Zeer goede service!

Carola

Snelle levering. Tevens nog een leuk klein presentje erbij geleverd met een kaartje erbij.

Susan M

Prima, ik win wel eens telefonisch advies in over de producten en word goed geholpen

Snelle en goede service en topproducten

Reactie Hardy's Keuze:

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten. Wij streven er altijd naar om de bestellingen die voor 17:00 geplaatst worden, diezelfde dag nog aan te bieden bij PostNL. Wij... Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten. Wij streven er altijd naar om de bestellingen die voor 17:00 geplaatst worden, diezelfde dag nog aan te bieden bij PostNL. Wij vinden het dan ook erg fijn dat onze snelle levering, gewenst wordt door onze klanten. Met vriendelijke groet, Team Hardyskeuze

Zeer goed

Reactie Hardy's Keuze:

Bedankt voor uw beoordeling.
Wij wensen u een happy hair day en hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn.

Met vriendelijke groet, Team Hardyskeuze

PARTICULIER. MEVR. A.C.VAN DONGEN

Zeer klantvriendelijk en altijd een leuk kaartje er bij met een presentje,plus dat zij betaalbaar zijn.

Reactie Hardy's Keuze:

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Onze klantenservice staat op nummer 1, daarom wordt elke bestelling met grote zorg en liefde ingepakt. Met een handgeschreven kaartje maken wij uw bestelling... Bedankt voor uw positieve beoordeling. Onze klantenservice staat op nummer 1, daarom wordt elke bestelling met grote zorg en liefde ingepakt. Met een handgeschreven kaartje maken wij uw bestelling extra persoonlijk. Wij wensen u een fijne dag en veel happy hairdays Met vriendelijke groet, Team Hardyskeuze

Astrid

Heel goed snelle verzending

Reactie Hardy's Keuze:

Wat goed om te horen dat u onze service en snelle levering, als positief heeft ervaren. Wij streven er altijd naar dit zo goed mogelijk uit te voeren. Wanneer dit ook wordt gewaardeerd door onze... Wat goed om te horen dat u onze service en snelle levering, als positief heeft ervaren. Wij streven er altijd naar dit zo goed mogelijk uit te voeren. Wanneer dit ook wordt gewaardeerd door onze klanten, maakt dit ons natuurlijk enorm enthousiast. Met vriendelijke groet, Team Hardyskeuze

R. Niehoff

Snelle levering en zeer goede service en een aardigheidje erbij .... heel leuk 😁

Reactie Hardy's Keuze:

Bedankt voor uw beoordeling. Wanneer een bestelling op werkdagen voor 17.00 wordt geplaatst, zullen wij er altijd voor zorgen dat deze dezelfde dag nog wordt aangeboden aan postNL. Dit doen wij... Bedankt voor uw beoordeling. Wanneer een bestelling op werkdagen voor 17.00 wordt geplaatst, zullen wij er altijd voor zorgen dat deze dezelfde dag nog wordt aangeboden aan postNL. Dit doen wij voor een snelle service en dat onze klant zo snel mogelijk gebruik kan maken van onze producten. Daarbij leveren wij als extra service een klein cadeautje. . Met vriendelijke groet, Team Hardy’skeuze

Prima service!

Reactie Hardy's Keuze:

Bedankt voor uw positieve beoordeling!
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service.
Wij wensen u happy hairdays.

Met vriendelijke groet, Team Hardyskeuze