Tecelley

In 1 woord GEWELDIG! Heb een lunchset van mepal besteld. Bij ontvangst van het pakket was ik helemaal verbaasd. Mijn bestelling was als kado verpakt met confetti in de doos en een unicorn snack. Zo... In 1 woord GEWELDIG! Heb een lunchset van mepal besteld. Bij ontvangst van het pakket was ik helemaal verbaasd. Mijn bestelling was als kado verpakt met confetti in de doos en een unicorn snack. Zo lief en zo attent. Terwijl ik dit niet had aangegeven. Mijn dochter was zo blij. Heel erg bedankt voir de extra service.

Heel fijn en snel geholpen voor vragen ed.
En snelle levering.
Mooi ingepakt pakje!

Jan Timmermans

Heel leuk kontakt, fantastisch op eigen initiatief meedenken en een prima levering, compleet netjes ingepakt als kadootje.

Tessa de Goede

Ik ben verliefd op de haarbanden!!! Ook hoe het was ingepakt helemaal leuk!!! Super bedankt!

Cherishe

Altijd superleuk ingepakt! Snelle service en ze denkt graag met je mee. Het uitpakken is al een feestje!

Snelle reactie, bestelling wordt leuk ingepakt

Antimuggen armbandjes besteld, zien er leuk uit en waren ook zeer leuk verpakt!

Erg goede service, ze boden een alternatief voor iets waar ze niet voldoende van op voorraad hadden. Nu heeft onze dochter een leuke traktatie om te trakteren als ze 1 jaar wordt

Nadine Pors

Super snel, super leuk ingepakt. Weet nog niet hoe de producten zijn want het zijn kadootjes...

Zeer snelle en betrouwbare service!