Eline

Mooie producten en snelle levering

Bedankt voor uw review.
Wij wensen u veel plezier van uw Keune haarproduct en zien u graag terug bij een volgende bestelling.

Sam

Top! Je voelt je als klant gewaardeerd. Ik heb zo vaak bij hardy’s besteld en ik ben erg tevreden.

Reactie Hardy's Keuze:

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over Hardy's Keuze. Bij ons staat klanttevredenheid op nummer 1 en als onze klanten dat ook zo ervaren maakt dat ons natuurlijk enorm enthousiast!... Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over Hardy's Keuze. Bij ons staat klanttevredenheid op nummer 1 en als onze klanten dat ook zo ervaren maakt dat ons natuurlijk enorm enthousiast!
Wij hopen u nog vaak te mogen voorzien van uw favoriete keune haarproduct(en).
Liefdevolle haargroet, Team Hardy's Keuze

C. Koelewijn

Bestelling prima uitgevoerd tegen redelijke prijs en snel geleverd

Reactie Hardy's Keuze:

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat u onze beloofde service en diensten als positief heeft ervaren. Ons team staat altijd voor al uw vragen klaar en helpen u graag bij het... Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat u onze beloofde service en diensten als positief heeft ervaren. Ons team staat altijd voor al uw vragen klaar en helpen u graag bij het vinden van het perfecte product voor uw haarwensen.
Wij wensen u veel happy hairdays.

m de Hon

Snel en correct en goede prijs

Reactie Hardy's Keuze:

wat fijn dat u de weg heeft gevonden naar onze webshop hardy's keuze.
wij zijn blij te horen dat u blij bent met onze service en diensten.
een liefdevolle en gezonde groet,
team hardy's...
wat fijn dat u de weg heeft gevonden naar onze webshop hardy's keuze.
wij zijn blij te horen dat u blij bent met onze service en diensten.
een liefdevolle en gezonde groet,
team hardy's keuze

Monica kleijheeg

Bedankt voor uw review.

Heidi de Graaff

Hardy’s Keuze is een goed bedrijf, er zit ook altijd een verrassing in
Het pakket.
Buiten om wat je heb besteld..
De levering is snel .

Reactie Hardy's Keuze:

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over Hardy's Keuze.
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over Hardy's Keuze.
Ons team pakt met de grootste zorg en aandacht alle bestellingen in. En omdat wij onze klanten nou eenmaal graag verrassen, doen wij bij elke bestelling een extra cadeautje.
Liefdevolle groet, Team Hardy's Keuze

José Verlinden

Goede en snelle aflevering.

Bedankt voor uw positieve beoordeling.
Hardy's Keuze staat voor kwaliteit en service, hierdoor verrassen wij onze klanten graag met iets extra's. Wij wensen u nog een hele fijne dag en helpen u graag bij een volgende bestelling.
met vriendelijke groet, team hardy's keuze

E Stobbe

Vlotte levering

Bedankt voor uw positieve beoordeling.
wij hopen u in de toekomst nog vaak te mogen voorzien, van uw favoriete keune haarproducten.
Liefs team hardy's keuze

Connie Bakkenes

Goede prijzen en snelle levering. Kreeg ook nog een leuk presentje!

Reactie Hardy's Keuze:

Bedankt voor uw interesse in onze webshop hardy's keuze. wij streven erna iedere bestelling voor 17.00 dezelfde dag nog aan te bieden aan postNL. op deze manier kunnen wij voor een snelle levering... Bedankt voor uw interesse in onze webshop hardy's keuze. wij streven erna iedere bestelling voor 17.00 dezelfde dag nog aan te bieden aan postNL. op deze manier kunnen wij voor een snelle levering zorgen, zodat u zo snel mogelijk van uw favoriete keune haarproducten kunt genieten.
een liefdevolle haargroet, Team Hardy's keuze

Marianne De Bruin

Uitstekend

Reactie Hardy's Keuze:

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over Hardy's Keuze, daar worden wij enorm enthousiast van.
Liefdevolle groet, Team Hardy's Keuze