Happybee

Redelijk

Snelle levering, veel keuze

Retour afgeprijsde artikelen voor eigen rekening mag duidelijker vermeld worden

Reactie Happybee:

Hallo!

Heel erg bedankt voor uw review.
En bedankt voor uw tip, wij gaan dit doorgeven.

Liefs Happybee

Ben er heel blij mee.

Snelle levering en alles goed te vinden.

Slecht

Retourbeleid is belabberd je moet formulieren opzoeken via je account wat niet op de website direct te vinden is.

Reactie Happybee:

Hallo, Als u een bestelling bij ons plaatst kunt u altijd heel gemakkelijk een retouraanmelding doen bij ons op de website. U logt in en doet uw retouraanmelding. U ontvangt daarna een mail met... Hallo, Als u een bestelling bij ons plaatst kunt u altijd heel gemakkelijk een retouraanmelding doen bij ons op de website. U logt in en doet uw retouraanmelding. U ontvangt daarna een mail met de bevestiging en dan kunt u het retour sturen. U heeft geen retourformulier nodig om te retourneren. Het enigste wat u op uw pakket hoeft te noteren is ons adres en het ordernummer. Ook kunt u altijd een omruiling bij ons op de website plaatsen mocht de maat of het artikel niet goed zijn. En als u er niet uit komt dan helpen mijn lieve collega's van de klantenservice u altijd verder. Heeft u nog vragen dan mag u ons altijd bellen of mailen. telefoonnummer: +31 (0)182 - 529 717 E-mailadres: klantenservice@happybee.nl Liefs Team Happybee

S. C. Schoop

Goede ervaring, levering zoals aangegeven op de site, goed product.

Levering en assortiment

Geen dat ik weet op dit moment.

Bianca

Ruime keus uit veel mooie merken. Vroeg sale, snelle levering en snelle nette afhandeling bij klacht.

Snelle levering en klantvriendelijk.

Soms wisselt de sale prijs bij 1 zelfde product per maar. En dan bedoel ik niet logischerwijs duurder voor grotere maten maar de prijzen staan door elkaar.

Heel goed

Hoge kortingen en snelle levering

Niets

Kelly Barendregt

Tevreden

Fijne site, snelle levering!

Snelle levering!

N.v.t.

Veel keus, snelle levering

Veel keus, snelle levering

Positief, snelle levering, fijn dat er oude collecties op staan.

Goedkoop, snelle levering, oude collecties.

Verder winkelen knop, teruggaan naar positie ipv terug naar bovenaan pagina. Dat is vervelend, want kun je alle bladzijdes weer door.