Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
Hoe heeft u de bereikbaarheid van uw vestiging ervaren? (m.b.t. vervoer)
Hoe heeft u het contact met de functielaborant / doktersassistent ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
Hoe ervaart u de informatie op onze website?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u het telefonisch contact met de HartKliniek ervaren?
Werd er een dubbelcheck uitgevoerd op juistheid van de persoon/ persoonsgegevens?
Hoe heeft u het contact met de balieassistente ervaren?

Ricardo Galama

Prettige en deskundige ervaring.

Muermans

Halfjaarl. controle ivm hartklachten

Carla Mak

Zoals altijd, prima

niet anoniem bellen! Anonieme telefoontjes worden op mijn telefoon automatisch naar de voicemail geleid, en als je dan voicemail niet inspreekt, dan kan ik niet terug reageren.

I.vd.Weerd

Goede ervaring

Chandra Djoenaedi

Communicatie met receptie en arts verloopt helder.

Bereikbaarheid voor doven en slechthorenden beter transparanter realiseren, zowel via de website als via persoonlijke contacten.

WFH de Harder

Prima verzorging en begeleiding

Vos van der Heyden

Heel erg goed, zijn lief en erg begaan de afgelopen keer.

Weet ik niet zo gauw

Elvira Rosema

Fijne sfeer in de kliniek. Alleen het parkeren is in Rijswijk op bepaalde tijden een ramp.

Mijn huisarts zegt mij dat ik om een bloedonderzoek had moeten vragen bij de kliniek. Nu ik dat niet gedaan heb, zegt ze: beurt voorbij 😳 Vrij kort door de bocht lijkt mij, Ik kom voor het eerst in... Mijn huisarts zegt mij dat ik om een bloedonderzoek had moeten vragen bij de kliniek. Nu ik dat niet gedaan heb, zegt ze: beurt voorbij 😳 Vrij kort door de bocht lijkt mij, Ik kom voor het eerst in de kliniek en dan moet ik daarom gaan vragen 🤷‍♀️Dus misschien bij eerste consult ook een bloedcheck afnemen.

G.T.J.M. (Fred) Penders

Via de huisarts heb ik een afspraak gemaakt in de Hartkliniek. Door mijn echtgenote was ik bekend met de kliniek. Er zijn onderzoeken gedaan die hebben aangetoond dat er medicatie nodig was en voor... Via de huisarts heb ik een afspraak gemaakt in de Hartkliniek. Door mijn echtgenote was ik bekend met de kliniek. Er zijn onderzoeken gedaan die hebben aangetoond dat er medicatie nodig was en voor een vervolgonderzoek ben ik verwezen naar het ziekenhuis in Genk. Omdat ik zelf contacten heb in het MUMC+ Maastricht heb ik daarvoor gekozen.