Happybee

Malou

Altijd goede service!

Altijd goede service!

Als je producten omruilt duurt dit vaak best lang, dit zou iets sneller mogen gaan!

HvEck

Leuke kleding voor een leuke prijs, vaak ook leuke kortingen aan einde seizoen.

Jullie hanteren de regel dat portokosten zelf betaald moeten worden bij retour sturen bij kortingen boven de 30% … in ons geval hebben we ca 250 euro besteed, dan vind ik het wel jammer dat niet... Jullie hanteren de regel dat portokosten zelf betaald moeten worden bij retour sturen bij kortingen boven de 30% … in ons geval hebben we ca 250 euro besteed, dan vind ik het wel jammer dat niet naar het volledige aankoopbedrag gekeken wordt.
Ook is de methode van retour zenden omslachtig, veel werk voor de klant.
Dit maakt dat ik sneller voor een andere online kinderkledingwinkel ga kiezen … maten ed zijn nu eenmaal niet van het scherm af goed in te schatten en dus koop ik soms 2 maten van hetzelfde artikel om er 1 retour te sturen.

Leuke kleding en betaalbaar
Zoals aangegeven werd tijdens bestellen dat het paar dagen duurde voordat het binnen was klopte

Goede levering

Gratis retourneren en verzendkosten niet bij 100 gratis maar bij een lager bedrag
Zou mij sneller over de streep halen om maar paar dingen te bestellen

Beste,

Bedankt voor uw review en uw tip.
Wij gaan uw tip omtrent de verzendkosten doorgeven aan de directie.

Veel plezier van uw bestelling.

Mvg Team Happybee

NN

Leuke bestelling gedaan. Mijn dochter koopt altijd bij jullie

Duidelijke website. Goede informatie

Ik heb geen jurkjes. Bericht gekregen dat de jurkje bezorgd zouden worden op een bepaalds tijdstip. Thuis gezeten niemand gezien. Een mail gehad dat de jurkjes in de brievenbus gedaan waren.... Ik heb geen jurkjes. Bericht gekregen dat de jurkje bezorgd zouden worden op een bepaalds tijdstip. Thuis gezeten niemand gezien. Een mail gehad dat de jurkjes in de brievenbus gedaan waren. Niets,

Klacht ingediend zowel per mail als telefonisch. Niets meer gehoord. Erg jammer.
Meld in je verzendinformatie of een pakje in de brievenbus gaat en reageer wat allerte als mensen klagen.

Reactie Happybee:

Beste, Bedankt voor uw review en uw tip. Wij hebben een onderzoek laten doen bij post nl en daar hebben wij zelf erg lang op moeten wachten. Wij gaan ons best doen om in het vervolg hier meer... Beste, Bedankt voor uw review en uw tip. Wij hebben een onderzoek laten doen bij post nl en daar hebben wij zelf erg lang op moeten wachten. Wij gaan ons best doen om in het vervolg hier meer achter aan te zitten. Excuses voor het ongemak. Mvg Team Happybee

Tanika

Levering was beetje traag en site is verouderd. Verder goede service

Website mag echt een nieuw uiterlijk hebben

Snellere levering van producten
Gratis verzenden retourneren

Reactie Happybee:

Beste, Bedankt voor uw review en uw tip. In een drukke sale en actie periode kunnen wij de 24 uurs levering niet garanderen. Op onze website en in onze nieuwsbrieven hebben wij dit ook... Beste, Bedankt voor uw review en uw tip. In een drukke sale en actie periode kunnen wij de 24 uurs levering niet garanderen. Op onze website en in onze nieuwsbrieven hebben wij dit ook vermeld. Wij doen onze uiterste best om alle orders zo snel mogelijk te verwerken. Mvg Team Happybee

Ik heb hier niks gekocht. Iemand heeft MIJN emailadres gebruikt. Heb Happybee gevraagd mij uit het bestand te halen, wat dus NIET is gebeurd!

Goed , duidelijke info over levering.
Makkelijke site .

Jammer dat ze afgelopen weekend niet meededen met de fashion korting. Andere sites deden dat wel.

Diep

Makkelijk bepaalde product uit te zoek.

Zeer brede assortimenten en veel kleurrijke kledingen.

K.

Super leuke kleren verkopen ze hier. Fijn dat ze zoveel merken verkopen. Ben hier in 1 keer geslaagd voor de volgende maat van dochter.

Ondanks de sale - en aangegeven dat het de bestelling langer zou duren - erg snel bezorgt!

Mail verstuurd naar klantenservice maar nooit antwoord gehad.