heer Koebrugge

Prima service.

Unieke producten

De hond niet laten rondlopen.

heer Smit

Op zich prima. Ik heb wel een aantal kritische punten:

Op zich prima. Ik heb wel een aantal kritische punten:

1. Men stelt op de website dat er per whatsapp contact kan worden gezocht met vragen, ook in de avond. Ik heb een appje gestuurd, maar nooit een reactie ontvangen. Overigens werd ik een dag later keurig te woord gestaan.

2. Nooit een track-and-trace code ontvangen van de bestelling. Daarom heb ik de hele dag thuis moeten blijven.

Voor het overige prima!

Een-op-een contact. Men kan snel schakelen bij vragen.

Heb ik hierboven aangegeven.

mevrouw De Niet

Mooi product, snel geleverd

Prijs online te berekenen

De instructies in de video zouden wat duidelijker mogen. Of een gebruiksaanwijzing toevoegen.

heer Postulart

Uniek in zijn soort

Core business : Ipe hout dus weten waar ze over spreken, hout is van zeer goede kwaliteit: gebruik voor tuinpoort en bekleding tuinmuur als zitplek voor kleinkinderen.
Betaalmogelijkheid...
Betaalmogelijkheid AfterPay vind ik persoonlijk een sterke troef wat vertrouwen geeft, zonder extra te hoeven betalen.
- korte communicatielijn want wilde een order achteraf samenvoegen en was administratief geen probleem: Dus 1 malig transportkosten.

Ik zeg doen !

Karel Postulart

F. ter Woerds

Mooi bedrijf met warme uitstraling, duidelijk met liefde voor het vak en de materialen.

- Vriendelijk te woord gestaan (op locatie na afspraak, ondanks Corona - en telefonisch).
- Flexibel m.b.t. nalevering te weinig bestelde lengte. Zeer snelle levering.

Geen.

Pieter

Goed product, maar een waardeloze service

Goed kwalitief product.

Slechte klantenservice & slechte service. Beloftes worden niet nagekomen. Zonder enig tegemoetkoming wordt de tekst op de website eenzijdig veranderd

Miranda Lazeroms, Dynamiq coaching en training

Op zoek naar hout voor een mooie vlonder bij een zwembad.

Service, ook toen het even mis ging: uitstekend. Goed bereikbaar, snel reagerend, oplossingsgericht

de set schroeven was niet compleet en de bijgeleverde bitjes niet sterk genoeg.

heer Roessink

Prima geregeld daar.

Mooi strak onbeschadigd hout, wordt meegegeven incl alle benodigdheden, bestelling afgehaald, fijne service.

Bestelling gaat per m2 was in mijn geval voor klein oppervlak (hout voor tafel) niet handig. Ook optie per plank lijkt me handig.

Maaike

We hebben hout voor onze vlonder besteld bij Hardhout Discount. Goede service en snelle levering, erg fijn.

Snelle levering, goede servive

heer van Vucht

Uitstekend hout! Handige website met hulpbereken tool. Prima bedrijf.

De reken tool is erg handig. Hij begeleid je bij elke stap in het proces van aanschaf.

Ik zou wat meer video voorbeelden van de installatie plaatsen.