Mandy

Perfect! Geleverd volgens afspraak en goed verpakt zodat de spullen niet kapot konden gaan tijdens bezorging. Ook heel leuk verpakt met een leuke verrassing erbij :-) Spulletjes waren leuk ingepakt,... Perfect! Geleverd volgens afspraak en goed verpakt zodat de spullen niet kapot konden gaan tijdens bezorging. Ook heel leuk verpakt met een leuke verrassing erbij :-) Spulletjes waren leuk ingepakt, waardoor ook de kinderen het een feestje vonden om het uit te pakken :-)

Prettig, leuk verpakt. Duurde alleen wel even voordat ik mail ontving over verzending. Was kort even onduidelijkheid.

Kim

Geweldig. Goede kwaliteit producten en fantastische service

Mandy Treebusch

Hier worden onwijs leuke dingen verkocht voor een leuke prijs en goed kwaliteit. Alles wordt op tijd verstuurd en is goed en leuk ingepakt. Een echte aanrader voor iedereen!

Leuk assortiment, goede prijs en je plaats gemakkelijk een bestelling. Snelle levering en heel erg leuk ingepakt!

Super! Alles correct verlopen!

Snelle levering. Toen het pakketje wat ik besteld had arriveerde was ik super verrast hoe leuk het verpakt was.
(Papier rook alleen een beetje muf )

Een ruime keuze aan artikelen en een super snelle service, zelfs aan huis!
Een ruime keuze aan artikelen en een super snelle service, zelfs aan huis!
Door de toffe traktatiezakjes van Happy Treats was onze zoon het stralende middelpunt. Dank je wel Mandy voor de goede service!