Erwin van den Broek

Bij mijn laatste bestelling helaas iets minder goed.

Opvallende sterke punten

Goed aanbod tegen scherpe prijzen.

Wanneer er een vakantieperiode is dan moet dit bij een bestelling kenbaar worden gemaakt en zou een klant niet 1,5 week op een bestellingen moeten wachten. Mededeling op de site werd te laat... Wanneer er een vakantieperiode is dan moet dit bij een bestelling kenbaar worden gemaakt en zou een klant niet 1,5 week op een bestellingen moeten wachten. Mededeling op de site werd te laat geplaatst of was voor mij niet genoeg zichtbaar.

Erik

Draadloze oortjes besteld voor op vakantie, op de site stond volgende dag bezorgd. Daar stond niet bij dat ze op vakantie waren en pas een week later verzonden zouden worden, hierdoor worden ze... Draadloze oortjes besteld voor op vakantie, op de site stond volgende dag bezorgd. Daar stond niet bij dat ze op vakantie waren en pas een week later verzonden zouden worden, hierdoor worden ze bezorgd als ik al op vakantie ben ?

Opvallende sterke punten

Alle producten zijn duidelijk omschreven.

Vermelden wat de werkelijke levertijd is, een feedback geven over de verwachte leverdatum.

Reactie Hardlopenwinkel.nl:

Beste Dhr. van der Ham,
Beste Dhr. van der Ham,
Wat spijtig om te horen dat de oortjes niet tijdig had. Wij zijn 1 week gesloten per jaar en mogelijk hebben wij dit niet tijdig genoeg aangekondigd op de site. Hiervoor onze excuses. Hopelijk neemt dit niet weg dat u een hele prettige vakantie heeft/heeft gehad. Uw oortjes zijn inmiddels onderweg en wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop.
Machele hardlopenwinkel

Jan Deckers

Tot nu toe goed

snelle levering

ik heb een vraag gesteld over het geleverde product maar nog geen antwoord gekregen: bea.deckers@gmail.com

Niet zo goed

Snelle zending

Verwerking van retour gestuurde artikelen moet sneller. Klant krijgt geen bevestiging van retour ontvangen artikelen. Klant moet te lang wachten op zijn geld.

Niet super goed maar ook nie slecht

Het werkt goed

De batterij gaat kei snel naar beneden.

Pi

Goede en snelle service

Service

Xxx

PJ Blokzijl

Duidelijke website en interessante mails

Opvallende sterke punten

Goede vergelijken, duidelijke uitleg van testen

Andere producten vergelijk dan altijd de ‘standaard’ producten.

Anoniem graag.

Ik heb EarPods i7iws mini gekocht en hoop op geld terug maar wacht nog op antwoord.
Ik heb niets tegen het bedrijf maar het gekochte product vind ik maar niks.

Opvallende sterke punten

Excuus maken, dit deden ze netjes

Stop met i7ws mini’s verkopen.
Reageer wat sneller op vragen of klachten.

Wim vd Steen

Het door mij bestelde product werd heel snel en correct afgeleverd.

Snelheid van levering.

Nvt

Avd

Meteen ( op zondag) reageren om probleem ( niet bezorgd en geen track en tracé) op te lossen.

Opvallende sterke punten

Snel reageren bij problemen en zsm en zo goed mogelijk willen oplossen.

Adres beter noteren