9.5/10

E Meijerink

Prima ervaring

Overzichtelijk

Richard

Bij dit bedrijf staat service hoog in het vaandel.

Opvallende sterke punten

Bij een Bluetooth hoofdtelefoon was een defect
1 telefoontje en het werd geregeld .
Perfecte service

kees

Deze aantal millimeters betreft de binnenbreedte van de ketting een de binnenzijde.

Dit moet u toch even aanpassen......

martin de bruijne

Perfecte winkel. Geholpen door dhr. Franklin. Heeft advies gegeven n.a.v. afmetingen Galaxy S6, die ik doorgegeven had. Heeft zelfs met een kartonnetje gemeten. En een hoesje van de sport armband...

Opvallende sterke punten

Ik werd geholpen door Franklin met een proactieve houding en deze gaf mij echt het gevoel serieus genomen te worden met meedenken en te proberen om alles op te lossen. Snelle levering, omruiling en geld terugstorten. Hier kan je met een goed gevoel van vertrouwen mee in zee gaan.

Nee perfect geholpen door Franklin. Beter kan niet. Eventueel vragen bij een sport armband of de telefoon inclusief hoesje er wel in past. Bij mij was dit niet het geval door de Otterbox Strada voor de Galaxy S6.

Erika

Super service en leuke producten - goede communicatie ! Zou zo weer wat bestellen

Snelle en goede service

Bianca

Hoofdtelefoon was helaas stuk, opgestuurd en er werd meteen een nieuwe opgestuurd!

Super Service!

Arno van Geel

Headset na 3x gebruik al kapot. Gemaild met de winkel en ik kon meteen de Headset opsturen en 2 dagen later had ik een nieuwe met een verontschuldigingen briefje erbij. Super service!!

D. Goosen

Zeer tervreden
Na 2 maanden mijn headset defect
Na tel.contact zeer vriendelijk geholpen en goed afgehandeld
Headset teruggestuurd en binnen een paar dagen een nieuwe...

Accurate afhandeling
Goede kennis van het product

Frank

Fijne winkel, vlotte afhandeling, zeer behulpzaam en vriendelijk, zelfs in het weekend via What's App nog geholpen.

Opvallende sterke punten

klantenservice en snelheid van het beantwoorden van vragen.

Ik las over het inloggen en dat het niet mogelijk is de gebruikersnaam en wachtwoord te gebruiken die je krijgt tijdens het registreren, nu weet ik dat het wel mogelijk is om in te loggen en dus je bestel historie te kunnen bekijken, of adresgegevens aanpassen enz.
Het is alleen even zoeken waar je kan inloggen, je kan het bij de vragen overigens ook vinden.

Rudi

Vlot geleverd, echter na het bestellen ontvang je per mail een wachtwoord en inlognaam.

Daar kun je niets mee want er is geen inlog mogelijkheid op de site.
Je kunt dus later niet...

Nette informatie

inlog op site op home page