Happybee

Goed , duidelijke info over levering.
Makkelijke site .

Jammer dat ze afgelopen weekend niet meededen met de fashion korting. Andere sites deden dat wel.

Diep

Makkelijk bepaalde product uit te zoek.

Zeer brede assortimenten en veel kleurrijke kledingen.

K.

Super leuke kleren verkopen ze hier. Fijn dat ze zoveel merken verkopen. Ben hier in 1 keer geslaagd voor de volgende maat van dochter.

Ondanks de sale - en aangegeven dat het de bestelling langer zou duren - erg snel bezorgt!

Mail verstuurd naar klantenservice maar nooit antwoord gehad.

sjoukje hernamdt

Zeer tevreden, een nette levering. binnen geaccepteerde termijn

duidelijke productomschrijving.

beter vermelden over de leveringstermijn.

Reactie Happybee:

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw review. Wij gaan uw tip omtrent de levertijd doorgeven aan onze directie. Wellicht dat ze hier in de toekomst iets mee gaan doen. Met vriendelijke... Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw review. Wij gaan uw tip omtrent de levertijd doorgeven aan onze directie. Wellicht dat ze hier in de toekomst iets mee gaan doen. Met vriendelijke groet, Team Happybee

Patricia

Leuke kleding, fijn bestelsysteem,

Grote collectie

Vandaag besteld morgen in huis

Jammer van alle verzendkosten. Nu deze bestelling gedaan omdat ik zeker wist dat de kleertjes passen dus niks hoefde te retourneren en ik de verzendkosten kon delen met een vriendin. Het voordeel... Jammer van alle verzendkosten. Nu deze bestelling gedaan omdat ik zeker wist dat de kleertjes passen dus niks hoefde te retourneren en ik de verzendkosten kon delen met een vriendin. Het voordeel van andere webshops (thuis passen en terugsturen als het niet past) heb ik hier niet want dan wordt het een dure hobby. Vooral bij kinderen klopt de maatvoering niet altijd en valt ieder merk anders uit. Jammer want jullie verkopen veel leuke merken!

Leuke uitverkoop.

Gratis retourneren. Snellere levering.

Slechte ervaring. Spullen kwamen 5 werkdagen later na bestel moment. Retour sturen is erg omslachtig. Retour aanmelden is omslachtig. In kleine lettertjes staat dat je bij zoveel procent korting... Slechte ervaring. Spullen kwamen 5 werkdagen later na bestel moment. Retour sturen is erg omslachtig. Retour aanmelden is omslachtig. In kleine lettertjes staat dat je bij zoveel procent korting toch 4 euro retour kosten moet betalen. Ook bij verzending vanaf een UPS point. Kleding was op zich goed.

Duidelijke info over retour en kosten vermelden.
Niet beloven dat volgende werkdagen huis is.
Vanuit meerdere punten Kiala bijvoorbeeld gratis retour kunnen sturen.

San

Helaas heeft de bezorgtijd me teleurgesteld. Voor 20 uur besteld klopt dus niet. Wel mooie producten.

Mooie producten

Een hele leuke site waar ze hele leuke mooie kleren hebben.