Reviews

8.6 / 10
562 beoordelingen
Schrijf beoordeling

93% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Snelheid levering
9.2/10
Bestelgemak
9/10
Klantvriendelijkheid
9/10
Informatie op de website
8.6/10

562 Reviews

heer Willemsen

10/10

Prima leverancier.

Sterke punten

Uitgebreid assortiment en uitstekende service.

Verbeterpunten of tips

Controleer leveranties onafhankelijk voordat ze de deur uitgaan.


G.L.H In de Braek

10/10

Zeer goede service en snel geleverd

Sterke punten

Service

Verbeterpunten of tips

Geen


heer Brussee

10/10

Posietief

Sterke punten

Goede producten

Verbeterpunten of tips

Geen track and trace ontvangen. Meer foto's van het product wat je koopt. Bijvoorbeeld het eindresultaat van een project van een klant.


heer Van Eetvelt

5/10

Nee

Sterke punten

?

Verbeterpunten of tips

Alles meegeven. Zijn paaltjes te kort

Reactie Hardhout Discount:

Geachte heer Eetveld,
Bedankt voor uw review. Als er te weinig geleverd is, zouden wij hier graag van op de hoogte zijn, om tot een oplossing te komen. Helaas hebben wij geen melding van u...
Geachte heer Eetveld,
Bedankt voor uw review. Als er te weinig geleverd is, zouden wij hier graag van op de hoogte zijn, om tot een oplossing te komen. Helaas hebben wij geen melding van u ontvangen dat u te weinig paaltjes heeft ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Hardhout Discount advies team.


Jozef

1/10

Slechtste service ooit

Sterke punten

Geen sterke punten

Verbeterpunten of tips

Klantvriendelijk

Reactie Hardhout Discount:

Geachte heer de Ridder,
Bedankt voor uw review.
Bij uw bestelling van een proefmonster, wordt deze verzonden met een pakketdienst. Wij hebben meerdere malen contact gehad met de...
Geachte heer de Ridder,
Bedankt voor uw review.
Bij uw bestelling van een proefmonster, wordt deze verzonden met een pakketdienst. Wij hebben meerdere malen contact gehad met de pakketdienst over de levering van uw pakketje. De pakketdienst heeft blijkbaar uw pakket niet op tijd verzonden, en kon de leverdatum die u door had gekregen, niet gehaald worden. Wij hebben geen invloed op een pakketdienst, en hun leveringen, maar snappen uw frustratie. Onze excuses hiervoor.
Met vriendelijke groet,
Hardhout Discount Adviesteam


PT

2/10

Wisselend

Sterke punten

Snelle levering. Snelle reactie. Snelle terugbetaling (na een klacht) van een gedeelte wat ze teveel in rekening gebracht hebben.

Verbeterpunten of tips

verbeterpunt: leveren wat de klant besteld heeft.
Je moet per m2 bestellen en ze adviseren in wildverband te leggen. In het geval van een rechthoekige vlonder zou je dus goed uit moeten komen...
verbeterpunt: leveren wat de klant besteld heeft.
Je moet per m2 bestellen en ze adviseren in wildverband te leggen. In het geval van een rechthoekige vlonder zou je dus goed uit moeten komen als je de exacte gewenste oppervlakte besteld. Toch adviseren ze om 10% extra te bestellen. Zogenaamd vanwege snijverlies, maar dat heb je dus niet bij een rechthoekige vlonder in wildverband. De echte reden is dat ze gewoon 10% minder leveren dan je bestelt. Daar kwam nog bij dat ze in mijn geval tot twee keer toe in de fout gingen met de levering en niet het beloofde aantal planken geleverd hebben. Dus bij deze een tip, zorg dat je het aantal benodigde planken zelf uitrekent en zorg dat je dit ook krijgt. Dus niet via de website bestellen maar neem telefonisch contact op.

Reactie Hardhout Discount:

Geachte heer Tijssen,
Bedankt voor uw review. Wij hebben uw klacht opgelost, en erkennen dat er iets fout is gegaan bij het leveren van het aantal m2.
Het bestellen van 10 % extra, i.v.m....
Geachte heer Tijssen,
Bedankt voor uw review. Wij hebben uw klacht opgelost, en erkennen dat er iets fout is gegaan bij het leveren van het aantal m2.
Het bestellen van 10 % extra, i.v.m. zaagverlies is geen verzinsel, en wij leveren zeker geen 10% minder dan de bestelling aangeeft.
Bij het leggen van een vlonder, met onderliggers welke een afstand hebben van +/- 40 cm, kunnen geen planken gelegd worden die korter dan deze 40 cm zijn. Vandaar dat er zeker wel zaagverlies ontstaat.
Met vriendelijke groet,
Hardhout Discount Adviesteam.


Technisch Adviesburo Mommersteeg

1/10

Slecht

Sterke punten

snelle levertijd

Verbeterpunten of tips

zorgen dat medewerkers weten waar ze het over hebben


heer Jegerings

6/10

Nette service en advies afdeling

Sterke punten

Goed materiaal

Verbeterpunten of tips

Handleiding toevoegen en geschikt montagemateriaal


heer De Bruijn

10/10

Uitstekend!

Sterke punten

Snel, levering conform afspraak

Verbeterpunten of tips

Geen


Teun van der Meulen

10/10

Top webshop, klantenservice met inspirerende ideeën

Sterke punten

Meedenken met mijn oplossing voor zwembadbekleding en een geweldige overkapping. Met Tom alles doorgesproken en voorzien van ideeën. Ivo heeft me gebeld voor de overkapping en Manon heeft de rest... Meedenken met mijn oplossing voor zwembadbekleding en een geweldige overkapping. Met Tom alles doorgesproken en voorzien van ideeën. Ivo heeft me gebeld voor de overkapping en Manon heeft de rest geregeld.

Verbeterpunten of tips

Blijf inspireren, motiveren en aanraden; jullie topproduct voldoende op voorraad houden!