Gees Berkhof

Eerste keer gebruik van gemaakt.ben heel tevreden.

Chantal

Alles keurig ontvangen en de cadeautjes waren erg leuk ingepakt!
Alles keurig ontvangen en de cadeautjes waren erg leuk ingepakt!
Alleen kreeg ik het bezorgd op het factuuradres ipv op het afleveradres. Dat was het enige nadeel, ik geef niet voor niks een ander afleveradres op namelijk. Deze optie was ook mogelijk tijdens het bestellen.
Verder alles keurig en leuk ingepakt binnen gekregen.

Laurien Jochem

Leuk bedrijf speciaal gericht op kinderen mbt speelgoed, educatieve accessoires, feestartikelen voor kinderfeestjes, etc. maar ook voor de moeders zijn er hele leuke accessoires.

Nancy

Persoonlijke aanpak .. erg leuk verpakt !!! Top

Leuke artikelen en snelle levering.
De artikelen worden leuk en met aandacht verpakt en verzonden.

Reactie Happy Treats:

Lief, dank je wel voor je reactie. Heel veel plezier ermee en tot ziens bij Happy Treats

Het is altijd 1 groot feest om je pakketje uit te pakken! Goeie service en leuke producten

Eline

Via een Google Search naar een specifiek type nachtlampje, bij dit bedrijf uitgekomen; Ongeveer 3x zo goedkoop als de goedkoopste concurrent. We hadden nog nooit iets besteld bij Happy Treats en... Via een Google Search naar een specifiek type nachtlampje, bij dit bedrijf uitgekomen; Ongeveer 3x zo goedkoop als de goedkoopste concurrent. We hadden nog nooit iets besteld bij Happy Treats en door de lage prijs vroegen wij ons af of het wel klopte,... toch maar gewoon besteld. Enkele dagen later kregen wij het pakket binnen, de Nachtlampjes waren prachtig ingepakt, zelfs de inhoud van de verzenddoos was leuk opgefleurd met convetti en er zaten zakjes snoepjes in die we in de schoen van onze dochter hebben gestopt +++!

Esther

Ik kreeg netjes bericht met excuses dat het door mij gekozen product niet meer leverbaar was en ze gaf suggesties voor gelijke producten. Ook werd het product snel verzonden.

Naomi

Snelle verzending en top service!

D.

Het pakket was snel bezorgd en heel goed verzorgd! Super leuk verpakt! Er is veel aandacht besteed aan het verpakken zodat het open maken van het doosje al een cadeautje is!