Happybee

Badpakjes besteld voor mijn dochter, had ze op dinsdag besteld en het weekend nodig. Pakketje werd pas na het weekend verzonden ipv voor zo laat besteld is morgen geleverd.

Niet op je website zeggen dat je voor zo laat besteld het de volgende dag in huis heb.

Reactie Happybee:

Beste, Wat vervelend dat uw order later geleverd is dan u had verwacht. Het klopt inderdaad dat er op de website staat “voor 20:00uur besteld is de volgende dag in huis”. In onze voorwaarden... Beste, Wat vervelend dat uw order later geleverd is dan u had verwacht. Het klopt inderdaad dat er op de website staat “voor 20:00uur besteld is de volgende dag in huis”. In onze voorwaarden staat ook vermeld dat wij in drukke sale periodes dit niet kunnen garanderen. Toen u de order had besteld, hadden wij een actie met 30% korting. Hierdoor hebben wij heel veel orders binnen gekregen waardoor de levertijd langer was. Wij snappen dat dit erg vervelend is, en zullen aan onze directie doorgeven om het op de website te vermelden wanneer wij de 24-uur service niet kunnen garanderen. Met vriendelijke groet, Happybee

Al een aantal maal bij Happybee besteld. Altijd keurige snelle levering. Laatst problemen gehad met een merkjasje. Dit is meer dan keurig opgelost. Wij blijven zeker in de toekomst bestellen bij... Al een aantal maal bij Happybee besteld. Altijd keurige snelle levering. Laatst problemen gehad met een merkjasje. Dit is meer dan keurig opgelost. Wij blijven zeker in de toekomst bestellen bij Happybee.

Klantenservice

Niet positief

Prima website!

Slechte levering en terugbetaling verloopt niet vlot! Ook is de informatie op de website misleidend. Ik bestel hier niet meer.

Dobbelsteen

Koop hier graag, jammer van de verzendkosten

Duidelijk over leveringen

Verzend kosten gratigratis vanaf 99 euro

Behoorlijk wat kleding besteld in de sale, duidelijk aangegeven op de website dat levering wat langer kon duren vanwege de drukte.

Duidelijke communicatie

Slechte ervaring. 9 oktober een jas besteld. Voor 20.00 uur besteld morgen in huis. Helaas was dat niet zo! Hier geen mail over gekregen. 2 dagen later gebeld. Wegens drukte kon de jas niet geleverd... Slechte ervaring. 9 oktober een jas besteld. Voor 20.00 uur besteld morgen in huis. Helaas was dat niet zo! Hier geen mail over gekregen. 2 dagen later gebeld. Wegens drukte kon de jas niet geleverd worden. Afgesproken dat de jas een week later op zaterdag (ivm vakantie) geleverd zou worden! Helaas weer geen jas. Gebeld.... medewerker was ziek geweest en de jas was daardoor niet verzonden. Maar vandaag wordt hij verzonden... ik hoop het maar. Voor mij dus een slechte ervaring met hoge verzendkosten die je bij een andere aanbieder niet hebt! Voor mij dus eenmalig!

Kim

Leuke webshop met uitgebreid aanbod aan kinderkleding! Bestellen gaat soepel, levertijd iets langer dan verwacht.

Duidelijke foto's en omschrijvingen en uitgebreid aanbod.

Levertijd! Op zaterdag besteld en had verwacht dat mijn pakket op dinsdag wel geleverd zou zijn (adverteren met volgende werkdag in huis) maar pakket kwam pas op donderdag binnen!

Reactie Happybee:

Hoi! Allereerst super bedankt voor uw review. Zoals u gemerkt heeft duurde het langer voordat uw order bij u was. We maken momenteel een vertraging door omdat we overspoeld zijn met... Hoi! Allereerst super bedankt voor uw review. Zoals u gemerkt heeft duurde het langer voordat uw order bij u was. We maken momenteel een vertraging door omdat we overspoeld zijn met bestellingen (het zijn ook zulke leuke spullen) en we kunnen niet de handjes vinden om deze af te handelen zoals u van ons gewend bent. Maar…er is licht aan het eind van de tunnel. Ook alle kantoormedewerkers springen bij en we werken allemaal over. Wij werken er dus met man en macht aan. We snappen dat dit niet leuk is maar weet dat we er alles aan gedaan hebben om uw order bij u te krijgen. Namens alle collega’s bedankt voor uw begrip! Mvg Team Happybee

Malou

Altijd goede service!

Altijd goede service!

Als je producten omruilt duurt dit vaak best lang, dit zou iets sneller mogen gaan!

HvEck

Leuke kleding voor een leuke prijs, vaak ook leuke kortingen aan einde seizoen.

Jullie hanteren de regel dat portokosten zelf betaald moeten worden bij retour sturen bij kortingen boven de 30% … in ons geval hebben we ca 250 euro besteed, dan vind ik het wel jammer dat niet naar het volledige aankoopbedrag gekeken wordt.
Ook is de methode van retour zenden omslachtig, veel werk voor de klant.
Dit maakt dat ik sneller voor een andere online kinderkledingwinkel ga kiezen … maten ed zijn nu eenmaal niet van het scherm af goed in te schatten en dus koop ik soms 2 maten van hetzelfde artikel om er 1 retour te sturen.

Leuke kleding en betaalbaar
Zoals aangegeven werd tijdens bestellen dat het paar dagen duurde voordat het binnen was klopte

Goede levering

Gratis retourneren en verzendkosten niet bij 100 gratis maar bij een lager bedrag
Zou mij sneller over de streep halen om maar paar dingen te bestellen

Beste,

Bedankt voor uw review en uw tip.
Wij gaan uw tip omtrent de verzendkosten doorgeven aan de directie.

Veel plezier van uw bestelling.

Mvg Team Happybee