8.5/10

Goed, maar het was mij onduidelijk welke lengtematen er geleverd worden. Die staan ook niet als zodanig op de website.

Lengtematen waren onduidelijk.

Reactie Hardhout Discount:

Goedemorgen meneer Mulder,

Bedankt voor uw review.
Wellicht kunt u uw review herzien aangezien op al onze advertenties de lengtes staan van de vlonderplanken!

Graag uw reactie.

Goede service, snelle levering.

Levering van bijbehorende schroeven inclusief bit bij bestelde beugels voor vlonderplanken.

Jammer dat wanneer 2 verschillende soorten schroeven worden besteld men maar voor één een bijpassende bit ontvangt. Misschien vermelden op de website?

Alex

Vlonders gekocht, kreeg zelfs twee extra planken

Mooi hout

De jaeger

Product goed
Klantvriendelijkheid slecht
Whatts app word niet op gereageerd
Vandaag besteld over een week pas geleverd

Communicatie training voor man aan de telefoon vond het een boer.

Reactie Hardhout Discount:

Goedemorgen meneer De Jaeger,

Bedankt voor uw review.

Wij hebben elkaar telefonisch gesproken, nadat u een App gestuurd heeft!
Vandaar dat er niet gereageerd is op de App.
De leverdatum heeft u zelf ingevuld!

Graag uw reactie.

Mvg.
Tim van Kooten

Stef

Heldere communicatie en mooie kwaliteitsproducten geleverd gekregen. Vervoerder belde netjes zoals vooraf was aangegeven en leverde alles keurig volgens afspraak af.

afspraak is afspraak

Bram Lucas

Erg blij met mijn vlonder van Ipe hardhout. Door de handige calculator was het benodigde aantal vlonderplanken en toebehoren snel uitgerekend. Bestelling werd snel en volgens afspraak afgeleverd.

Handige calculator rekent snel uit hoeveel je nodig hebt
Komen afspraken na
Bij vragen snel antwoord.

Marie Verstegen

Ipe vlonder besteld prima levering gehad. Houtpakket was keurig verpakt en verzorgd aangeleverd. Schroeven bitjes en clips voldoende er bij geleverd, al met al geleverd gekregen als op site vermeld...

Omschrijvingen van de producten duidelijk. Makkelijke site om wat te vinden. Ruim aanbod en keuze. Zeer handige calculator om snel en exact uit te rekenen wat ik nodig had, ook zo besteld.

Vervoerder belde dag van te voren, chauffeur op dag zelf. Je kan leverdag ingeven in bestelproces maar geen tijd blok. Dat was nog handiger geweest, maar voor ons geen probleem. Wij zijn erg tevreden.

Riffers

Rekenhulp ingeschakeld online om onze vlonder uit te rekenen dit ging snel en gemakkelijk. Besteld en geleverd gekregen volgens afspraak. Zeer vriendelijke chauffeur die het pakket bij ons heeft...

Goede ervaring

De Bruijn

Snelle site en via de rekenmodule alles wat we nodig hadden besteld. Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit, volledigheid en snelheid van de levering. Dit is nu de 3e keer in 2 jaar tijd dat wij...

Daadkrachtige firma

J Wolf

Zeer vriendelijke medewerkers aan de telefoon gehad. Goed geholpen, en het hout besteld. Chauffeur belde keurig uur vtv op. Zijn al met al zeer tevreden over dit bedrijf.

Vriendelijk bedrijf en goed product