Gerechten

1928 Reviews

Marja

Heel gezellig en leuk. Verrassend. Goede service

Lekkere pannenkoeken

Misschien ook poffertjes? Verrassing voor de kleintjes was dezelfde als de vorige keer. 2 maanden geleden. Misschien wisselende verrassing?

Rigter

Heerlijk gegeten!

Heerlijk vers en goed gevulde pannenkoeken

Zorgen dat er geen tocht bij de tafels is, we zaten niet behagelijk.

Reactie HansenGrietjezeewolde.nl:

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw feedback naar aanleiding van uw bezoek aan het restaurant!
Kunt u aangeven bij welke tafel u heeft gezeten? Zo kunnen wij nagaan hoe we de situatie met de tochtproblemen oplossen.

Hans & Grietje

Indrukwekkend restaurant! Met kleinkindertjes geweest, ze waren net iets te jong voor al het heksen geweld, haha.
Die heks met bewegende ogen maakte haar echt bang. Geen punt om andere tafel...

Het attractiepark gehalte, veel beleving. Ook voor ons, volwassenen.
Prima pannenkoeken. Geweldige aankleding, zal vooral zomers een feest zijn!

Spellen (aan de muur), kinderstoelen en alles wat je vast kan houden, is erg plakkerig en duidelijk vies.
Op mijn vraag, werd gezegd dat dit echt 1 x per week gepoetst werd. Duidelijk te weinig.
Die kinderstoelen moeten echt elke dag schoon en strak wit zijn.

Reactie HansenGrietjezeewolde.nl:

Goedemiddag,

Uw opmerking t.a.v. het schoonmaken van speelgoed en kinderstoelen zullen wij meenemen in ons verbeterproces.

Hans & Grietje

,H Van der Wardt

Erg leuk! Entourage is geweldig. Voor kinderen de ene verassing na de andere

Héél kindvriendelijk

Bas Blankestijn

We zijn met het hele gezin en opa & oma op bezoek geweest. Het was geweldig. De kinderen hebben heerlijk gespeeld en hun ogen uitgekeken en wij konden lekker genieten van de heerlijke pannenkoeken.

Het restaurant ziet er van buiten en van binnen prachtig uit. Zodra je de parkeerplaats op rijd proef je al een bijzondere sfeer. De ruimten waar je kunt eten zijn heel mooi en hebben allemaal iets bijzonders. De gangetjes waar de kinderen doorheen kunnen lopen is erg leuk.

Een open keuken vraagt om personeel dat zich netjes gedraagt. 1 van de koks was niet zo tevreden over zijn pan en zei toen vrij hard wat hij van die pan vond. Ik was op dat moment blij dat mijn kinderen niet in de buurt waren.

We hebben er lekker gegeten en het ziet er gezellig uit.

Leuke en verrassende details.

Wij zaten in het gedeelte met het orgel. Daar was het heel rustig. Achteraf hadden we beter expliciet kunnen reserveren voor het gedeelte met de bewegende vloer/tafels. Nu hebben we de lol van dat deel gemist en dat vinden we jammer.

Corry van der Spek

Heel gezellig en de kleinkinderen van 4 en 5 jaar waren razend enthousiast en niet slechts over de bewegende tafels.

De bediening was heel erg vriendelijk en behulpzaam.

De ontvangst, het was niet duidelijk waar en bij wie we ons moesten melden. We hadden gereserveerd.

Opa & Oma Rood

Wij waren er met onze twee kleinkinderen ( 4 en 6 jaar).
Wat hebben zij genoten, in het begin erg spannend maar al snel heel enthousiast!!
Zoveel te zien en te doen!

Kinderen genieten van alle dingen die er te doen zijn, en wij lekker aan de koffie!!

Het orgel zou wel iets zachter mogen spelen!!

Ton Vonk

Heel leuk gedaan, echt een belevenis voor kinderen en dus ook de ouders. We moesten de kinderen roepen om te komen eten

De bediening was top, het was goed druk maar daar merkte we aan tafel niets van, vlot geholpen en tijd voor een uitleg of praatje.

Ik vind het bespreken in bloktijden niet echt geweldig

Fantastische entourage maar matige kwaliteit.

Het pannenkoekenhuis zelf is geweldig voor zowel kleine als wat oudere kinderen.

Pannenkoeken dun belegd, smaak matig en vrij prijzig. Kwaliteit niet pannenkoekenhuis waardig. Als ouder vind ik het niet prettig om mijn drankje uit de rietje te moeten drinken.