Happybee

Supermooie kleren van goede kwaliteit

Mooie merken

(Gratis) Retour ook via PostNL. Ik kijk voordat ik bestel altijd naar de verzendmethode en dat was PostNL. Helaas moet ik retourneren bij een UPS, die een stuk schaarser zijn. Het retouradres in Tilburg zelf is dichterbij dan het dichtstbijzijnde UPS Point, maar daar mocht ik het helaas niet afgeven.

Reactie Happybee:

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw review!
We zullen uw tip omtrent de verzend- en retour kosten doorgeven aan onze directie. Wellicht dat ze hier in de toekomst iets mee willen doen.

Team Happybee

Prettige website, goede communicatie, snelle levering.

Leuke kleding! Ruime keus. Duidelijke website!

Nette levering van alle kleding en accessoires.

De levering was een dagje later, maar dit was geen probleem. En kan ook het transport liggen natuurlijk.

Prima foto’s en merken

Verzendkosten weerhouden me om te bestellen

Pas geleden kleren gekocht. Ik vond de website erg duidelijk om op maat etc te zoeken.

Duidelijke website.

Keurig verpakt met een leuk extratje

Ik heb expres voor deze website gekozen omdat het artikel de volgende dag bezorgd zou worden. Helaas was dit helemaal niet het geval, erg jammer!

Reactie Happybee:

Beste heer/mevrouw,

Normaal gesproken geldt inderdaad voor 20:00 uur besteld is de volgende dag in huis.
In onze voorwaarden staat dat de 24-uurslevering in sale-periodes niet altijd gegarandeerd kan worden.

mvg Team Happybee

Inge

Ze hebben er super leuke kleren en altijd leuke acties. Goede service!

Goede levering. Klantenservice reageert ook top!

Service en levering prima in orde.

Iets eerder feedback vragen zodat je je de service als klant nog kunt herinneren, zeker als je meer bestelt bij verschillende bedrijven. Nu zit er zo'n 2 weken tussen.

Iris Stam

Altijd goed. Snelle zending. Achteraf betalen erg fijn, balen als je iets net misloopt bijv

Goede product omschrijving
Gebruiksvriendelijk bestellen

Gratis verzending pas bij heel hoog bedrag in verhouding tot andere sites / winkels.
Tekst bij info misschien iets korter en krachtiger. Als je specifieke info zoekt dan duurt wat langer.

Ruim aanbod, leuke merken en aanbiedingen, snelle service.. prima dus!