Prima

Opvallende sterke punten

Ruim assortiment compressie kousen

nee

Rene Sterk

1/10

Ik heb in februari een bluetooth headset gekocht. De levering was prima en de headset werkte prima. Echter, na twee maanden deed de draadloze verbinding het niet meer. Ik nam contact op met... Ik heb in februari een bluetooth headset gekocht. De levering was prima en de headset werkte prima. Echter, na twee maanden deed de draadloze verbinding het niet meer. Ik nam contact op met Hardlopenwinkel.nl, waarbij Machèle mijn gesprekspartner werd. Zij adviseerde mij om de headset te resetten. Toen dat geen uitkomst bood mocht ik de headset opsturen. Hij zou dan getest worden. Allereerst werd mij verweten dat ik twee maanden na de aankoop de originele verpakking niet meer had. Drie weken nadat ik de headset in een daarvoor bestemde envelop voldoende gefrankeerd had opgestuurd heb ik weer contact gezocht. Er werd mij te kennen gegeven dat de envelop nooit was gearriveerd en dat ik het maar als een pakketje had moeten versturen met een track en tracecode. Eigen schuld, dikke bult was de teneur. Daarna heb ik niets meer gehoord.

Opvallende sterke punten

Accurate levering

Klantvriendelijkere benadering bij klachten.

Reactie Hardlopenwinkel.nl:

Beste Dhr. Sterk,
Als u bij een webshop een bestelling plaatst, gaat u akkoord met de algemene voorwaarden van de webshop. In onze voorwaarden staat duidelijk dat wij inderdaad verwachten dat de...
Beste Dhr. Sterk,
Als u bij een webshop een bestelling plaatst, gaat u akkoord met de algemene voorwaarden van de webshop. In onze voorwaarden staat duidelijk dat wij inderdaad verwachten dat de klant (gedurende de garantie periode) de originele doos bewaard. U heeft contact mij opgenomen omdat u problemen had met de headset. Ik heb toen aangegeven dat u de headset mag retourneren in de originele doos. U gaf toen aan dat ik zeker niet hoefde te verwachten dat u de originele doos na 2 maanden nog had. Ik heb u toen gevraagd om de set op eigen risico retour te zenden. U heeft mij na ongeveer 2,5 week weer een mail gestuurd met de vraag of de set al ontvangen was. Ik heb u toen aangegeven dat dat niet het geval was. Ik heb u toen gevraagd om een tracking nummer om te controleren waar uw retour zich bevond. U gaf daarop aan dat u de set in een envelop had laten frankeren en deze zo verzonden heeft. En u vond het maar een fraai verhaal dat ik de retour niet ontvangen had. Waarop ik u gevraagd heb wat u daarmee wilde suggereren. Ik vraag niet voor niets om een tracking nummer, de klant is zelf verantwoordelijk voor de retourzending, dus als u als klant ervoor kiest om een headset van €50,- met postzegels te retourneren, dan kan ik daar als webwinkel niets aan veranderen. Waarop u als reactie gaf dat u de set als verloren beschouwd, dat ik in uw ogen klantonvriendelijk ben, dat ik u op uw plaatst gezet heb en dat mijn baas toch wel erg trots op mij moest zijn. Beste Dhr. Sterk, ik heb er bewust voor gekozen om niet meer op u laatste mail te reageren, in mijn ogen is de klant de koning, maar er zijn grenzen.
Machele

Gevaerts

10/10