Happybee

Heel aangename shopervaring

Geen enkele

JURGEN VANDEMENSCHBRUGGE

Alles was top!

Uitgebreide keuze en zeer snelle levering!!

Het zou nog handiger zijn mocht je meerdere zoekcriteria tegelijk kunnen aanduiden. Ik zocht bvb in de maten 80 en 86. Je kon echter maar 1 aanduiden per keer. Toen werd alles herladen en pas daarna... Het zou nog handiger zijn mocht je meerdere zoekcriteria tegelijk kunnen aanduiden. Ik zocht bvb in de maten 80 en 86. Je kon echter maar 1 aanduiden per keer. Toen werd alles herladen en pas daarna kon ik de 2e maat toevoegen. Dat kan handiger/sneller.

Reactie Happybee:

Hallo Jurgen,
Bedankt voor uw review!
Hallo Jurgen,
Bedankt voor uw review!
Wij vinden het altijd erg fijn als klanten ons tips of verbeterpunten geven en nemen uw verbeterpunt dan ook graag mee om onze website nog handiger te maken.
Liefs Happybee

A Westerhof

Snelle afhandeling

A Tieman

Niet in het bijzonder

Geen verbetering tip

j.j. van den Houten- Grinwis

Prima levering goede prijs leuk snoepje voor kids

Snoepje is super leuk voor kids

Ga zo door!

Marije

Zeer goed, ik had 2 klachten, tenminste kleertjes waaraan iets markeerde, maar is heel netjes opgelost. Ik ga zeker vaker hier bestellen!

Zeer goeie service.

Eigenlijk geen verbeterpunten, misschien de bestelling goed nakijken voordat het verzonden wordt om klachten te voorkomen.

Mandy Tsikrikonakis

Super!!! Super snelle service en alles netjes en tijdig geleverd

Mooie kortingen

M Geraedts

Leuke kleding en snelle levering

Duidelijke site

Eigenlijk geen tip voor verbetering

nicole hagelaar

Zeer goede

Alles is goed

Niets te verbeteten

SA Wunderink

Goede levering maar niet transparant en klantonvriendelijk in retourbeleid: jullie beweren gratis retourneren aan te bieden maar puntje bij paaltje krijg je het geld dan op je tegoed voor een... Goede levering maar niet transparant en klantonvriendelijk in retourbeleid: jullie beweren gratis retourneren aan te bieden maar puntje bij paaltje krijg je het geld dan op je tegoed voor een volgende aankoop waarbij je opnieuw verzendkosten moet betalen. Alleen bij verzending via PostNL krijg je me geld terug op je rekening maar dan zijn de retourkosten voor de klant. Als je dit van tevoren duidelijk communiceert, shop je anders en neem je minder risico. Bij navraag bij jullie klantenservice kreeg ik een onduidelijk antwoord.

Goede levering, producten waren verzorgd

Wees duidelijk over de haken en ogen in je retourbeleid!

Reactie Happybee:

Hoi S.A. Wunderink,
Heel erg bedankt voor uw review.
Fijn om te lezen dat u blij bent met onze levering.
Zoals ik begrijp, bent u niet tevreden met ons retour beleid.
De...
Hoi S.A. Wunderink,
Heel erg bedankt voor uw review.
Fijn om te lezen dat u blij bent met onze levering.
Zoals ik begrijp, bent u niet tevreden met ons retour beleid.
De verbeterpunten en tips die onze klanten geven, daar kunnen wij altijd van leren.
Wij gaan uw punt over het retourneren bekijken en intern bespreken.
Hopelijk tot ziens.
Liefs Happybee