Ines Akkerman

Zeer goed. Snelle levering.

Bedankt voor uw review.
Wij wensen u veel plezier van uw Keune haarproduct en zien u graag terug bij een volgende bestelling.
Liefdevolle en gezonde groet, Team Hardy's Keuze

Ineke

Perfecte shampoo volgende dag in huis

Reactie Hardy's Keuze:

Wat fijn om te horen dat u de perfecte shampoo voor uw haarwensen heeft gevonden! Ons team zal er altijd naar streven om bestellingen die op werkdagen voor 17:00 uur worden besteld, die diezelfde... Wat fijn om te horen dat u de perfecte shampoo voor uw haarwensen heeft gevonden! Ons team zal er altijd naar streven om bestellingen die op werkdagen voor 17:00 uur worden besteld, die diezelfde dag aan te bieden aan PostNL. Zo kunt u zo snel mogelijk gaan genieten van uw bestelde product(en).

Petra van Andel

Bedankt voor uw review.
Wij wensen u veel happy hairdays.

Kaya Willighagen

Super goed!!

Bedankt voor uw positieve beoordeling.
Wij wensen u veel plezier van uw favoriete Keune haarproduct en hopen u graag terug te zien bij een volgende bestelling.
Liefdevolle groet, Team...

Carin linders

Reactie Hardy's Keuze:

Wat fijn om te horen dat u Hardy's Keuze als positief heeft ervaren. Wij zijn blij om te horen dat tevreden bent over onze service en diensten.
Liefdevolle haargroet, Team Hardy's Keuze

Joska Scheffers v Stee

Geen klachten.

Reactie Hardy's Keuze:

Wat fijn om te horen dat alles goed is verlopen tijdens uw bestelling. Ons team zal er altijd met de grootste zorg voor zorgen dat alle bestellingen op de juiste manier worden bezorgd.... Wat fijn om te horen dat alles goed is verlopen tijdens uw bestelling. Ons team zal er altijd met de grootste zorg voor zorgen dat alle bestellingen op de juiste manier worden bezorgd.

Tuba

Top

Reactie Hardy's Keuze:

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over Hardy's Keuze.
Wij wensen u een fijne dag en happy hairdays met uw favoriete Keune haarproduct.

Liesbeth

Reactie Hardy's Keuze:

Bedankt voor uw beoordeling.
Bedankt voor uw beoordeling.
Ons team zal er altijd naar streven om bestellingen die op werkdagen voor 17:00 worden besteld, die diezelfde dag nog aan de bieden aan PostNL. Zo is uw bestelling zo snel mogelijk bij u en kunt u gaan genieten van uw favoriete Keune haarproduct.

Bring me Rob Stalenberg

Doet wat het beloofd

Reactie Hardy's Keuze:

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze beloofde service en diensten.
Wij wensen u een fijne dag en veel plezier van uw bestelde Keune haarproducten.
Liefdevolle groet, Team...
Wij wensen u een fijne dag en veel plezier van uw bestelde Keune haarproducten.

Shanice Bargmann

Heel goed en persoonlijk

Bedankt voor uw positieve beoordeling.
Ons team voegt bij elke bestelling een klein extra cadeautje toe en een handgeschreven kaartje, zo wordt uw bestelling nog persoonlijker en wordt uitpakken een feestje.