Happybee

Snelle service, prima levering

snelheid en goed assortiment

geen idee

Segbers

Jullie zijn geweldig!! Denken proactief mee toen de kwaliteit niet voldeed. Super opgelost.

Denken mee. Snelle correcte levering

Doorgaan op deze manier

Rabiye

Bestelling geplaatst, volgende dag ontvangen. Product was netje ingepakt. Tevreden over de koop bij Happybee!

Levering

J de Weert

Super snelle levering en word via mail op de hoogte gehouden van bestelling en levering

Snelle levering en goede service

Maaike

Goede en snelle service. Kleding valt ook goed in de smaak. Duidelijke communicatie

Communicatie over levering

Reactie Happybee:

Hallo,

Heel erg bedankt voor uw review en het compliment.
Wij wensen u heel veel plezier met uw bestelling.

Liefs Happybee

anonymous

Snelle en goede service!

Een artikel was niet op voorraad, direct telefonisch op de hoogte gesteld, erg fijn.

Ga zo door!

Van der Meer

Snelle levering, trage klantenservice

De klantenservice had ik direct na bestellen gecontact via de mail om de bestelling te annuleren. Helaas namen ze even de tijd tot het pakketje geleverd was om te reageren dat hij al bezorgt was en ze niets meer konden doen behalve dat ik het retour zou sturen. Daarnaast functionerende een aantal invul velden zoals adres niet naar behoren.

Reactie Happybee:

Hallo Van der Meer,

Bedankt voor uw Review! U geeft aan bij de verbeterpunten dat u onze klantenservice wat langzaam vond. Onze excuses hiervoor, op de mail kan het soms helaas wat drukker zijn waardoor we niet altijd de mogelijkheid hebben om dezelfde dag terug te reageren. Ik wil u de tip geven om de volgende keer even telefonisch contact met ons op te nemen wij kunnen u dan meestal wel meteen helpen. Ik zie dat u de order op 07-11-2019 om 11:21 uur had geplaatst en dat wij de order op dezelfde dag om 12:36 uur gereed hebben gemeld. De order komt dan in een automatisch proces terecht waardoor wij het dan helaas al niet meer kunnen annuleren.
Uw verbeterpunt over de invulvelden zullen wij doorgeven aan de desbetreffende afdeling zodat ze dit kunnen aanpassen.

Liefs Happybee

Tonia Serneels

Mooie website,gemakkelijk om te bestellen

Veel keuze, goede en vele informatie ,snelle levering

eigenlijk geen

M. Van Staayeren

1x besteld. Geen klachten!

Snelle nette levering.

Stronk

Genoeg keus in feetje pyjama en snelle levering

Snelle verzending