heer van Arensbergen

Prima totdat zij kwamen bezorgen

Prijs kwaliteit

Bezorging was waardeloos. Slechte service en niet conform informatie op website.

Reactie Hardhout Discount:

Goedemiddag meneer Van Arensbergen,
Bedankt voor uw bericht.
U schrijft een review en noemt het niet netjes handelen van de chauffeur als verbeter punt.
Wij zullen aan de hand hiervan...
Goedemiddag meneer Van Arensbergen,
Bedankt voor uw bericht.
Wij zullen aan de hand hiervan ook contact opnemen met de transporteur en de melding maken. Bij deze zoals zojuist telefonisch besproken onze excuses namens de transporteur.
Mvg.

Snel en efficient

calculatie

gedetailleerde product lijst

De heer van Assen

Erg goede ervaring. Zeer snelle en nette levering: binnen 24 uur na bestelling. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen!

Contact. Levering

Duidelijkheid in lengtes

Karin Leerdam

Vriendelijk en sfeervol bedrijf. Nemen alle tijd voor je als je op zaterdag binnen komt wandelen. Eeg tevreden over de levering, ik zou iedereen aanraden hier naar toe te gaan

Zie mijn opmerkingen

Zeker niet! Top en doorgaan zo

Klaassen Jan

Keurig hout - prima service

Snel en duidelijk

Op dit moment niet

Petra

Strak en prima hout

Goed bereikbaar per mail en telefoon

Voor ins ver weg. Rotterdam hengelo is 2 uur rijden. Maar was trip waard

A.G.M. Segerink

Goed bedrijf, snel en kwaliteit hout geleverd

Calculator en klantenservice

Rene

Prima bedrijf, met voorraad en goede service

voorraad en prijs

Sjoerd de Blaauw

Wat een stoere overkapping waarbij ik door het team uitstekend geholpen ben!
Wat een stoere overkapping waarbij ik door het team uitstekend geholpen ben!
Wij zijn op zaterdag wezen kijken bij de prachtige showroom waarbij de sfeer helemaal past bij de website en de werkwijze van de specialisten.
Ik heb een heel leuk eerste gesprek gehad met Tom. Hij heeft ons voorzien met allerlei slimme ideeën zodat wij ook de perfecte sfeer hebben gekregen. We genieten enorm van de prachtige overkapping.
Het stoere zwarte hout zonder en het verzonken dak maken het helemaal af. Ik ben erg blij met de hulp van Tom en Ivo. Zij hebben mij goed geadviseerd en op de hoogte gehouden van de voortgang. Het is de investering meer dan waard. Ik kom nog wel weer voor een moderne schutting oplossing.
Bedankt team voor jullie hulp! Als jullie in de buurt zijn is de barbecue vast wel aan ;-).

De website is voorzien van alle benodigde kennis! Gemakkelijk en snel.

Geen!