1920 beoordelingen

1920 Reviews

Ruth Volders

Fijne snelle afhandeling van de bestelling

Reactie Hardy's Keuze:

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en diensten.
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en diensten.
Wij wensen u veel plezier met uw bestelde producten en hopen u in de toekomst nog vaak van dienst te mogen zijn.

Alice Muller

Goede producten voor een goede prijs

Reactie Hardy's Keuze:

Bedankt voor uw positieve review.
Door ons brede aanbod Keune producten kunt u op 1 plek al uw favoriete haarproducten bestellen, ook geven wij u altijd de 'beste' prijs.
Liefdevolle groet,...
Bedankt voor uw positieve review.

Mouw

Snelle correcte levering.

Bedankt voor uw beoordeling.
Wij wensen u veel happy hairdays en zien u graag terug bij Hardy's Keuze.

Annemarie Leussink

Super goed, snelle levering en bij elke bestelling een leuk persoonlijk kaartje. Echt top, ga zo door.

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over Hardy's Keuze.
Bij ons staat klanttevredenheid op nummer 1 en als onze klanten dat ook zo ervaren maakt dat ons als team natuurlijk enorm enthousiast. Wij wensen u een fijne dag en hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn.

Anke De Jong

Prima ervaring
Snelle service en leuk een kleine attentie erbij

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over Hardy's Keuze.
Ons team zal er altijd naar streven om bestellingen die op werkdagen voor 17:00 uur worden besteld, die diezelfde dag nog aan PostNL aan te bieden, zo heeft u uw bestelling zo snel mogelijk in huis. Door ons handgeschreven kaartje en een extra cadeautje maken wij uw bestelling nog persoonlijker.

Abby de laat

Snelle service. Mijn pakketje bleek niet compleet. Telefonisch contact gehad en vervolg pakketje wordt gelijk opgestuurd

Reactie Hardy's Keuze:

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten.
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten.
Wat fijn om te horen dat u nu al uw favoriete producten in huis heeft. Bij ons staat klanttevredenheid op nummer 1, ook wanneer er iets mis gaat zorgen wij dat dat zo snel mogelijk wordt opgelost. Wij wensen u een fijne dag en veel plezier van uw Keune haarproducten.

Alie Van Dongen

Betrouwbaar, goede en snelle verzending en altijd een kaartje en klein presentje erbij.

Reactie Hardy's Keuze:

Bedankt voor uw positieve beoordeling.
Bedankt voor uw positieve beoordeling.
Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in, zo komen uw bestelde producten goed bij u aan. Ook verrassen wij onze klanten graag en dat doen wij door ons handgeschreven kaartje en een extra cadeautje, zo wordt uw bestelling nog persoonlijker en leuker om uit te pakken.

Hoek

Super snel en goed!!

Bedankt voor uw beoordeling.
Team Hardy's Keuze wenst u veel plezier met uw favoriete Keune haarproducten en wij hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn.
Liefdevolle groet, Team Hardy's...

Hendriks

Super goede service!

Reactie Hardy's Keuze:

Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze beloofde service en diensten.
Bij ons staat klanttevredenheid op nummer 1 en als onze klanten dat ook zo ervaren, worden wij daar natuurlijk enorm enthousiast van.

Irene Vandeven

De bestelling kwam zoals beloofd

Reactie Hardy's Keuze:

Wat fijn om te horen dat alles tijdens uw bestelling goed is verlopen.
Wij hopen u nog vaak terug te zien op onze webshop.