Happybee

Elke

Zeer goed

Duidelijke info, snelle verzending

Moniek

Bestellen en leveren tevreden, retourneren niet tevreden

Makkelijk filters te zetten en te vinden wat je zoekt

Stephanie

Mooie aanbiedingen, snelle service, goede en handige retourservice.

Snelle verzending

J. Berends

Fijne, vlotte site

Vlotte verwerking, goede communicatie, leuke collectie

nvt

Mouthaan

Helaas is er bij de bestelling niet doorgevoerd dat ik een ander afleveradres heb aangeklikt en ingevuld. Dit vind ik een redelijk slordige systeem fout.

Nvt

Mogelijk een bug in het systeem wanneer je een ander afleveradres invuld en aanklikt.

Reactie Happybee:

Hallo!

Bedankt voor uw review.
Wij gaan uw tip doorgeven aan de desbetreffende afdeling.

Liefs happybee

Vlot en goed communicatie!

Het grote aanbod van merkjes!

Duidelijkheid ivm het retourneren.

Leuke kleding met goede prijzen

Snelle nette levering

leuke kleding en goed prijs

bij retour sturen van producten met hoge korting moeten de verzendkosten zelf betaald worden en je krijg een tegoed bon en niet je geld terug tenzij je hiervoor betaald.

Reactie Happybee:

Hallo, Bedankt voor uw review! U geeft aan dat u bij het retour sturen van producten met een hoge korting de verzendkosten moet betalen en dat u een tegoedbon krijgt en niet uw geld terug. Dit... Hallo, Bedankt voor uw review! U geeft aan dat u bij het retour sturen van producten met een hoge korting de verzendkosten moet betalen en dat u een tegoedbon krijgt en niet uw geld terug. Dit is echter niet het geval. Wanneer u een order plaatst boven de €99,- met kortingen onder de 60% heeft u geen verzendkosten. Wij rekenen wel retour kosten bij artikel die meer dan 30% zijn afgeprijsd. U kunt er altijd voor kiezen om het bedrag uit te laten betalen. Wanneer u artikelen heeft besteld onder de 30% korting en u kiest voor klantenkaart dan hoeft u ook geen retour kosten te betalen. Mocht u het bedrag liever terugbetaald willen hebben, dan kunt u altijd nog een nieuwe retour aanmelding plaatsen en voor terug betalen kiezen. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Liefs Happybee

LvO

Snel en netjes bezorgd

Veel keus

gratis verzenden

Katrien

De mogelijkheid om filters aan te vinken.

Info over de taillering. De jurk die ik kocht valt jammer genoeg heel groot. De jas is dan weer gepast. Nochtans dezelde maat.