8.5/10

Hele leuke website! En super mooie kleertjes. Heel blij met m'n bestelling

Diana Kuipers

Snelle service en prachtige kleertjes

Slecht. Woensdagmorgen besteld. Belde vrijdag waar het bleef kreeg te horen dat ze pas bij de bestellingen van zondag waren dus het nog even kon duren. En dat ik beter op de tekst bovenaan de...

Betere communicatie naar je klanten toe.

Hallo!

Allereerst heel erg bedankt voor uw review.
Wij vinden het erg vervelend dat u geen fijne ervaring heeft met de levertijd.
Het was inderdaad wat drukker, excuses voor het ongemak.
Wij willen heel graag in contact komen met u om het verder voor u op te lossen.
Als u in de gelegenheid bent kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Liefs Happybee

Handig dat je een kindprofiel kunt samenstellen, dit maakt het eenvoudiger om te zoeken naar de juiste kleding.

Netjes verpakt.

Erg lange levertijd.

Hallo!

Heel erg bedankt voor uw review.
En super bedankt voor uw complimenten.
Wij hebben het de laatste tijd inderdaad druk gehad met orders.
Excuses voor het ongemak.

Liefs Happybee

Mijn ervaring was negatief en daarom de laatste keer dat ik een bestelling plaatste

De informatie over de retourprocedure is niet duidelijk...en jammer dat ik de retourkosten moest betalen voor een artikel dat ik uiteindelijk terugstuurde (en de korting was 25% en niet 30%).

Hoi!

Allereerst heel erg bedankt voor uw review.
Graag komen wij in contact met u om uw ervaringen met ons te delen.
Wij willen u heel graag helpen.

Kinderopvang Liefje

Netjes en op tijd geleverd. Mijn dochter vind de jas heel mooi!

Jammer dat verzending zolang duurde. Ik had het dringend nodig en het kwam dus te laat binnen waardoor ik uit nood andere kleertjes bij heb moeten kopen

Als verzending langer duurt graag laten weten zodat het nog geannuleerd kan worden

Ik heb onlangs een bestelling geplaatst maa rf ik vind de kosten van bezorgen en retour sturen ( 6,95) retour en ( 3,95) bezorgen echt te duur. Dit maakt het voor rf mij om geen bestelling meer te...

...

...

Hallo,

Wij snappen dat u de verzendkosten en retour kosten hoog vind.
Wij zullen dit aan onze directie doorgeven wellicht dat hun hier in de toekomst iets mee gaan doen.

Wij werken ook samen met UPS, daar zijn de retour kosten wat lager.
Wanneer u een omruiling plaatst kunt u het altijd gratis retour sturen via een UPS point.

Wanneer u een bestelling binnen Nederland met een orderbedrag boven de € 99,- en met kortingen lager dan 60% worden de orders gratis naar u verstuurd.

Happybee

Badpakjes besteld voor mijn dochter, had ze op dinsdag besteld en het weekend nodig. Pakketje werd pas na het weekend verzonden ipv voor zo laat besteld is morgen geleverd.

Niet op je website zeggen dat je voor zo laat besteld het de volgende dag in huis heb.

Beste,

Wat vervelend dat uw order later geleverd is dan u had verwacht.
Het klopt inderdaad dat er op de website staat “voor 20:00uur besteld is de volgende dag in huis”.
In onze voorwaarden staat ook vermeld dat wij in drukke sale periodes dit niet kunnen garanderen.
Toen u de order had besteld, hadden wij een actie met 30% korting.
Hierdoor hebben wij heel veel orders binnen gekregen waardoor de levertijd langer was.

Wij snappen dat dit erg vervelend is, en zullen aan onze directie doorgeven om het op de website te vermelden wanneer wij de 24-uur service niet kunnen garanderen.

Happybee

Al een aantal maal bij Happybee besteld. Altijd keurige snelle levering. Laatst problemen gehad met een merkjasje. Dit is meer dan keurig opgelost. Wij blijven zeker in de toekomst bestellen bij...

Klantenservice