Judith

Sport 2x earbuds besteld. Snel geleverd en prima product voor goede prijs.

HGR

Bluetooth oordopjes bleken niet geschikt voor onder m'n motorhelm. Vervolgens terug gestuurd maar pakketje niet aangekomen terwijl door PostNL afgeleverd bij lokale Jumbo. Hardlopenwinkel.nl deed... Bluetooth oordopjes bleken niet geschikt voor onder m'n motorhelm. Vervolgens terug gestuurd maar pakketje niet aangekomen terwijl door PostNL afgeleverd bij lokale Jumbo. Hardlopenwinkel.nl deed veel moeite om het pakketje te lokaliseren na wat heen en weer gemail. Uiteindelijk toch gevonden en aankoopbedrag meteen terug gestort. Prima service!

Heer De Jong

Prima klanten en retourservice

Erica van Drimmelen

Top. Snelle levering

Overzichtelijk en snelle levering

J.e.

Prima organisatie. Duidelijke webshop. Snelle levering

Scherpe prijs, snelle levering

Ik heb niet de behoefte aan de extra aankopen opties.

MJE Moermans

Het product (BT oortjes) was snel geleverd, echter het voldeed niet aan de verwachtingen. Terugsturen was geen probleem en ik had binnen 2 dagen mijn geld terug op mijn rekening. Ook dat is... Het product (BT oortjes) was snel geleverd, echter het voldeed niet aan de verwachtingen. Terugsturen was geen probleem en ik had binnen 2 dagen mijn geld terug op mijn rekening. Ook dat is eenggoede service!

Opvallende sterke punten

Geen gezeur bij het terugsturen, het geld heb je snel terug.

Lindt

Vriendelijk en duidelijk uitleg gegeven.
Helaas geen instruktie ontvangen, Zoals was beloofd.

Nvt

Nvt

Reactie Hardlopenwinkel.nl:

Beste Dhr. Lindt,
Ik heb uw vandaag wederom een e-mail verzonden. Hopelijk heb ik uw vraag zo naar tevredenheid beantwoord,
Machele Hardlopenwinkel.nl

Walter van der Vis

Prima en netjes geleverd.

Track & Trace nummer.

Eddy

Eerste keer hier iets gekocht , nl bluetooth V5.0 earbuds run free premium oortjes en deze zijn zoals ze op de site zijn beschreven . Perfect , ik raad deze zeker aan.