Pietsje Veenstra

Een aantal keren producten van Keune besteld. Werd snel en netjes ingepakt bezorgd. Bij de laatste zending werd het verkeerde product geleverd. Dit werd heel snel opgelost. Prima service.

Reactie Hardy's Keuze:

Wat fijn dat u de moeite heeft genomen ons een beoordeling te geven. Wij zijn blij te horen dat wij weer een tevreden klant van u hebben kunnen maken. Voor ons staat klantenservice en... Wat fijn dat u de moeite heeft genomen ons een beoordeling te geven. Wij zijn blij te horen dat wij weer een tevreden klant van u hebben kunnen maken. Voor ons staat klantenservice en klanttevredenheid hoog in het vaandel. Wij streven erna elke bestelling juist en zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Wanneer wij hierin een fout maken, willen wij dit uiteraard zo snel mogelijk voor u oplossen.
Gezonde en liefdevolle groet, Team Hardy's Keuze

Leslie De Pauw

Bedankt voor uw review.
Wij wensen u veel plezier van uw Keune haarproduct en zien u graag terug bij een volgende bestelling.
Liefdevolle en gezonde groet, Team Hardy's Keuze

Samira OUDIHI

Uitstekende service, snelle levering, perfecte verpakking. Top productkwaliteit.

Reactie Hardy's Keuze:

Bij Hardy’s Keuze vind je exclusieve Keune haarproducten voor iedere haartype. Bestellen doe je heel eenvoudig en naast je pakketje ontvang je altijd een cadeautje of sample. Hardy’s is fan en... Bij Hardy’s Keuze vind je exclusieve Keune haarproducten voor iedere haartype. Bestellen doe je heel eenvoudig en naast je pakketje ontvang je altijd een cadeautje of sample. Hardy’s is fan en daarom ambassadeur van Keune. Vandaar dat je in onze shop alleen de haarproducten van het Hollandse merk vindt. Keune staat voor hoge kwaliteit, net als wij. Dat is waarom wij toegewijd zijn aan Keune.
met vriendelijke groet,

Martine Snippe

Snelle lervering

Goed materiaal

Reactie Hardy's Keuze:

bedankt dat u de moeite heeft genomen ons een beoordeling te geven.
wij hopen u in de toekomst nog vaak van dienst te kunnen zijn.
met vriendelijke groet,

Ivette Van Eeten

Ik vind het pakketje super leuk.

Reactie Hardy's Keuze:

Bedankt voor uw leuke bericht.
Bedankt voor uw leuke bericht.
elke klant is voor ons speciaal, wij zullen dan ook elke bestelling met grote zorg en liefde voor u inpakken. Daarnaast ontvangt u van ons altijd een leuk cadeautje, want wie wordt er nu niet blij verrast ;).
Wij wensen u een hele fijne dag.
Een liefdevolle en gezonde groet,
Team hardy's keuze

Linda van Heesch

Top! Snelle levering en mooi van prijs. In het verleden was ik altijd het dubbele kwijt voor een flesje. Bij jullie heb ik 2 flesjes voor de prijs van 1 bij de concurrent. Jullie assortiment is ook... Top! Snelle levering en mooi van prijs. In het verleden was ik altijd het dubbele kwijt voor een flesje. Bij jullie heb ik 2 flesjes voor de prijs van 1 bij de concurrent. Jullie assortiment is ook veel uitgebreider. Kortom een heel tevreden en nieuwe vaste klant!

beste linda,
wat fijn te horen dat u de weg heeft gevonden naar onze webshop hardy's keuze.
beste linda,
wat fijn te horen dat u de weg heeft gevonden naar onze webshop hardy's keuze.
Hardy's Keuze is de Keune expert bij uitstek. We werken zelf dagelijks met deze producten.Hardy’s is fan en daarom ambassadeur van Keune. Vandaar dat je in onze shop alleen de haarproducten van het Hollandse merk vindt. Keune staat voor hoge kwaliteit, net als wij. Dat is waarom wij toegewijd zijn aan Keune. Daarnaast biedt hardy's keuze altijd de "beste"prijs, zodat het voor iedereen aantrekkelijk blijft om zijn of haar favoriete keune haarproducten aan te kunnen schaffen. wij hopen u in de toekomst nog vaak van dienst te mogen zijn.

Zhenya Barneva

I ordered once ... I'm happy

Reactie Hardy's Keuze:

how nice that you have found your way to our webshop hardy's choice. we wish you a nice day and hope to be of service to you often.
kind regards,

Irene

Positief! Goede klantenservice!!

Reactie Hardy's Keuze:

Bedankt dat u de moeite heeft genomen ons een beoordeling te geven.
Wij hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn.

Karlijn vd Vat

Uiterst vriendelijke personeel en een snelle Levering. Waar vind je dat nog? Bij Hardy’s dus.

Beste karlijn,
wat fijn dat u onze service en diensten als positief heeft heeft ervaren.
Voor ons zijn klantentevredenheid en een persoonlijke benadering van groot belang.
Wij zijn dan...
Beste karlijn,
wat fijn dat u onze service en diensten als positief heeft heeft ervaren.
Wij zijn dan ook enorm enthousiast, als klanten dit ook zo ervaren.
Veel happy hairdays en tot snel,
Liefs team Hardy's Keuze

Chantal Klinkert

Keurige afhandeling van je bestelling

Beste Chantal.
Bedankt voor uw positieve beoordeling.
Wij wensen u een hele fijne dag en veel happy hairdays.
Team hardy's keuze