heer oosterom

Top

Snel kunnen ophalen

heer Rooker

Goed fijne mensen

Wij werden zeer prettig ontvangen op de locatie

montage tips verstrekken

heer Coerver

Zeer tevreden

Zeer snelle levering en zeer goede kwaliteit geleverd product
Zeer snelle levering en zeer goede kwaliteit geleverd product
In tegenstelling tot veel andere bedrijven die op hun site vermelden dat ze IPE vlonderplanken uit voorraad binnen 48 uur kunnen leveren, maakt hardhoutdiscount dit WEL waar. Binnen 48 uur werd de bestelling geleverd. Andere bedrijven konden pas na 2 weken leveren.
Complimenten voor hardhoutdiscount.

Bij clipsysteem ook eindloos leveren

heer Bossema

Top

service per telefoon...manon!

mag natuurlijk nog goedkoper...

MaxWood

Snel geleverd! Mooie rechte ipe vlonderplanken van 5m!

Snelle levering, goede kwaliteit!

Ik vind het persoonlijk lastig om per m2 te bestellen! Ik bestel liever per plank! Dit kon wel via de mail maar niet via de site!

heer Klinkenberg

De schuttiing was makkelijk te bestellen en ook het plaatsen samen met de buren ging prima. We hadden alleen wat problemen met de eerste latten onderaan. We hadden de palen niet om de 1 meter... De schuttiing was makkelijk te bestellen en ook het plaatsen samen met de buren ging prima. We hadden alleen wat problemen met de eerste latten onderaan. We hadden de palen niet om de 1 meter geplaatst, maar verdeeld over de lengte. De onderlinge afstand was hierdoor 93 cm en diverse latten moeten we op maat zagen om op het midden van de paal uit te te komen om e.a. te bevestigen.

Makkelijk bestellen door gewoon de lengte in meters aan te geven en de gewenste hoogte.

Er mag duidelijker worden aangegeven dat de onderlinge afstand van de palen inderdaad 1 meter moet zijn.

heer Koebrugge

Prima service.

Unieke producten

De hond niet laten rondlopen.

heer Smit

Op zich prima. Ik heb wel een aantal kritische punten:

Op zich prima. Ik heb wel een aantal kritische punten:

1. Men stelt op de website dat er per whatsapp contact kan worden gezocht met vragen, ook in de avond. Ik heb een appje gestuurd, maar nooit een reactie ontvangen. Overigens werd ik een dag later keurig te woord gestaan.

2. Nooit een track-and-trace code ontvangen van de bestelling. Daarom heb ik de hele dag thuis moeten blijven.

Voor het overige prima!

Een-op-een contact. Men kan snel schakelen bij vragen.

Heb ik hierboven aangegeven.

mevrouw De Niet

Mooi product, snel geleverd

Prijs online te berekenen

De instructies in de video zouden wat duidelijker mogen. Of een gebruiksaanwijzing toevoegen.

heer Postulart

Uniek in zijn soort

Core business : Ipe hout dus weten waar ze over spreken, hout is van zeer goede kwaliteit: gebruik voor tuinpoort en bekleding tuinmuur als zitplek voor kleinkinderen.
Betaalmogelijkheid...
Betaalmogelijkheid AfterPay vind ik persoonlijk een sterke troef wat vertrouwen geeft, zonder extra te hoeven betalen.
- korte communicatielijn want wilde een order achteraf samenvoegen en was administratief geen probleem: Dus 1 malig transportkosten.

Ik zeg doen !

Karel Postulart