Ben

Sporthorloge gekocht in de webshop

Opvallende sterke punten

Mooi horloge voor weinig geld

Mooi horloge setje maken voor hem en haar

marc

Exacte en tijdig geleverd wat besteld was.

correct

Voorafgaandelijke melding hoe het pakket verzonden wordt: met post of pakjesdienst, al of niet met tracking. Mijn pak werd met de post bezorgd, maar het klein pakket kon niet in de standaard... Voorafgaandelijke melding hoe het pakket verzonden wordt: met post of pakjesdienst, al of niet met tracking. Mijn pak werd met de post bezorgd, maar het klein pakket kon niet in de standaard brievenbus en stak dus voor meer dan de helft uit de brievenbus !!

Pieter Hardam

Eerst slecht, later goed.

nvt

nvt

Natacha Demeulenaere

Toestel
Werkt niet schitterend de batterij enorm snel
Leeg

Stiptheid

Betere kwaliteiten doen

Reactie Hardlopenwinkel.nl:

Beste Mevr. Demeulenaere,
Beste Mevr. Demeulenaere,
Dat is uw mening, maar als u niet tevreden bent met uw bestelling waarom geeft u dat niet gewoon aan per email? Ik heb namelijk geen mail van u ontvangen over dat u uw bestelling wilt retourneren???
Machele (hardlopenwinkel.nl)

Jan

Goede zaak

Jannette

Snelle reactie, snelle service, prettig en vriendelijk contact

Klantvriendelijk

Ga zo door!

Activerunning

Op tijd geleverd prima

Prijs kwaliteit

Max Peters

Eerste product niet helemaal in orde, maar na even vragen meteen een nieuwe opgestuurd gekregen, goede en snelle klantenservice!

Opvallende sterke punten

Hele goede en snelle klantenservice

Fabian Verdonk

Kwam op internet het product tegen bij Hardlopenwinkel.nl en de prijs was een van de laagste op dat moment. Product was op voorraad, dus direct besteld. Kreeg een bevestiging en ook een mail dat... Kwam op internet het product tegen bij Hardlopenwinkel.nl en de prijs was een van de laagste op dat moment. Product was op voorraad, dus direct besteld. Kreeg een bevestiging en ook een mail dat mijn product was verstuurd samen met een track en trace link. Product is keurig geleverd.

Opvallende sterke punten

De prijs van het product.