Reviews

8.6 / 10
384 beoordelingen
Schrijf beoordeling

93% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Snelheid levering
9.2/10
Bestelgemak
9/10
Klantvriendelijkheid
9/10
Informatie op de website
8.6/10

384 Reviews

heer de Jong

9/10

Super service. Mooi product

Sterke punten

Mooie showroom hartelijk ontvangst. Duidelijke webshop

Verbeterpunten of tips

Nvt


heer Jochems

10/10

Zeer positief

Sterke punten

Uistekende service!

Verbeterpunten of tips

Geen


heer Hoogstraten

7/10

Prima telefonisch klantcontact, goede logistiek en aardige chauffeurs!

Sterke punten

Zie eerder

Verbeterpunten of tips

Website onoverzichtelijk.


heer Michiels

7/10

Vlot en correct

Sterke punten

Overzichtelijk

Verbeterpunten of tips

Kleine fout in de levering; palen van 6x6cm bleken 7x7cm te zijn.


heer van der maat

10/10

Top! Goed kwaliteit hour en hele fijne service!! Aanrader!!

Sterke punten

Service

Verbeterpunten of tips

Iets meer uitleg over wat er daadwerkelijk besteld gaat worden


Klieverik

9/10

Top services fijn bedrijf

Sterke punten

Goede showroom met producten te zien

Verbeterpunten of tips

Geen


heer de Klerk

6/10

Snelle levering, wel wat verbeterpunten

Sterke punten

Prijs, snelle en correcte levering. Mooi terrasje geworden.

Verbeterpunten of tips

Op de site wordt gesuggereerd dat je materialen retour kan sturen wat niet het geval is met hout...., nemen ze dus niet retour ondanks herroepingsrecht. Uiteinden planken regelmatig onder de... Op de site wordt gesuggereerd dat je materialen retour kan sturen wat niet het geval is met hout...., nemen ze dus niet retour ondanks herroepingsrecht. Uiteinden planken regelmatig onder de "lijm"resten wat lastig te verwijderen is. Transporteur laat in tegenstelling tot wat zou moeten niet daags van tevoren weten wanneer ze komen, bellen 10 minuten van tevoren ( 2 keer gebeurd ). Mes en groeven verbinding van 2 cm dikke planken moeten op balk uitkomen omdat ze anders bij belasting te ver doorbuigen ( hhgigant geeft zelf aan dat dit niet nodig is maar ben ik het zeker niet mee eens ) wat leidt tot een stuk meer zaagverlies, rekening mee houden bij bestellen dus.

Reactie Hardhout Discount:

Geachte heer,
Bedankt voor uw review. Wij hebben u aangegeven dat wij een aantal onderliggers niet retour nemen, en de reden hiervan. Er wordt nergens op onze site vermeld of gesuggereerd dat...
Geachte heer,
Bedankt voor uw review. Wij hebben u aangegeven dat wij een aantal onderliggers niet retour nemen, en de reden hiervan. Er wordt nergens op onze site vermeld of gesuggereerd dat wij hout retour nemen. Herroepingsrecht betekend dat u uw bestelling annuleert, dit is hier niet het geval. Hetgeen u heeft aangetroffen op de kopse kanten van uw vlonderplanken betreft paraffine. Dit is ter bescherming van de plank. Eenvoudig te verwijderen met een schildersmesje en een schuurpapiertje. Het product die u besteld heeft, hoeft zeker niet uit te komen op een balk. Met dit product hebben wij al jarenlange ervaring. Wij zijn het eens dat de transporteur u had moeten berichten. Wij gaan hiermee aan de slag. Wij hadden graag uw bevindingen met u besproken.
Met vriendelijke groet,
Manon


kestens

3/10

Levering van mindere kwaliteit...nooit voldoening gekregen.

Sterke punten

Tijdige levering, maar bij problemen wordt dit steevast afgewimpeld

Verbeterpunten of tips

luisteren naar de klant en de kwaliteit leveren die op de website wordt aangeboden

Reactie Hardhout Discount:

Goedemorgen meneer Kerstens,
Bedankt voor de review.
Wel een beetje vreemd, dat u nu na 2 jaar ons alsnog beoordeeld.
Wij hebben u destijds een voorstel gedaan om de gehele order bij u...
Goedemorgen meneer Kerstens,
Bedankt voor de review.
Wel een beetje vreemd, dat u nu na 2 jaar ons alsnog beoordeeld.
Wij hebben u destijds een voorstel gedaan om de gehele order bij u op te halen en u een credit te sturen.
Echter heeft u hierop nooit gereageerd, jammer.
Mvg.
Hardhoutdiscount.nl


heer Leijssenaar

9/10

IPE Vlonderplanken besteld

Sterke punten

vriendelijk en servicegericht

Verbeterpunten of tips

Geen idee


heer Van Teijlingen

8/10

Goede ervaringen, goed en snel advies.

Sterke punten

Flexibiliteit en hulp aan de telefoon

Verbeterpunten of tips

Montage handleiding kan wat uitgebreider en wellicht iets vollediger