Nieske De Ridder

Bestelling werd snel verwerkt en bezorgd.

Reactie Hapespeelgoed.nl:

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Nieske!
Je geeft aan tevreden te zijn over Marjo Speelgoed, daar zijn wij erg blij mee. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.
Met...
Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Nieske!

Carola

Goede service!

Reactie Hapespeelgoed.nl:

Bedankt voor jouw mooie beoordeling op Feedback Company Carola! Hopelijk tot ziens, in onze webshop.

I Canseco

Goed, snel geleverd en duidelijke foto’s van het product

Reactie Hapespeelgoed.nl:

Bedankt voor jouw mooie beoordeling op Feedback Company. Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over de levering en duidelijke foto's van de producten.
Hopelijk tot ziens, in onze...
Hopelijk tot ziens, in onze webshop.

Jenny

Goede kwaliteit, snelle bezorging

Reactie Hapespeelgoed.nl:

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Jenny!
Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Jenny!
Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit en de bezorging van Hape Speelgoed. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.

Francine Hardeman

Ik heb Hape anderhalf jaar geleden leren kennen. Beter speelgoed is er niet op de markt, en ik ben al 15 jaar oma! Zo leuk en mooi, en in dat mooie hout… wat je ook kiest, het is top!

Reactie Hapespeelgoed.nl:

Bedankt voor jouw erg mooie beoordeling op Feedback Company!
Wij vinden het ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over Hape Speelgoed. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.
Met...
Bedankt voor jouw erg mooie beoordeling op Feedback Company!

Ronny Herman

Het was een eerste kennismaking in verband met een aanvulling van de trein van onze kleinzoon. Alles was duidelijk en inorde

Reactie Hapespeelgoed.nl:

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Ronny!
Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Ronny!
Erg fijn om te horen dat de eerste kennismaking goed is bevallen en dat alles duidelijk en in orde was. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.

Mariette Smulders

Super, bestelling op tijd in huis en je wordt goed op de hoogte gehouden

Reactie Hapespeelgoed.nl:

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Mariette!
Ontzettend fijn om te lezen dat je tevreden bent over de bestelling. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.
Met vriendelijke...
Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Mariette!

Yvon Marks

Netjes en betrouwbaar

Reactie Hapespeelgoed.nl:

Bedankt voor jouw mooie beoordeling op Feedback Company Yvon!
Hopelijk tot ziens, in onze webshop.

Annelies Middendorp

Zeer snelle levering.

Reactie Hapespeelgoed.nl:

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Annelies!
Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over Hape Speelgoed. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.
Met vriendelijke...
Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Annelies!

Edith Luiten

Mijn pakket was vertraagd en had geen track en tracé ontvangen. Klantenservice heeft het prima opgelost. Mijn complimenten.

Reactie Hapespeelgoed.nl:

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Edith!
Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Edith!
Wij vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn en zullen hier onze uiterste best voor doen. Hopelijk tot ziens, bij Hape Speelgoed.