Cathy Vreedeveld

Prima, goede en snelle service.

Reactie Hardy's Keuze:

Wat fijn om te horen dat u onze service en diensten als positief heeft ervaren. Ons team wordt er erg enthousiast van als onze klanten ook enthousiast zijn over Hardy's Keuze. Wij wensen u een fijne... Wat fijn om te horen dat u onze service en diensten als positief heeft ervaren. Ons team wordt er erg enthousiast van als onze klanten ook enthousiast zijn over Hardy's Keuze. Wij wensen u een fijne dag en graag tot een volgende bestelling.
Met vriendelijke haargroet, Team Hardy's Keuze

Tineke De wit

bedankt voor uw review.
team hardy's keuze

Huub van de Sandt

Prima contact dienstverlening

Bedankt voor uw review.
Wij wensen u veel plezier van uw Keune haarproduct en zien u graag terug bij een volgende bestelling.

Jonatas de Lemos

Snel en netjes

Reactie Hardy's Keuze:

Bedankt voor uw review. Wat fijn te zien dat alles juist is verlopen tijdens uw bestelling. Ons team zal er dan ook altijd met liefde en vol passie voor zorgen, dat alle bestellingen op een juiste... Bedankt voor uw review. Wat fijn te zien dat alles juist is verlopen tijdens uw bestelling. Ons team zal er dan ook altijd met liefde en vol passie voor zorgen, dat alle bestellingen op een juiste manier bezorgd zullen worden.

Anton van Esch

Reactie Hardy's Keuze:

wat fijn dat u de weg heeft gevonden naar onze webshop hardy's keuze.
wij zijn blij te horen dat u blij bent met onze service en diensten.
team hardy's...
wat fijn dat u de weg heeft gevonden naar onze webshop hardy's keuze.
wij zijn blij te horen dat u blij bent met onze service en diensten.
team hardy's keuze

truus hermkens

Prima ervaring, snel geleverd goed verpakt, aanrader!

Reactie Hardy's Keuze:

Wat fijn om te horen dat u Hardy's keuze als positief heeft ervaren! Door ons handgeschreven kaartje en extra cadeautje maken wij uw bestelling nog personlijker. Als onze klanten tevreden zijn over... Wat fijn om te horen dat u Hardy's keuze als positief heeft ervaren! Door ons handgeschreven kaartje en extra cadeautje maken wij uw bestelling nog personlijker. Als onze klanten tevreden zijn over onze service en diensten, worden wij daar als team natuurlijk enorm enthousiast van!

Lot Tinga

Gemakkelijk en snel.

Liiefdevolle groet, Team Hardy's Keuze

Tiana van der Vaart-Noordhoek

Zeer positief

Liefdevolle en gezonde haargroet, Team Hardy's Keuze

Yildiz

Uitstekende producten, goede levering en netjes verpakt!

Reactie Hardy's Keuze:

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat u onze beloofde service en diensten als positief heeft ervaren. Ons team staat altijd voor al uw vragen klaar en helpen u graag bij het... Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat u onze beloofde service en diensten als positief heeft ervaren. Ons team staat altijd voor al uw vragen klaar en helpen u graag bij het vinden van het perfecte product voor uw haarwensen.

Ghlana Joseph

Heel mooie producten en goede service!!??

Reactie Hardy's Keuze:

Bedankt dat u de moeite heeft genomen ons een beoordeling te geven. Wat worden wij hier blij van! Ons team zal er alles aan doen om iedere bestelling zo snel en goed mogelijk bij onze klanten wordt... Bedankt dat u de moeite heeft genomen ons een beoordeling te geven. Wat worden wij hier blij van! Ons team zal er alles aan doen om iedere bestelling zo snel en goed mogelijk bij onze klanten wordt bezorgd. Wanneer deze service ook zo wordt gewaardeerd, maakt dat ons natuurlijk enorm enthousiast.
Liefdevolle en gezonde, Team Hardy's Keuze