van Bennekom

Goede communicatie. Erg snelle levering. Zou dit bedrijf willen aanraden

Snel. Helder. Scherp geprijsd/

mevrouw Buisman

Redelijk, foto’s op website zorgen voor verwarring met aankoop van producten

Telefonisch

Website duidelijker foto’s laten combineren met tekst

Reactie Hardhout Discount:

Geachte mevrouw Buisman,
Geachte mevrouw Buisman,
Bedankt voor uw review. U heeft vlonder planken met diverse lengtes besteld. Dit zijn lengtes tot 1.80 m1. In de productomschrijving staat duidelijk beschreven wat u kunt verwachten. Uw verwachting waren lengtes van 2.00 m1 of meer. In dit product hebben nooit lengtes van 2.00 m1 of meer bestaan.
Hardhout Discount Adviesteam

heer Askin

Bestellen ging gemakkelijk. Maar de levering was 1,5 later dan gepland. Communicatie rondom de vertraging was nihil. Ik moest er zelf erachteraan.

Bestellen en geld ontvangen

Betere communicatie bij vertragingen.

Reactie Hardhout Discount:

Geachte heer Askin,
Geachte heer Askin,
Bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten. Wij hopen dat u tevreden bent over het geleverde product, en dat uw project mooi wordt.
Hardhout Discount Adviesteam

Marcel

Goed, maar

De calculator is echt een heel handig hulpmiddel

Zet voor de montage hele duidelijke filmpjes op de site. Het is nu of niet duidelijk of veel te globaal.

Belangrijkste verbeterpunt is snelheid van reageren. Er is een whatsapp...

Belangrijkste verbeterpunt is snelheid van reageren. Er is een whatsapp mogelijkheid maar dat duurt dagen of je krijgt helemaal geen antwoord en e-mail duurt relatief lang.

mevrouw Raaijmakers

Onlangs houten vlonderplanken besteld. snel geleverd, bestellen verliep aanvankelijk lastig. werd er tot 3x uitgegooid. werd via de app prima geholpen

snelle info verstrekking via de app. Aangezien het ons onduidelijk was wanneer er geleverd zou kunnen worden en of bestelling goed was doorgekomen. ontvingen namelijk geen bevestiging via de mail

reactie via de mail (bevestiging) verliep niet zoals verwacht
reactie via de mail (bevestiging) verliep niet zoals verwacht
we hebben geen bericht ontvangn van het vervoersbedrijf hoelaat ze de bestelling zouden komen leveren. track and trace konden we niet doen ivm ontbreken bevestigingsmail waar de link in zou staan.
na contact via de app zouden we gebeld worden, maar dit is helaas niet gebeurd

Wickwerkt

Had er nog nooit besteld maar was de moeite waard.

snelle levering, alles netjes erbij

te weinig clips en schroeven, en twee planken aardig beschadigd

heer de Jong

IPE vlonderplanken besteld. In eerste instantie werden er te weinig planken geleverd. Na enige emails en telefoontjes zijn deze nageleverd.

De calculator is erg handig

De calculator rekent uit wat de bestelling moet worden. Klaarblijkelijk houdt deze calculator geen rekening met de voorraad, want de initiële bestelling was niet op voorraad, om moest gewijzigd... De calculator rekent uit wat de bestelling moet worden. Klaarblijkelijk houdt deze calculator geen rekening met de voorraad, want de initiële bestelling was niet op voorraad, om moest gewijzigd worden in een andere lengte planken.
Het zou ook handig zijn om de bestelling in m2 ook weer te geven in aantal planken. Nu bleek na de levering dat er 14 planken te weinig waren voor het aantal vierkante meters. Fouten kunnen gebeuren, maar dit zou toch voorkomen moeten kunnen worden.

heer Den Breeyen

Superservice en goede kwaliteit

Duidelijk wat je moet doen

Jacco de Boer

Geweldige service, kwaliteit en no-nonsense!

Communicatie!

Danny

Slecht

Een keer een offerte aangevraagd. Niks op gehoord. Verder alleen maar spammails waar je met geen mogelijkheid vanaf komt.