Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
Hoe heeft u de bereikbaarheid van uw vestiging ervaren? (m.b.t. vervoer)
Hoe heeft u het contact met de functielaborant / doktersassistent ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
Hoe ervaart u de informatie op onze website?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u het telefonisch contact met de HartKliniek ervaren?
Werd er een dubbelcheck uitgevoerd op juistheid van de persoon/ persoonsgegevens?
Hoe heeft u het contact met de balieassistente ervaren?

Cor Smeer

De Hartkliniek is voor mij een bijzonder fijne kliniek die adequaat reageert en mensen op een professionele wijze begeleid bij eventueel herstel of doorverwijst naar samenwerkende Ziekenhuizen.

Beter communiceren met apotheek en vervangend arts

Privepersoon Kuiper

Prettig en echte dientverlening

Anita

Je wordt goed geholpen. Cardioloog en assistenten nemen de tijd voor je.

Het is onduidelijk waar de wachtkamer is voor de afdeling cardiologie. Het kan ook wel wat gezelliger gemaakt worden en daarbij is het erg koud in de wachtkamer.

W. A. Vervenne

Daadkrachtige aanpak en snelle diagnose.

Wat mij betreft kan ik niet zo veel verzinnen

Gerrie Bus

Fijn geholpen en je word serieus genomen.

Konstapel-Mars F

Prettige ontvangst. Fijn dat erbij Het eerste bezoek meteen een hartfilmpje en een echo gedaan wordt door de cardiologe. Ook fijn dat dit meteen besproken wordt. Ik miste een bepaalde persoonlijke... Prettige ontvangst. Fijn dat erbij Het eerste bezoek meteen een hartfilmpje en een echo gedaan wordt door de cardiologe. Ook fijn dat dit meteen besproken wordt. Ik miste een bepaalde persoonlijke aandacht en uitleg. Ik kreeg diltyazem voorgeschreven een tablet per dag 90 milligram omdat 120 MG nog niet voorradig is. Uit de bijsluiter las ik dat het middel 12 uur werkzaam is waardoor ik een nacht wakker heb gelegen toen het middel uitgewerkt was. Tijdens de kerstdagen kan ik geen hulp vragen Ik heb uit eigen beweging conform de bijsluiter twee Diltiazem per etmaal ingenomen en na de feestdagen met de assistente contact opgenomen om het recept aan te passen en dat mijn slaapproblemen nog niet opgelost zijn hiermee.

Meer persoonlijke aandacht voor het hartprobleem waarmee ik ben gekomen

Harry Bosch

Positief, korte lijnen, prettige medewerkers

Telefonische contacten zijn goed.
Wat ik wel nadeling vind is dat het telefonische contact met een vestiging steeds via het hoofdkantoor moet verlopen.

Van veen

Nee