1920 beoordelingen

1920 Reviews

Will Ubachs kapsalon

In een woord PRIMA

Reactie Hardy's Keuze:

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over Hardy's Keuze!
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over Hardy's Keuze!
Bij ons staat klanttevredenheid op nummer 1 en als onze klanten dat ook zo ervaren, maakt dat ons natuurlijk enorm enthousiast, want dat is immers waar wij het voor doen.

Johanna Boxman

Snelle fijne service/bestelling

Reactie Hardy's Keuze:

Bedankt voor uw positieve beoordeling.
Wat fijn om te horen dat alles tijdens uw bestelling goed en vlot is verlopen.
Wij wensen u een fijne dag en hopen u in de toekomst nog vaak van...
Bedankt voor uw positieve beoordeling.
Wat fijn om te horen dat alles tijdens uw bestelling goed en vlot is verlopen.
Wij wensen u een fijne dag en hopen u in de toekomst nog vaak van dienst te mogen zijn.

monique scheepers

Topservice altijd leuke attentie kaartje goedkoop en snel geleverd

Bedankt voor uw positieve review.
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en diensten. Omdat wij onze klanten graag verrassen, schrijven wij bij elke bestelling een handgeschreven kaartje en voegen wij een extra cadeautje toe, zo is uw bestelling nog persoonlijker.

Hettie Koning

Snelle service

Bedankt voor uw beoordeling.
Ons team zal er altijd naar streven om bestellingen die op werkdagen voor 17:00 uur worden besteld, die diezelfde dag nog aan PostNL aan te bieden. Zo is uw bestelling zo snel mogelijk onderweg en bij u thuis.

MH D

Niets dan lof

Reactie Hardy's Keuze:

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over Hardy's Keuze. Bij ons staat klanttevredenheid met stip op nummer 1 en als onze klanten dat ook zo ervaren maakt dat ons natuurlijk enorm enthousiast.... Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over Hardy's Keuze. Bij ons staat klanttevredenheid met stip op nummer 1 en als onze klanten dat ook zo ervaren maakt dat ons natuurlijk enorm enthousiast.

I Berg

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten.
Wij wensen u een fijne dag en zien u in de toekomst graag terug bij Hardy's Keuze.
Liefdevolle groet, Team Hardy's...

Hennie Van Campen

Goede producten en snelle service!

Reactie Hardy's Keuze:

Wat fijn om te horen dat u de juiste producten voor u en uw haarwensen heeft gevonden!
Wij wensen u veel happy hairdays en zien u graag terug voor een volgende bestelling.
Liefdevolle...
Liefdevolle haargroet, Team Hardy's Keuze

Leonie Groothus

Bedankt voor uw positieve review.
Wij wensen u een fijne dag en veel plezier van uw bestelde Keune producten.

Steven Brugman

Zeer snelle levering van goede producten

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten.
Ons team zal er altijd naar streven om bestellingen die op werkdagen voor 17:00 uur worden besteld, die diezelfde dag nog aan PostNL aan te bieden, zo is uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis en kunt u gaan genieten van uw favoriete haarproducten.

Carla De Grauw

Snelle levering. Goede produkten. Leuk, persoonlijk kaartje erbij. Laatste keer leuke extra attentie bij de bestelling.

Bedankt voor uw beoordeling.
Door ons handgeschreven kaartje wordt uw bestelling nog persoonlijker en omdat wij onze klanten graag verrassen, voegen wij een extra cadeautje toe.
Liefdevolle...