Happybee

Heleen Spoolder

Super goed!

Snelle levering. Groot assortiment.

Slecht

Verkeerde maat geleverd, omdat er geen ups point in de buurt bij mij is moet het via PostNL. Hier vergoeden jullie maar tot 4 euro. Wat een gedoe zeg, terwijl de fout bij jullie ligt. Jullie komen... Verkeerde maat geleverd, omdat er geen ups point in de buurt bij mij is moet het via PostNL. Hier vergoeden jullie maar tot 4 euro. Wat een gedoe zeg, terwijl de fout bij jullie ligt. Jullie komen ook niet met een alternatief of een excuus. Ik vind dit heel slecht, ga ook niet meer bestellen bij jullie.

Reactie Happybee:

Hallo, Bedankt voor uw review. Wij vinden het echt heel erg vervelend dat het zo gelopen is, dit is niet de bedoeling. Excuses voor het ongemak. Graag willen wij het alsnog op een juiste... Hallo, Bedankt voor uw review. Wij vinden het echt heel erg vervelend dat het zo gelopen is, dit is niet de bedoeling. Excuses voor het ongemak. Graag willen wij het alsnog op een juiste manier oplossen. Daarom willen wij vragen of u telefonisch contact met ons op kan nemen. Ons telefoonnummer is: 0182 - 529 717 U kunt dan vragen naar een leidinggevende. Liefs Happybee

Heel positief, ruime keuze, snelle levering, fijne klantenservice en retourneren gaat super handig

Zie boven

Prima product geleverd

Geen speciale

Geen speciale

CP

Retourbeleid. Het past niet bij segment om retourkosten te vragen of te werken met een tegoed. Dit staat me zo tegen dat ik twijfel om nogmaals bij happy bee te bestellen terwijl de rest prima is.

Reactie Happybee:

Hoi CP, Bedankt voor uw review. Wij zijn blij om te horen dat u uw order zo snel in huis had. Fijn om te horen dat u ook een tip voor ons heeft, daar kunnen wij natuurlijk onze service altijd... Hoi CP, Bedankt voor uw review. Wij zijn blij om te horen dat u uw order zo snel in huis had. Fijn om te horen dat u ook een tip voor ons heeft, daar kunnen wij natuurlijk onze service altijd mee verbeteren. Dit gaan wij intern bespreken. Wij zien u graag terug in onze webshop. Heel veel plezier met uw bestelling. Liefs Happybee

Mooie kleding en snelle levering, echter retourprocedure kan beter

Snelle levering, leuke kleding, leuke aanbiedingen

Retour niet voor kosten klant bij bestelling boven een bepaald bedrag.

Chantal

Leuk afgeprijsde kleding

Hallo Chantal,

Heel erg bedankt voor uw review.
Fijn dat u tevreden bent over onze website.
Wij willen u heel veel plezier wensen met uw bestelling.

Liefs Happybee

Julia Offerman

Heel goed

Goede kwalietijt

Snelle levering. Volgende dag on huis. Leuke kleding, maar wel zoeken voor aanbiedingen. Alleen teleurstellend dat je zelf de retourkosten moet betalen!

Geen retourkosten voor klant

Reactie Happybee:

Hallo, Bedankt voor uw review! Wij zullen uw tip omtrent de retour kosten bespreken met onze directie, wellicht dat ze hier iets mee gaan doen. U gaf aan bij de details van de review dat u het... Hallo, Bedankt voor uw review! Wij zullen uw tip omtrent de retour kosten bespreken met onze directie, wellicht dat ze hier iets mee gaan doen. U gaf aan bij de details van de review dat u het leuke kleding vind alleen wel even moest zoeken voor de aanbiedingen. Wij hebben op de website een kopje met sale staan, wanneer u daar op klikt ziet u alle artikelen die in de aanbiedingen zijn. U kunt dan ook nog aan de zijkant kiezen welke kortingen u wilt bekijken. Hopende u zo voldoende te hebben geĆÆnformeerd. Liefs Happybee

Mary

Slecht

Bij bestelling wel volgende dag in huis omruilen duurde langer

Mooier verpakt ipv veelgebruikte plastic,
Goedkoper de verzend en retour kosten is niet nodig meer in deze tijden.