heer Willemsen

Prima!

Service en het product

heer Willemsen

Zeer positief, fijne ontvangst, duidelijke uitleg en snelle levering

communicatie en snelle levering

nee

heer Van Cauwenberge

Niettegenstaande mijn eerste contact met het bedrijf, had ik zo direct een goed gevoel, vertrouwen, door de overzichtelijke, duidelijke en toegankelijke website, de eenvoudig te gebruiken calculator... Niettegenstaande mijn eerste contact met het bedrijf, had ik zo direct een goed gevoel, vertrouwen, door de overzichtelijke, duidelijke en toegankelijke website, de eenvoudig te gebruiken calculator en de professionaliteit en accuraatheid van de medewerkers.

Snelle en accurate bijkomende info via mail, vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Geen tot nu toe. Moet de vlonder nog plaatsen.

mevrouw Steneker

Mooi hard hout snel geleverd.

Mooie kwaliteit

Planken waren een beetje verbogen, misschien zou je dat kunnen voorkomen.

heer Simmelink

Zeer tevreden. Snelle levering en product ziet er goed uit. Ook het plaatsen verliep goed. Persoonlijk contact en meedenken vanuit het bedrijf is uitstekend!

Overzichtelijk en handig bij elkaar.

- winkelwagen is bij aanklikken ander product weer leeg, bestelling wordt niet onthouden.
- een filmpje waarin het product wordt gepresenteerd en het clicksysteem wordt uitgelegd zou voor de eerste keer een mooie optie zijn.
- eindclips om bovenop de schutting te plaatsen bij de laatste rij zou handig zijn

mevrouw Smit

In eerste instantie tevreden. Had de informatie gevonden op internet en ben zelf bij het bedrijf wezen kijken. Bestelling geplaatst en zou eind augustus worden geleverd. Tot mijn verbazing kon het... In eerste instantie tevreden. Had de informatie gevonden op internet en ben zelf bij het bedrijf wezen kijken. Bestelling geplaatst en zou eind augustus worden geleverd. Tot mijn verbazing kon het ineens vorige week al geleverd worden, geen probleem, dag vrij genomen. De bestelling die geleverd werd was niet compleet, na een paar telefoontjes werd de rest van de bestelling middags na geleverd, kan gebeuren alleen degene die mij zou helpen, kon het nu niet meer redden. Dus afgelopen dinsdag zijn we begonnen met de poort te plaatsen, echter het filmpje op YouTube is onduidelijk en er is geen tekening waarop staat hoe je een poort en schutting in elkaar moet zetten. Afgelopen dinsdag zijn we terug geweest om een poort te bekijken, ze hadden liever geen bezoek maar uiteindelijk mocht het dan toch. Ze hebben ons uitgelegd waar de poort stond zodat we die konden bekijken ( niet even uitleggen of meelopen) Tenslotte gaf de eigenaar toe dat hij zelf de order niet goed had gepakt en maakte daarbij de opmerking dat hij stand te pe de bestelling moest naleveren. Kijk waar gewerkt word, worden fouten gemaakt, alle begrip voor, maar ik heb nu het gevoel dat we lastig zijn en dom omdat het ons niet lukt om de poort in elkaar te krijgen ( nog steeds niet, schroeven die geleverd zijn, zijn te groot en komen door het hout heen,waardoor de plank aan de andere kant onder spanning komt, maar we redden ons wel, durf niet nog eens te vragen)

Goed materiaal

Klantvriendelijkheid kan een heel stuk verbeterd worden

heer van de Ven

Matig. Levertijd veel langer dan vantevoren aangegeven. Schroefjes en klemmetjes ontbraken bij de levering. Chagrijnige chauffeur omdat hij niet goed de wijk in kom komen. Hoge bezorgkosten maar... Matig. Levertijd veel langer dan vantevoren aangegeven. Schroefjes en klemmetjes ontbraken bij de levering. Chagrijnige chauffeur omdat hij niet goed de wijk in kom komen. Hoge bezorgkosten maar geen snelle levering.

Snelle reactie op vragen per mail.

Eerlijk zijn over levertijden.

heer Holleman

Prima.

Vriendelijk aan de telefoon

Reacties op email zou mooi zijn

mevrouw Hovens

Adequaat, vriendelijk en behulpzaam.

Zie hierboven.

Op de website staat geen duidelijke beschrijving om stap voor stap een schutting of poort te maken.

Jane

Prima ervaring