Happybee

Janneke

Leuke kleding , snelle levering! Top

Overzichtelijke website, makkelijk bestellen, goede service aan de telefoon en snel geleverd!

Grote kindermaten nog verkrijgbaar.

Ik kwam maar niet verder met inloggen op mijn account, klantenservice gebeld, toen werd ik goed geholpen.
Maar ik moest eerst alle cookie geschiedenis etc van mijn laptop verwijderen eer ik weer kon inloggen was het advies, en dat werkte wel.
Alleen gaf dat later wel wat stagnatie bij al mijn andere accounts op mijn laptop. Alles opnieuw moeten inloggen met gebruikersnaam en wachtwoorden etc. Ik weet niet of dat anders kan??!

Heel te tevreden snelle levering
Keurig pakketje

Femke

Positief, leuke kleding, goede kortingen

Goede kortingen, snelle levering, leuke merken

Website is minder prettig op een telefoon/ipad. Je kunt bijvoorbeeld niet in een keer meerdere maten selecteren. Een app ontwikkelden zou top zijn!! Bestel gemak vergroot, en klantenkring groeit

Prima service

nvt

Helaas ben ik niet zo enthousiast over de geleverde producten. Eentje viel te groot terwijl de andere te klein viel. Ben ook niet tevreden over de qualiteit. De producten waren voor zo’n qualiteit.

Reactie Happybee:

Beste mevrouw,

Bedankt voor uw review.
Als er iets niet naar wens is uit uw order, dan mag u altijd contact opnemen met onze klantenservice en proberen wij altijd een passende oplossing te bieden.
Wij hebben na uw review contact met u gehad en wij hopen dat het naar wens is opgelost.

Mvg Team Happybee

Alles goed geregeld, helaas was de maat niet goed. Retourneren ook goed geregeld.

Nicky Van Dyck

Snelle en korte levering en bedrijf.

Alles duidelijk weergegeven. Goede prijzen

Leuke kleertjes, wel jammer dat je moet betalen voor het retourneren, maar dit staat duidelijk op de site

Overzichtelijk, snelle levering, goede updates incl track & tracé, leuke kleding

Retourneren via antwoordnummer