Happybee

Snelle levering,

De website werkt niet altijd even lekker.

Erg tevreden met de snelheid van verzending en de verwerking van de aanvraag.
Ook tevreden over het aanbod van Happybee. Wel jammer dat 1 artikel bij levering toch niet voorradig bleek.

* Groot aanbod
* Snelheid van levering en verwerking van de aanvraag

Met name in mijn eigen belang, maar ik vind verzending en retour met PostNL het prettigste werken. In mijn beleving las ik voor het plaatsen van de bestelling dat verzending en retour vanaf een bepaald bedrag altijd gratis was, maar dit bleek achteraf niet zo te zijn.

Helaas niet goed. Komen slogan niet na. Het is niet vrijdag voor 20:00 besteld en de volgende dag in huis. We kregen dinsdag pas een mailtje dat ze met de order bezig waren, terwijl we het pakje de...

vriendelijke klantenservice, het was alleen leuker geweest dat ze met een passende oplossing kwamen. bijv alsnog korting, dan hadden we het jurkje gehouden. nu sturen we het terug en bestellen we het jurkje elders met korting. Op tijd voor de fotoshoot is hij nu toch niet meer.

afspraken na komen.

Reactie Happybee:

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw review.
Wij zitten op dit moment in een periode waarin wij het drukker hebben, hierdoor is onze levertijd langer. Dit staat ook vermeld bij ons op de website. Excuses voor het ongemak.

Wij doen onze uiterste best om alle orders zo snel mogelijk te verwerken.

Mvg Team Happybee

Leuk aanbod aan goeie prijzen!

Goeie prijzen

Jacolien

Mooie website en leuke kleding met scherpe prijzen. Het is dat het niet haalbaar is om elke dag te bestellen, anders deed ik dat!

Het is fijn dat je gericht kunt zoeken en dat er veel zoekopties zijn. Zo zit je nooit te neuzen terwijl de goede maat er niet meer is.

Kan zo even niks bedenken.

Andrea

Super leuke kleding en fijne aanbiedingen! Snel en op tijd geleverd. Zeker een aanrader.

Fijne aanbiedingen
Mooie kleding

Larissa Gijzen

Mooie prijzen, snelle verzending en gezellig ingepakt!

Duidelijke zoekfunctie

Rianne

Snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding, veel keuze

Veel keuze in babykleding

M Loots

Prima ervaring 👍🏻😀

Snel geleverd

Retourneren gratis zou fijn zijn

Shirley

Snelle service Leuke kleding betaalbaar