anonymous

Mooie fijne website.

Fijne website

Snellere levertijd

Reactie Hardlopenwinkel.nl:

Beste Mevr. Buskop, Dank u wel voor uw review. Uw bestelling van 3 december j.l. is door mij die zelfde dag nog afgegeven bij Post.nl en verzonden met een track en trace nummer. Het track en trace... Beste Mevr. Buskop, Dank u wel voor uw review. Uw bestelling van 3 december j.l. is door mij die zelfde dag nog afgegeven bij Post.nl en verzonden met een track en trace nummer. Het track en trace nummer laat zien dat uw bestelling 3 dagen later afgeleverd is. Helaas hebben wij de service van Post.nl niet in de hand en daarbij is de maand december voor Post.nl een erg drukke maand gezien al de feestdagen. Ik hoop op uw begrip hiervoor. Met vriendelijke groet, Machele Hardlopenwinkel.nl

anonymous

Goede service

Opvallende sterke punten

Info over de track en trace

Niet

Ton Broersen

Prettig

Opvallende sterke punten

Snelle levering en netjes verpakt

Hele oude reviews weghalen

Wim

Prima service

Snelle reacties

E Verkerke Zoetermeer

Duidelijke website en snelle levering.

Enthousiaste club

Het waterdicht zijn van de oordopjes om onder water te kunnen zwemmen komt door de extra dichte dopjes maar dat staat niet onderin de handleiding want die spreekt over oorgel die je moet gebruiken. Dat roept vragen op.

Ik vraag me af de prijs fair is, de dopjes zijn onder de zoekterm SM828 te vinden voor de helft van de prijs. Zie Google.

Judith

Sport 2x earbuds besteld. Snel geleverd en prima product voor goede prijs.

HGR

Bluetooth oordopjes bleken niet geschikt voor onder m'n motorhelm. Vervolgens terug gestuurd maar pakketje niet aangekomen terwijl door PostNL afgeleverd bij lokale Jumbo. Hardlopenwinkel.nl deed... Bluetooth oordopjes bleken niet geschikt voor onder m'n motorhelm. Vervolgens terug gestuurd maar pakketje niet aangekomen terwijl door PostNL afgeleverd bij lokale Jumbo. Hardlopenwinkel.nl deed veel moeite om het pakketje te lokaliseren na wat heen en weer gemail. Uiteindelijk toch gevonden en aankoopbedrag meteen terug gestort. Prima service!

Heer De Jong

Prima klanten en retourservice

Erica van Drimmelen

Top. Snelle levering

Overzichtelijk en snelle levering

J.e.

Prima organisatie. Duidelijke webshop. Snelle levering

Scherpe prijs, snelle levering

Ik heb niet de behoefte aan de extra aankopen opties.