Happybee

Goede ervaring

Goede service

I.M.G. Meulendijk - Tiemessen

Helaas.. Matig.

Wat super fijn is, is dat je bij kledingstukken ziet wat er leuk bij te combineren is. Dit is echt een compliment!

De gratis verzending is pas vanaf 99 Euro. Dit is echt veel te veel. Ik had bijvoorbeeld verschillende dingen besteld waaronder ook 1 pyjama. Deze was prima dus wilde ik er graag nog 1 bijbestellen.... De gratis verzending is pas vanaf 99 Euro. Dit is echt veel te veel. Ik had bijvoorbeeld verschillende dingen besteld waaronder ook 1 pyjama. Deze was prima dus wilde ik er graag nog 1 bijbestellen. Maar aangezien er dan weer verzendkosten bij komen denk ik laat maar. Vandaar maar elders precies dezelfde pyjama besteld. Jammer dat dit bij jullie dus zo hoog is anders had ik inmiddels al meer gekocht. Ook het terugsturen is niet handig, ook hier ga je weer flink voor betalen! En vervolgens mag je nog veel te lang wachten voordat je je geld eens terug krijgt. Hier ben ik momenteel nog steeds op aan het wachten. Dus vandaar, ik ben eerlijk gezegd nog helemaal niet tevreden over Happybee. Heel jammer!!!

Reactie Happybee:

Beste I.M.G. Meulendijk - Tiemessen,
Heel erg bedankt voor uw review.
Fijn om te horen dat u het fijn vindt dat wij met combinaties werken van de artikelen.
Wij vinden het ook heel leuk...
Beste I.M.G. Meulendijk - Tiemessen,
Heel erg bedankt voor uw review.
Wij vinden het ook heel leuk om dit aan de klant te kunnen laten zien zodat de klant niet altijd zelf nog opzoek hoeft naar een bij passend artikel.
We gaan uw tip/verbeterpunt omtrent de verzend- en retourkosten doorgeven aan onze directie. Wellicht dat ze hier in de toekomst iets mee gaan doen.
Wij willen wel een tip aan u meegeven.
Als u artikelen retour stuurt en u wilt een ander artikel hebben dan kunt u een omruiling plaatsen. U betaald dan via UPS geen retour kosten en wij sturen eenmalig de omruiling kosteloos op. Als u hier nog gebruik van wilt maken dan kunt u contact met ons opnemen en dan lossen wij het voor u op.
Wij streven er altijd naar om binnen 7 werkdagen de terugbetaling te verwerken. Hier zitten wij nog binnen met uw terugbetaling. U kan uw terugbetaling vandaag of morgen op uw rekening verwachten.
Wij hopen u toch nog terug te zien bij ons op de website.
Liefs Happybee

Felix Feldkoetter

Super!

Good collection, easy to use shop, fast delivery

not needed

M De haan

Vlot

Website mooier maken

Janssen

Niet zo’n goede service, wel mooi aanbod

Leuk verpakt, veel keuze, prima kortingen soms

Klantenservice

Reactie Happybee:

Hallo!
Wat fijn dat u een review heeft geplaatst, bedankt hiervoor.
Hallo!
Wat fijn dat u een review heeft geplaatst, bedankt hiervoor.
Wij willen altijd onze service verbeteren, graag wil ik u vragen om contact met ons op te nemen zodat u de uitleg kan geven wat u in onze klantenservice verbeterd zou willen zien.
Op dit moment is het voor ons niet duidelijk wat er verbeterd moet worden in onze service.
Liefs Happybee

Ik heb happy bee als positief ervaren.

De levertijd van mijn producten, diversiteit van merkjes voor baby’s, de outlet.

Ik vind het jammer dat er niet gratis geretourneerd kan worden en dat je veel moet bestellen voordat de bezorgkosten eruit zijn. Ik vind €95,- een groot bedrag.

Heel goed, door alle maatregelen zitten we met onze pasgeboren baby vast aan huis.geen visite, dus ook geen pakjes....dan maar zelf shoppen. Hele leuke kleding en de volgende dag in huis.... Heel goed, door alle maatregelen zitten we met onze pasgeboren baby vast aan huis.geen visite, dus ook geen pakjes....dan maar zelf shoppen. Hele leuke kleding en de volgende dag in huis. Geweldig!!

Snelle levering en betaalbaar

Zeer posititief. Fijne service en nette snelle levering.

Vriendelijk

Product niet op voorraad voor verzenden graag melden.

K.L. Haanstra

Goede en snelle service. Scherpe prijzen.

Snelle service

Nvt