Snelle levering en duidelijke site!

groot assortiment, makkelijke site om te bestellen.

Bij de 1e levering waren de bestelde planken niet gezaagd op het juiste formaat, waardoor wij 3.60 geleverd kregen ipv 1.80. Dat was even vervelend dat we alsnog zelf moesten zagen. Ook zaten er wel wat erg kromme planken/latten bij, ik snap dat hout een natuurproduct is maar bij de planken lag het volgens mij toch aan hoe de planken gezaagd en afgewerkt waren, kromming aan de lange zijdes, waardoor de planken niet goed aansloten op elkaar.

Smaling

Zeer vriendelijke mensen. Wij zijn op zaterdag op hun lokatie wezen kijken. We werden goed geholpen en van advies voorzien. De producten die wij gekocht hebben zagen en strak en netjes uit.

Professionele en duidelijk advies.
Onze producten zijn netjes geleverd, alles wordt met zorg gelost.

Gemakkelijk en vlot bestellen

Prima en deskundig bedrijf

Komen afspraken na

P.Wevers

Super bedrijf , zeer makkelijke website met calculator . Perfect verpakt en snel geleverd zoals beschreven stond, duidelijke uitleg met foto’s en filmpjes voor montage op de website te vinden . Nu...

-Kwaliteit.
-Snelle levering.
-Duidelijke beschrijving .

Nick

Handige uitrekentool op de website. Snel en eenvoudig bestellen en goeie snelle communicatie.

Kwaliteit van hout en kliksysteem werkt uitstekend en eindresultaat is schitterend.

Communicatie en flexibiliteit.

25% of meer van het hout was gewoon al zwaar verweerd! Ik vind dat echt niet kunnen voor €65 p/m.
De kwaliteit van het hout is verder uitstekend, maar de staat waarin een aanzienlijk deel van het hout verkeerde vind ik niet kunnen. Heeft gewoon heel lang ergens in de regen gestaan

Vreemd dat in deze enquête niks over de kwaliteit van het hout wordt gevraagd.

Het gaat uiteindelijk vooral om de kwaliteit en staat van het hout!

Prettig en correct

Heel klantvriendelijk

Hengelsen

Mooi hardhout, snelle levering, degelijk verpakt, zeer tevreden over alles

Goed hardhout, snelle levering, goede verpakking

Van der wal

Goede service afdeling, goed advies, prachtige showroom. Mooi hou

Goed georganiseerd bedrijf