Happybee

Kim

Leuke webshop met uitgebreid aanbod aan kinderkleding! Bestellen gaat soepel, levertijd iets langer dan verwacht.

Duidelijke foto's en omschrijvingen en uitgebreid aanbod.

Levertijd! Op zaterdag besteld en had verwacht dat mijn pakket op dinsdag wel geleverd zou zijn (adverteren met volgende werkdag in huis) maar pakket kwam pas op donderdag binnen!

Hoi!

Allereerst super bedankt voor uw review.
Zoals u gemerkt heeft duurde het langer voordat uw order bij u was.
We maken momenteel een vertraging door omdat we overspoeld zijn met bestellingen (het zijn ook zulke leuke spullen) en we kunnen niet de handjes vinden om deze af te handelen zoals u van ons gewend bent.
Maar…er is licht aan het eind van de tunnel. Ook alle kantoormedewerkers springen bij en we werken allemaal over.
Wij werken er dus met man en macht aan.
We snappen dat dit niet leuk is maar weet dat we er alles aan gedaan hebben om uw order bij u te krijgen.
Namens alle collega’s bedankt voor uw begrip!

Malou

Altijd goede service!

Altijd goede service!

Als je producten omruilt duurt dit vaak best lang, dit zou iets sneller mogen gaan!

HvEck

Leuke kleding voor een leuke prijs, vaak ook leuke kortingen aan einde seizoen.

Jullie hanteren de regel dat portokosten zelf betaald moeten worden bij retour sturen bij kortingen boven de 30% … in ons geval hebben we ca 250 euro besteed, dan vind ik het wel jammer dat niet naar het volledige aankoopbedrag gekeken wordt.
Ook is de methode van retour zenden omslachtig, veel werk voor de klant.
Dit maakt dat ik sneller voor een andere online kinderkledingwinkel ga kiezen … maten ed zijn nu eenmaal niet van het scherm af goed in te schatten en dus koop ik soms 2 maten van hetzelfde artikel om er 1 retour te sturen.

Leuke kleding en betaalbaar
Zoals aangegeven werd tijdens bestellen dat het paar dagen duurde voordat het binnen was klopte

Goede levering

Gratis retourneren en verzendkosten niet bij 100 gratis maar bij een lager bedrag
Zou mij sneller over de streep halen om maar paar dingen te bestellen

Bedankt voor uw review en uw tip.
Wij gaan uw tip omtrent de verzendkosten doorgeven aan de directie.

Veel plezier van uw bestelling.

NN

Leuke bestelling gedaan. Mijn dochter koopt altijd bij jullie

Duidelijke website. Goede informatie

Ik heb geen jurkjes. Bericht gekregen dat de jurkje bezorgd zouden worden op een bepaalds tijdstip. Thuis gezeten niemand gezien. Een mail gehad dat de jurkjes in de brievenbus gedaan waren. Niets,

Klacht ingediend zowel per mail als telefonisch. Niets meer gehoord. Erg jammer.
Meld in je verzendinformatie of een pakje in de brievenbus gaat en reageer wat allerte als mensen klagen.

Bedankt voor uw review en uw tip.
Wij hebben een onderzoek laten doen bij post nl en daar hebben wij zelf erg lang op moeten wachten. Wij gaan ons best doen om in het vervolg hier meer achter aan te zitten.

Excuses voor het ongemak.

Tanika

Levering was beetje traag en site is verouderd. Verder goede service

Website mag echt een nieuw uiterlijk hebben

Snellere levering van producten
Gratis verzenden retourneren

Bedankt voor uw review en uw tip.
In een drukke sale en actie periode kunnen wij de 24 uurs levering niet garanderen.
Op onze website en in onze nieuwsbrieven hebben wij dit ook vermeld.
Wij doen onze uiterste best om alle orders zo snel mogelijk te verwerken.

Mvg Team Happybee

Ik heb hier niks gekocht. Iemand heeft MIJN emailadres gebruikt. Heb Happybee gevraagd mij uit het bestand te halen, wat dus NIET is gebeurd!

Goed , duidelijke info over levering.
Makkelijke site .

Jammer dat ze afgelopen weekend niet meededen met de fashion korting. Andere sites deden dat wel.

Diep

Makkelijk bepaalde product uit te zoek.

Zeer brede assortimenten en veel kleurrijke kledingen.