heer Willemsen

Prima leverancier.

Uitgebreid assortiment en uitstekende service.

Controleer leveranties onafhankelijk voordat ze de deur uitgaan.

G.L.H In de Braek

Zeer goede service en snel geleverd

Service

heer Brussee

Posietief

Goede producten

Geen track and trace ontvangen. Meer foto's van het product wat je koopt. Bijvoorbeeld het eindresultaat van een project van een klant.

heer Van Eetvelt

?

Alles meegeven. Zijn paaltjes te kort

Geachte heer Eetveld,
Geachte heer Eetveld,
Bedankt voor uw review. Als er te weinig geleverd is, zouden wij hier graag van op de hoogte zijn, om tot een oplossing te komen. Helaas hebben wij geen melding van u ontvangen dat u te weinig paaltjes heeft ontvangen.
Hardhout Discount advies team.

Jozef

Slechtste service ooit

Geen sterke punten

Klantvriendelijk

Geachte heer de Ridder,
Bedankt voor uw review.
Geachte heer de Ridder,
Bedankt voor uw review.
Bij uw bestelling van een proefmonster, wordt deze verzonden met een pakketdienst. Wij hebben meerdere malen contact gehad met de pakketdienst over de levering van uw pakketje. De pakketdienst heeft blijkbaar uw pakket niet op tijd verzonden, en kon de leverdatum die u door had gekregen, niet gehaald worden. Wij hebben geen invloed op een pakketdienst, en hun leveringen, maar snappen uw frustratie. Onze excuses hiervoor.
Hardhout Discount Adviesteam

PT

Wisselend

Snelle levering. Snelle reactie. Snelle terugbetaling (na een klacht) van een gedeelte wat ze teveel in rekening gebracht hebben.

verbeterpunt: leveren wat de klant besteld heeft.
verbeterpunt: leveren wat de klant besteld heeft.
Je moet per m2 bestellen en ze adviseren in wildverband te leggen. In het geval van een rechthoekige vlonder zou je dus goed uit moeten komen als je de exacte gewenste oppervlakte besteld. Toch adviseren ze om 10% extra te bestellen. Zogenaamd vanwege snijverlies, maar dat heb je dus niet bij een rechthoekige vlonder in wildverband. De echte reden is dat ze gewoon 10% minder leveren dan je bestelt. Daar kwam nog bij dat ze in mijn geval tot twee keer toe in de fout gingen met de levering en niet het beloofde aantal planken geleverd hebben. Dus bij deze een tip, zorg dat je het aantal benodigde planken zelf uitrekent en zorg dat je dit ook krijgt. Dus niet via de website bestellen maar neem telefonisch contact op.

Geachte heer Tijssen,
Bedankt voor uw review. Wij hebben uw klacht opgelost, en erkennen dat er iets fout is gegaan bij het leveren van het aantal m2.
Het bestellen van 10 % extra, i.v.m....
Geachte heer Tijssen,
Het bestellen van 10 % extra, i.v.m. zaagverlies is geen verzinsel, en wij leveren zeker geen 10% minder dan de bestelling aangeeft.
Bij het leggen van een vlonder, met onderliggers welke een afstand hebben van +/- 40 cm, kunnen geen planken gelegd worden die korter dan deze 40 cm zijn. Vandaar dat er zeker wel zaagverlies ontstaat.
Hardhout Discount Adviesteam.

Technisch Adviesburo Mommersteeg

Slecht

snelle levertijd

zorgen dat medewerkers weten waar ze het over hebben

heer Jegerings

Nette service en advies afdeling

Goed materiaal

Handleiding toevoegen en geschikt montagemateriaal

heer De Bruijn

Uitstekend!

Snel, levering conform afspraak

Teun van der Meulen

Top webshop, klantenservice met inspirerende ideeën

Meedenken met mijn oplossing voor zwembadbekleding en een geweldige overkapping. Met Tom alles doorgesproken en voorzien van ideeën. Ivo heeft me gebeld voor de overkapping en Manon heeft de rest... Meedenken met mijn oplossing voor zwembadbekleding en een geweldige overkapping. Met Tom alles doorgesproken en voorzien van ideeën. Ivo heeft me gebeld voor de overkapping en Manon heeft de rest geregeld.

Blijf inspireren, motiveren en aanraden; jullie topproduct voldoende op voorraad houden!