sandra

Erg goed geholpen nadat de post.nl mijn pakketje kwijt was geraakt
Had na 3 dagen een nieuwe levering
Top servies .

Reactie Hardy's Keuze:

Wat vervelend om te horen dat uw pakket kwijt was geraakt.
Gelukkig kunt u nu gaan genieten van uw favoriete Keune haarproduct(en).
Wij wensen u een fijne dag en hopen u graag terug te zien...
Wat vervelend om te horen dat uw pakket kwijt was geraakt.
Gelukkig kunt u nu gaan genieten van uw favoriete Keune haarproduct(en).
Wij wensen u een fijne dag en hopen u graag terug te zien bij een volgende bestelling.

Josephine

Top service

Reactie Hardy's Keuze:

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en diensten, dat maakt ons als team ook enorm enthousiast.
Wij wensen u veel happy hairdays.

Nathan van Groenigen

Reactie Hardy's Keuze:

Bedankt voor uw beoordeling.
WIj wensen u veel plezier van uw bestelde Keune haarproduct(en) en zien u graag terug bij een volgende bestelling.

diny snelten

Snelle levering van het bestelde product.
Handgeschreven kaartje van een medewerkster maakt het net wat persoonlijker.

Reactie Hardy's Keuze:

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten.
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten.
Een bestelling moet een cadeautje zijn om uit te pakken, door ons extra cadeautje en een handgeschreven kaartje maken wij uw bestelling niet alleen persoonlijker maar ook leuker om uit te pakken.

Ines Akkerman

Zeer goed. Snelle levering.

Bedankt voor uw review.
Wij wensen u veel plezier van uw Keune haarproduct en zien u graag terug bij een volgende bestelling.
Liefdevolle en gezonde groet, Team Hardy's Keuze

Ineke

Perfecte shampoo volgende dag in huis

Reactie Hardy's Keuze:

Wat fijn om te horen dat u de perfecte shampoo voor uw haarwensen heeft gevonden! Ons team zal er altijd naar streven om bestellingen die op werkdagen voor 17:00 uur worden besteld, die diezelfde... Wat fijn om te horen dat u de perfecte shampoo voor uw haarwensen heeft gevonden! Ons team zal er altijd naar streven om bestellingen die op werkdagen voor 17:00 uur worden besteld, die diezelfde dag aan te bieden aan PostNL. Zo kunt u zo snel mogelijk gaan genieten van uw bestelde product(en).

Petra van Andel

Bedankt voor uw review.
Wij wensen u veel happy hairdays.

Kaya Willighagen

Super goed!!

Reactie Hardy's Keuze:

Bedankt voor uw positieve beoordeling.
Wij wensen u veel plezier van uw favoriete Keune haarproduct en hopen u graag terug te zien bij een volgende bestelling.
Liefdevolle groet, Team...
Bedankt voor uw positieve beoordeling.

Carin linders

Reactie Hardy's Keuze:

Wat fijn om te horen dat u Hardy's Keuze als positief heeft ervaren. Wij zijn blij om te horen dat tevreden bent over onze service en diensten.
Liefdevolle haargroet, Team Hardy's Keuze

Joska Scheffers v Stee

Geen klachten.

Reactie Hardy's Keuze:

Wat fijn om te horen dat alles goed is verlopen tijdens uw bestelling. Ons team zal er altijd met de grootste zorg voor zorgen dat alle bestellingen op de juiste manier worden bezorgd.... Wat fijn om te horen dat alles goed is verlopen tijdens uw bestelling. Ons team zal er altijd met de grootste zorg voor zorgen dat alle bestellingen op de juiste manier worden bezorgd.