Maaike

Zeer tevreden

Snelle en correcte levering

meer reclame maken want ik kwam bij toeval achter jullie bestaan

Prive

Eeh, geen direct contact dus tja

Overzichtelijk

Zo even geen zicht op, was eenmalige bestelling

Reactie Hardlopenwinkel.nl:

Beste Dhr.
U heeft inmiddels een email van ontvangen.
Machele Hardlopenwinkel.nl

Paul

Goed. Snelle levering gezien corona

Jannink

Ik had draadloze oortjes besteld voor het hardlopen, helaas pasten deze niet goed in mijn oren. Ik mocht ze meteen ruilen voor een andere variant en deze zitten super! Topservice!

Opvallende sterke punten

Goede service en snelle verzending

René

Artikel was helaas uitverkocht

Goede afhandeling

Tijdig product van website afhalen

Bakker

Prima en snelle levering

Goede website

Eva van Loon

Ruim assortiment compressie kousen

nee

Rene Sterk

Ik heb in februari een bluetooth headset gekocht. De levering was prima en de headset werkte prima. Echter, na twee maanden deed de draadloze verbinding het niet meer. Ik nam contact op met... Ik heb in februari een bluetooth headset gekocht. De levering was prima en de headset werkte prima. Echter, na twee maanden deed de draadloze verbinding het niet meer. Ik nam contact op met Hardlopenwinkel.nl, waarbij Machèle mijn gesprekspartner werd. Zij adviseerde mij om de headset te resetten. Toen dat geen uitkomst bood mocht ik de headset opsturen. Hij zou dan getest worden. Allereerst werd mij verweten dat ik twee maanden na de aankoop de originele verpakking niet meer had. Drie weken nadat ik de headset in een daarvoor bestemde envelop voldoende gefrankeerd had opgestuurd heb ik weer contact gezocht. Er werd mij te kennen gegeven dat de envelop nooit was gearriveerd en dat ik het maar als een pakketje had moeten versturen met een track en tracecode. Eigen schuld, dikke bult was de teneur. Daarna heb ik niets meer gehoord.

Accurate levering

Klantvriendelijkere benadering bij klachten.

Reactie Hardlopenwinkel.nl:

Beste Dhr. Sterk,
Beste Dhr. Sterk,
Als u bij een webshop een bestelling plaatst, gaat u akkoord met de algemene voorwaarden van de webshop. In onze voorwaarden staat duidelijk dat wij inderdaad verwachten dat de klant (gedurende de garantie periode) de originele doos bewaard. U heeft contact mij opgenomen omdat u problemen had met de headset. Ik heb toen aangegeven dat u de headset mag retourneren in de originele doos. U gaf toen aan dat ik zeker niet hoefde te verwachten dat u de originele doos na 2 maanden nog had. Ik heb u toen gevraagd om de set op eigen risico retour te zenden. U heeft mij na ongeveer 2,5 week weer een mail gestuurd met de vraag of de set al ontvangen was. Ik heb u toen aangegeven dat dat niet het geval was. Ik heb u toen gevraagd om een tracking nummer om te controleren waar uw retour zich bevond. U gaf daarop aan dat u de set in een envelop had laten frankeren en deze zo verzonden heeft. En u vond het maar een fraai verhaal dat ik de retour niet ontvangen had. Waarop ik u gevraagd heb wat u daarmee wilde suggereren. Ik vraag niet voor niets om een tracking nummer, de klant is zelf verantwoordelijk voor de retourzending, dus als u als klant ervoor kiest om een headset van €50,- met postzegels te retourneren, dan kan ik daar als webwinkel niets aan veranderen. Waarop u als reactie gaf dat u de set als verloren beschouwd, dat ik in uw ogen klantonvriendelijk ben, dat ik u op uw plaatst gezet heb en dat mijn baas toch wel erg trots op mij moest zijn. Beste Dhr. Sterk, ik heb er bewust voor gekozen om niet meer op u laatste mail te reageren, in mijn ogen is de klant de koning, maar er zijn grenzen.
Machele

Gevaerts

Correct en snel

Correct en snel

KatJa

Snel en professioneel. What you see, is what you get.

Snel

Maten naast S, M enz ook in maten als 34, 38 enz weergeven. Want letter maten worden steeds anders geïnterpreteerd.