Happybee

Sharon

Ik ben erg tevreden, de kleding was keurig verpakt. Er zaten hele mooie aanbiedingen bij, heel fijn.

Goede prijs, veel keuze in merken, fijn dat er ook van andere seizoenen kleding te vinden is zoals winter 2018/2019

Eerder melden dat het pakketje later wordt bezorgd.

Reactie Happybee:

Beste,

Bedankt voor uw review en uw tip.
Wij hebben het doorgegeven aan de directie.

Mvg Team Happybee

Kirsty Klaassen

Overzichtelijke website, makkelijk en netjes en snel verstuurd. Gaan we zeker meer shoppen!!👌🏻

Daisy Kamp

Goed en overzichtelijke site

Snelle verzending

Yvonne

Goede aanbiedingen
Duidelijke site

Als ik onder t kopje baby alleen jongens wil zoeken dan krijg ik jongens / meisjes en niet alleen jongens

Yvonne

Goede aanbiedingen
Duidelijke site

Snelle levering goede kwaliteit en een lolly als presentje super leuk

Duidelijk

Chantal

Uitstekend!

Helemaal zoals het hoort

Nvt

Kirsty Klaassen

Website goed. Bestel en retour gemak matig.

Veel keuze. Overzichtelijke website

Vooraf betaal je verzendkosten. Besluit je iets te retourneren of ruilen. dan mag je nog een keer 6.95 betalen. Daarnaast krijg je geen info over hoe je met klarna om moet gaan als de bestelling retour gestuurd is en wel de volle rekening betaald hebt. Ik wacht nog steeds op het bedrag terug. Voor mij is dit een reden om niet weer te bestellen.

Superleuke kledij en toffe merkjes, was de eerste keer dat ik hier iets bestelde maar zeker niet de laatste keer 😊

Snelle levering, kledij inorde. Alles was een 10 :)