8.3/10

Ineke Verhoef

Goede ervaring met dit bedrijf,en de chauffeur krijgt een 10 voor behulpzaamheid

Van de website was ik erg enthousiast geworden. Ziet er goed uit. Ik koos voor de ipe hardhout planken, en die kon ik direct dezelfde dag afhalen, echter toen ik thuis kwam met de planken zag ik dat...

Walter

Duidelijke website en goed contact met de servicedesk

Deskundige servicedesk, goed om even met iemand te kunnen praten voor advies.
Snelle levering en fijn dat de chauffeur even hielp om alles in de tuin te leggen.

Helaas werden de verkeerde bitjes meegeleverd (te groot).

Aanschaf vlonderplanken

Beter afstemming met transporteur. Belde 30min vooraf en sprak voicemail niet in i.p.v. de dag ervoor en voicemail inspreken.

Super materiaal maar meer duidelijkheid op de website ik zou niet zetten 2.10 x14 cm maar de rieele afmeting van de plankjes want daarin waren wij wat teleurgesteld dachten dat de planken 2.10 waren

snelle levering correcte afhandeling en mooi materiaal

informatie website wat beter maken zoals de correcte lengte van de plankjes

P. Mulder

Volgens mijn hovenier is het geleverde bankirai helemaal geen bankirai maar een mindere variant. hij ziet dit aan kleur, structuur en soortelijk gewicht. verder geen beste partij hout, lijkt eerder...

Reactie Hardhout Discount:

hallo
dank voor uw review, kunt u ons uw order nummer geven?
dan kunnen wij eea nakijken
mvg Hardhout Discount Advies team

Bestelling hardhout t.b.v. vlonder en pergola

Snelle levering, lage prijs

Niet alle op de website vermeldde producten zijn verkrijgbaar (funderingspalen bijvoorbeeld)

Erik van Bragt

Website goed, bereikbaarheid goed, leveringsafspraken slecht (of in mijn geval niet gevolgd)

Goede informatie (incl filmpjes) op de website

Afspraken mbt levering en met vervoerder nakomen. Meer informatie geven over de mogelijkheden van het plaatsen van het pakket (toegankelijkheid vrachtwagen/loader)

Roy Lenderink

Ik heb 40 m2 hardhout besteld, de bijgeleverde bitjes zijn van slechte kwaliteit en bij 20 m2 gelegde planken waren alle bitjes al kapot.

Goede prijs kwaliteitverhouding en duidelijke levertijd.

Slechte beschrijving meegeleverd. De beschrijving is niet concreet, geen duidelijke legtips, en erg veel onzin tekst.

Lespunt opleidingen

Goede afspraken dito kwaliteit