1920 beoordelingen

1920 Reviews

T Eilers

Heel plezierig

Reactie Hardy's Keuze:

Bedankt voor uw positieve beoordeling.
Wij wensen u veel happy hairdays en hopen u nog eens terug te zien bij Hardy's Keuze.

Jozina Delver

Ben er super blij mee

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en diensten.
Wij wensen u veel plezier van uw bestelde Keune product(en).

HMB

Snelle levering, niet duur

Reactie Hardy's Keuze:

Bedankt voor uw positieve review.
Bedankt voor uw positieve review.
Ons team zal er altijd naar streven om bestellingen die op werkdagen voor 17:00 uur worden besteld, die diezelfde dag nog aan PostNL aan te bieden. Zo is uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis en kunt u gaan genieten van uw favoriete Keune product.

Saskia Van Buul

Goed!!

Bedankt voor uw beoordeling.
Wij wensen u veel happy hairdays en zien u graag terug voor een volgende bestelling.

Mariska Lukus

Prima service en snelle levering. En een persoonlijk geschreven kaartje erbij en een klein aardigheidje. Hoeft niet maar maakt het toch speciaal en je voelt je hierdoor echt een klant.

Wij hopen u in de...
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en diensten.
Wij hopen u in de toekomst nog vaak van dienst te mogen zijn.

Jacqueline Hack

Erg prettig met een persoonlijk tintje

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en diensten.
Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in. Omdat u uw persoonlijk favoriete producten besteld, maken wij uw bestelling nog persoonlijker door er een handgeschreven kaartje en een extra cadeautje bij te doen.

henny Boois

Netjes geregeld

Bedankt voor uw beoordeling.
Wij wensen u een fijne dag en veel happy hairdays met uw favoriete Keune product.
Liefdevolle haargroet, Team Hardy's Keuze

Helen Kramer

Snelle levering! Gelukkig mijn product op voorraad!!

Reactie Hardy's Keuze:

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten.
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten.
Wat fijn dat u uw favoriete Keune product heeft kunnen bestellen. Wij wensen u veel happy hairdays en zien u in de toekomst graag terug bij Hardy's Keuze.

Monique Chin-A-Lin

Ik kreeg mijn bestelling snel. Ben tevreden met de haarproducten. Alleen heb ik geen 10 % korting gehad terwijl ik het nog binnen de tijd bestelde. Dat vind ik niet kunnen.

Bedankt voor uw beoordeling.
Wat vervelend om te horen dat de kortingscode bij u niet werkte. Zou u met ons contact op kunnen nemen zodat we samen naar de juiste oplossing kunnen kijken?...
Wij horen graag van u.

Jolanda Quak

Correct en super snel binnen.

Bedankt voor uw review.
Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in. Door ons handgeschreven kaartje en extra cadeautje maken wij uw bestelling nog persoonlijker.
Wij...
Bedankt voor uw review.
Wij wensen u veel happy hairdays.
Liefdevolle haargroet, Team Hardy's Keuze