Han

Ed

Prima service!

Zie hierboven

Rody

Als een van de weinige bedrijven in Nederland had dit bedrijf een potentiele adapter voor onze laptop beschikbaar. Prijs was wel fors t.o.v. het buitenland maar verklaarbaar bij schaarse goederen.

Snelle levering en enige bedrijf in Nederland dat een mogelijke adapter voor onze laptop had.

SplitTime BV

Ik heb een Scherm voor een Lenovo Ideapad besteld. Goed gecontroleerd welke ik nodig had en de juiste besteld. Bij aankomst paste de connector niet. Geen fout van mij en ook geen fout van... Ik heb een Scherm voor een Lenovo Ideapad besteld. Goed gecontroleerd welke ik nodig had en de juiste besteld. Bij aankomst paste de connector niet. Geen fout van mij en ook geen fout van hardwarecity. Het blijkt dat Lenovo opeens andere aansluitingen is gaan gebruiken. Hardwarecity heeft zijn best gedaan om het juiste scherm te vinden, retourneren was ook geen enkel probleem. Dit is wat je van een leverancier hoopt: redelijk nadenken en meedenken! Goede ervaring!

Eerlijk en doen hun best voor je.

Rudolf Weges Muziek

Super. Snelle levering en super service!

Zeer goede en vriendelijke service

Robin

Professioneel

Goed advies, snelle zending

Marnix goerlandt

Vlotte levering zoals het eigenlijk altijd zou moeten zijn . Ik ben heel tevreden.

Alles verliep correct

G. Janssen

Was top!

Goed op tijd en netjes bezorgd, ingepakt.

Jack Janssens

Vlotte levering en goede communicatie

Prijs kwaliteit, vlotheid.

Pierre Tap

Zocht een adapter voor Sony tv. Zij hadden hem en konden snel leveren tegen scherpe prijs. Wat wil je nog meer

Prijs