Happybee

8.5/10

Jolanda

Eerste bestelling hier als aankomende oma, en de collectie is super. Het bestelproces duidelijk en de levering snel.

Wat ik jammer vond was dat het setje in een plastic zakje gepropt zat.

Reactie Happybee:

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw review.
Wij zullen uw tip doorgeven aan ons magazijn zodat ze hier iets mee kunnen gaan doen.

Happybee

Kleertjes van goede kwaliteit. Snelle levering. Zeer tevreden.

Christy

Snelle levering, mooie merken met de juiste prijzen. Ik bestel hier zeker nog n keer!

Dochter en mama houden van Gymp/Mayoral

Mac illusion, Kate Mack, Absorba en Sofija zijn ook mooie merken om aan te bieden op jullie site.

Prima!

Uitgebreide collectie, snelle verzending

Werd niet zo snel bezorgd als op de site werd beloofd.
Moeilijk in te loggen.

Hoog voordeel

makkelijker inloggen op de site

Anita

Prima!! Snelle levering ūüĎć

Ingrid

Netjes alles geregeld met een kleine verrassing bij de bestelling

Maaike De witte

Prima ervaring, nu 1 keer iets besteld. Was gewoon goed!

Ziet er mooi uit, leuke acties! Snelle levering.

Als je iets in je winkelmandje hebt geplaatst en je gaat terug naar het ‚Äėkleding scherm‚Äô begin je weet bovenaan, i.p.v. dat hij verder gaat waar je was gebleven. Enige kleine minpuntje.

Ik ben blij dat ik hier voor gevraagd word want ik heb wel wat puntjes. Belangrijkste is dat de prijs heel goed is en ik bestel regelmatig. Wel vind ik de website technisch slecht in elkaar zitten....

Producten en prijs

Zie boven!! Dus dat de filters in het menu staan en er geen winkelwagen icoontje is. Dit is niet wat de gemiddelde consument verwacht en naar mijn ervaring en kennis in consumentengedrag (toevallig) levert dit verlies van klanten op omdat deze niet altijd het geduld zullen hebben om dit uit te vogelen. Als je het weet is dat geen probleem maar voor nieuwe klanten niet fijn. Je verwacht dat als je het assortiment ziet dat je kunt filteren ipv dat dit menu heet. Noem het filter ipv menu, dan is het ook opgelost en geen tas als icoontje maar dus een winkelwagentje.

Reactie Happybee:

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw review.
Wij zijn erg blij met uw tips.
Dit gaan wij met de directie bespreken.

mvg Team Happybee

Wij hopen u in de to