Happybee

Mml Van Staal

Fantastisch ! Goede en mega snelle service.

Snelle service , duidelijke omschrijving

Dit is een specifiek verbeterpunt voor het merk Feetje. Momenteel werkt het niet heel lekker qua zoekfuncties om een bepaalde collectie van feetje direct uit te lichten. Dit is niet heel storend... Dit is een specifiek verbeterpunt voor het merk Feetje. Momenteel werkt het niet heel lekker qua zoekfuncties om een bepaalde collectie van feetje direct uit te lichten. Dit is niet heel storend hoor, maar een klein aandachtspuntje wellicht.

M Van Mourik

Retour kosten zou ik gratis maken.

Groot aanbod.

Zie omschrijving

TAJ van den Berg

Prima ervaring met happybee

Mooie website

N Huisjes-Pinkster

Op zich Prima, echter werkt de website op mobiel niet erg vriendelijk en is vooral desktop gericht lijkt het. Daarnaast vind ik het retour/ruilen proces erg raar lopen.. bij mij ging dit mis en... Op zich Prima, echter werkt de website op mobiel niet erg vriendelijk en is vooral desktop gericht lijkt het. Daarnaast vind ik het retour/ruilen proces erg raar lopen.. bij mij ging dit mis en moest ik het nu 2 weken later nogmaals doen, terwijl
Mijn artikel al 2 weken geleden retour is gestuurd voor ruilen.. gevolg dat waarvoor ik het artikel wilde ruilen nu niet meer in de juist maat was en ik uiteindelijk dus nu heb moeten kiezen voor retour sturen (en dus verzendkosten moet gaan betalen..)

Duidelijke foto’s

Zie veld van opmerkingen

Reactie Happybee:

Hallo N. Huisjes-Pinkster, Bedankt voor uw review! Wij zullen uw opmerkingen doorgeven aan de desbetreffende afdeling zodat ze hier naar kunnen kijken om het ook voor op de telefoon zo fijn... Hallo N. Huisjes-Pinkster, Bedankt voor uw review! Wij zullen uw opmerkingen doorgeven aan de desbetreffende afdeling zodat ze hier naar kunnen kijken om het ook voor op de telefoon zo fijn mogelijk te maken. Uit service overweging hebben wij geen UPS kosten gerekend voor de artikelen die u geretourneerd heeft. Liefs Happybee

Jose Duijs

snelle bezorging

van den Borne

Retourkosten vergoeden

Marjon Randsdorp

Prima, snelle levering.

Petra Hummen

Prijs/kwaliteit

Ik vind de retourkosten van €7,95 erg hoog. Als je alles terugstuurt en moet betalen Oke. Maar als er dingen zijn die gewoon niet passen en een gedeelte terug stuurt, vind ik dat erg veel.

Reactie Happybee:

Hallo Petra Hummen, Bedankt voor uw review! Bij ons heeft u ook de mogelijkheid om te retourneren via UPS. De retour kosten bij UPS zijn wat minder hoog als bij PostNL namelijk €4. Hopende... Hallo Petra Hummen, Bedankt voor uw review! Bij ons heeft u ook de mogelijkheid om te retourneren via UPS. De retour kosten bij UPS zijn wat minder hoog als bij PostNL namelijk €4. Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Liefs Happybee

N Bijker

Makkelijk besteld en snel in huis

Makkelijk en snel en leuk die lollie erbij

Als je maat 92 besteld is het meestal voor kleine kindjes dus jammer genoeg moest deze mama zelf de lolli opeten

N Janssens

Eerste ervaring voor mij, en alles is vlot verlopen!

x

x