Happybee

Niet geheel tevreden. Twee artikelen terug moeten sturen. Eén artikel was de rits defect, klant maakt kosten voor een artikel wat niet voldoet. Bij het andere artikel klopte de maatvoering niet....

snelle levering

bij retourneren de reden van retourneren aan kunnen geven. Deze reden heb ik nu in het veld opmerkingen geplaatst. Na verzending kreeg ik bericht dat ik de klacht bij de klantenservice door had kunnen geven en dan wel de kosten voor retour had ontvangen. Alleen kosten rekenen voor verzenden of retourneren, maar niet beide. Nu bestel ik niet snel opnieuw aangezien het voordeel wat ik had ten opzichte van andere webshops nu te niet is gegaan door kosten verzenden/retourneren.

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw review.
Klachten kunt u altijd telefonisch of per mail melden.
Wij nemen klachten altijd in behandeling en proberen altijd tot een passende oplossing te komen.

Opmerkingsveld bij de retouraanmelding is het veld waar u eventuele opmerkingen kunt plaatsen over de artikelen.

Graag tot ziens.

Peeringa

Fantastisch!
De mooiste baby/kinderkleding webshop die ik ken!
Vooral het merk Feetje en Born to be famous....

Veel keus en voorraad ook een belangrijk punt! Vaak zijn de maten op en bij jullie is er altijd vooraad!

Zeer goede en snelle service. Ik ben erg tevreden.

Leuke merken en snelle levering! Tip: Leuk dat jullie er iets extra's bij doen voor de kinderen maar helaas zat er 2x voor mijn zoon van 1 jaar een lolly bij en die mag hij nog niet. Misschien...

Overzichtelijk en snelle levering

Lolly voor kleine kinderen is niet handig

Francien

Super service en makkelijke website!

Service, deze is super!

Ik heb zelf een fout gemaakt in het leveradres. Indien ik dit niet had gedaan was de service perfect geweest. Het behandelen van de retour en opnieuw opsturen van het pakje was traag.

Ruime keus aan kinderkleding, goede kwaliteit, duidelijke website.

Ruime keus

Geen verbeterpunten. Ik ben helemaal tevreden.

Prettige ervaring, snelle levering!

Ik had de pech dat er een klein gaatje in een jurkje zat. Gebeld met de klantenservice waar een zeer vrolijke medewerkster mij netjes te woord stond en me zo goed als mogelijk probeerde te helpen. We zijn samen tot de beste oplossing gekomen die mogelijk was.

Celine

Erg slechte communicatie en bezorgadres was verkeerd

Mooie kleren en goede prijzen. Altijd prima geweest maar nu vreselijk

Reageren op mail en klachten

Beste mevrouw,

Bedankt voor uw review.
Wij hebben meerdere keren contact met u gehad om een oplossing voor u te zoeken.
Ook hebben wij contact gehad met post nl voor een onderzoek omdat het pakket niet bezorgd was op het adres wat u door heeft gegeven. Uiteindelijk is het pakket terecht gekomen.

Wij hopen u in de toekomst nog terug te zien.

Mvg Team Happybee

Te laat geleverd. Op vrijdag besteld op dinsdag avond pas ontvangen. Op de website stond duidelijk vrijdag voor 16.00 besteld maandag bezorgd.

Levertijd

Beste Mevrouw,

Bedankt voor uw review.
Momenteel zitten wij in een drukke periode, wij doen onze uiterste best om alle orders zo snel mogelijk te verwerken en te versturen.
Wij hebben bij ons op de website staan i.v.m de sale periode kunnen wij de 24 uurs levering niet garanderen.

Excuses voor het ongemak.