Deskundigheid
Nazorg
1.3/10
Communicatie
7.8/10

Ik heb een zwaar ongeluk gehad en zou begeleid worden na bevalling van onze 2e zodat ik uiteindelijk alles weer zelf kan doen. Maar ze hebben mij eerder achteruit geholpen dan vooruit. Echt super...

Verbeterpunt is dat ze hier beter mee kunnen stoppen.

Zorgorganisatie dat opgeheven zou moeten worden. Na komst van happy Nurse wordt je niet ontlast maar meer belast.

Sterke punten hebben ze niet

Stoppen

Harry Rook

Gisteren ontslagen uit ziekenhuis. Zou vandaag rond 10 uur happynurse over de vloer krijgen . 11 uur gebeld , niemand bereikbaar. 12 uur idem dito. 01.00 niemand gezien of gehoord . Ingesproken dat...

Geen sterk punt ondervonden.

Hou je aan afspraken. Steek met jullie mooie folder niet je eigen loftrompet . Zorg op jullie site voor een emailadres .

Reactie HappyNurse.nl:

Geachte heer Rook,

Wat u beschrijft is niet de manier waarop HappyNurse Thuiszorg met haar cliënten om wenst te gaan.
Wij betreuren het dat wat u beschrijft gebeurd is en zullen intern onderzoeken wat er is mis gegaan.
U heeft inmiddels een reactie gestuurd naar de klachtenfunctionaris waarvoor onze dank.

Het team van HappyNurse Thuiszorg

ziekenhuis rivierenland Tiel

HN komt afspraken na, levert divers personeel en is prettig in communicatie

goede check op verpleegkundigen.
niet akkoord gaan dat verpleegkundige dubbele diensten draaien binen verschillende instanties (er wordt te laat gekomen, uitputting, fouten )

Inge Sanders

Happy nurse verzorgt voor ons de invulling van diensten wanneer onze flexpool leeg is.

Frans Croonen Driegasthuizengroep Arnhem

Wij hebben Happy Nurses ingezet in de lente van 2015

amaris schoonoord /lia bruins

Schoonoord

Mark Kuilder, ZRT

Ervaringen zijn over het algemeen goed, de verpleegkundigen die geveleverd worden zijn soms wisselend in hoe zij bevallen op de afdeling

Over het algemeen bevalt de samenwerking met Happy Nurse goed, de contacten en de dienstverlening is goed, de geleverde medewerkers zijn soms wisselend in hoe zij bevallen

Cindy Dautzenberg

Ik ben sinds juni 2014 werkzaam voor happy nurse met veel plezier. Leuke collega's en lestari is zeer goed, alles gaat in goed overleg en Ik kan er niks negatiefs over melden.

maurice epskamp

Ik ben in 2013 bij Werner de Groot en Rudi Liebrand in dienst gekomen als niveau 4 verpleegkundige

Ik heb tijdelijk voor happynurse amsterdam gewerkt en dat is minder bevallen. opdracht was niet duidelijk, tijden waren niet goed doorgegeven, meestal was de persoon niet bereikbaar. de afstemming tussen mijn werkgever en amsterdam klopte ook niet, amsterdam had niet alle info gegeven waardoor Werner achter een aantal zaken aan moest. m.i. was dit niet zijn taak.