenote was ik bekend met de kliniek. Er zijn onderzoeken gedaan die hebben aangetoond dat er medicatie nodig was en voor... Via de huisarts heb ik een afspraak gemaakt in de Hartkliniek. Door mijn echtgenote was ik bekend met de kliniek. Er zijn onderzoeken gedaan die hebben aangetoond dat er medicatie nodig was en voor een vervolgonderzoek ben ik verwezen naar het ziekenhuis in Genk. Omdat ik zelf contacten heb in het MUMC+ Maastricht heb ik daarvoor gekozen.

Gert Boxem

Zeer tevreden

Vince

Top!

Karin

Vandaag een zgn stressecho gehad in Almere. Ik voelde me heel veilig en gerustgesteld door Debby die me begeleidde. Wat een lieverd. En ook de cardioloog die de echo deed en meteen de uitslag gaf... Vandaag een zgn stressecho gehad in Almere. Ik voelde me heel veilig en gerustgesteld door Debby die me begeleidde. Wat een lieverd. En ook de cardioloog die de echo deed en meteen de uitslag gaf en uitlegde was fantastisch.

Gewoon zo doorgaan

E. Bronsveld

Redelijk goed, maar patiëntendossier niet te openen, telefonische bereikbaarheid beneden niveau

Zie boven

Ypey

E. Jacobs-Geleijn

Er werd voldoende tijd genomen voor onderzoek en bespreken van de onderzoeksresultaten.