Liesbeth

Reactie Hardy's Keuze:

Bedankt voor uw beoordeling.
Bedankt voor uw beoordeling.
Ons team zal er altijd naar streven om bestellingen die op werkdagen voor 17:00 worden besteld, die diezelfde dag nog aan de bieden aan PostNL. Zo is uw bestelling zo snel mogelijk bij u en kunt u gaan genieten van uw favoriete Keune haarproduct.

Bring me Rob Stalenberg

Doet wat het beloofd

Reactie Hardy's Keuze:

Wij wensen u een fijne dag en veel plezier van uw bestelde Keune haarproducten.
Liefdevolle groet, Team...
Wij wensen u een fijne dag en veel plezier van uw bestelde Keune haarproducten.

Shanice Bargmann

Heel goed en persoonlijk

Bedankt voor uw positieve beoordeling.
Ons team voegt bij elke bestelling een klein extra cadeautje toe en een handgeschreven kaartje, zo wordt uw bestelling nog persoonlijker en wordt uitpakken een feestje.

Haidy Tjoe A On

Service is zeker klantgericht. Wat het mooi maakt is een app waar je snel kan communiceren. Snelle levering. Super blij met Hard's keuze

Reactie Hardy's Keuze:

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en diensten. Bij ons staat klanttevredenheid met stip op nummer 1 en als onze klanten dat ook zo ervaren maakt dat ons als team enorm... Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en diensten. Bij ons staat klanttevredenheid met stip op nummer 1 en als onze klanten dat ook zo ervaren maakt dat ons als team enorm enthousiast.

Stéphanie De Waele

Snelheid en kwaliteit

Reactie Hardy's Keuze:

Wat fijn dat u de weg naar Hardy's Keuze heeft gevonden. Wij wensen u een fijne dag en hopen u terug te zien voor een volgende bestelling.

Deborah De witte

Snelle levering, netjes verpakt, en proefjes zaten erbij waar ik om had gevraagd! Zelfs een mondkapje van het merk keune, heel leuk!

Bedankt voor uw positieve beoordeling.
Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in. Daarbij hoort natuurlijk een cadeautje en een handgeschreven kaartje, zo maken wij uw bestelling nog persoonlijk.
Liefdevolle en gezonde groet, Team Hardy's Keuze

John

Snelle actie en reacties

Bedankt voor uw review.
Ons team zal er altijd naar streven om zo snel mogelijk contact met u op te nemen indien er iets is met uw bestelling.
Wij wensen u een fijne dag en hopen u graag...
Bedankt voor uw review.
Wij wensen u een fijne dag en hopen u graag terug te zien voor een volgende bestelling.

Nathalie Malter

Vriendelijk en correct ?

Reactie Hardy's Keuze:

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze beloofde service en diensten. Bij ons staat klanttevredenheid op nummer 1 en als onze klanten dat ook zo ervaren maakt dat ons als team enorm... Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze beloofde service en diensten. Bij ons staat klanttevredenheid op nummer 1 en als onze klanten dat ook zo ervaren maakt dat ons als team enorm enthousiast.

Annie Snoeks

Fijne website, maar ik dacht dat wanneer je zakelijk zou bestellen dat de inkoop prijzen anders zouden zijn. Maar helaas. Ik zet bij de volgende vraag ja voor consument maar zakelijk nee.

Reactie Hardy's Keuze:

Hardyskeuze is een webshop speciaal voor consumenten die geintereseerd zijn in keune haarproducten. Wij hebben ons als webshop aan de regels, afspraken en prijzen te houden van onze producent.... Hardyskeuze is een webshop speciaal voor consumenten die geintereseerd zijn in keune haarproducten. Wij hebben ons als webshop aan de regels, afspraken en prijzen te houden van onze producent.
Vriendelijke groet,
Team Hardyskeuze

J.A De Vries

Bedankt voor uw positieve beoordeling.
Wij wensen u een fijne dag en helpen u graag bij uw volgende bestelling.