Gerechten
Bosroutes
Prijskwaliteit verhouding
8.1/10

2075 Reviews

Het was weer reuze leuk voor onze kleinzoon. we komen zeker nog een aantal keren terug.

Het verschil tussen de gene waar je bij kan bestellen en de gene die bedient is goed geregeld, vooral buiten.

Hebel tevreden, mijn dochtertje praat iedere dag van de heks en de pannenkoeken.

Ank Rottier

Op Hemelvaartsdag lekker gegeten en kinderen hebben zich prima vermaakt. Een restaurant om vrolijk van te worden!

Veel plezier door de bewegende tafel.

Nee. Alles prima!

Boot

Prima plek om lekker te eten en voor de kinderen om zich goed te vermaken al met al een aanrader.

Prettige bediening en redelijke prijzen.

Nee niet echt.

Marloes Kroon

Dit restaurant gaat ten onder aan zijn eigen succes!
Bij elk bezoek gaan hier wel dingen mis, maar dat vergeet je door de fantastische speelplek voor de kinderen.
Maar echt...ga hier...

superleuke plek om te spelen

zie beschreven stuk hierboven!
Ik zie zoveel dezelfde klachten terugkomen, jammer dat Hans en Grietje hier niks mee doen!

Fantastisch voor kinderen

Kinderen vervelen zich geen moment

Bediening op het terras niet echt vlot

Verrassend restaurant, leuk voor klein en groot.

De sterke doorvoeren van het thema Hans en Grietje

We kwamen vanuit de richting Harderwijk, naar hebben geen bosroutes gezien.

Leuke opgezet, maar helaas slechte en chagerijnige bediening waar geen lachje vanaf kan. Helaas had ik ook nog de pech dat ik een verkeerde pannekoek kreeg en daarom weer moest wachten en...

Anne

Leuke opzet, hele belevenis voor kinderen, maar dramatische bediening (gebrek aan bediening en service).

Lekkere gerechten
Leuk opgezet qua atracties en inrichting huis.

Checken reservering. (Je moet reserveren en vervolgens wordt er niks mee gedaan).
Meteen iemand naar de tafel sturen voor opnemen bestelling. (Ipv zelf maar na 30-45 min om een ober vragen)
Andere verdeling personeel en hun bedieningsgebied.
Bestelling sneller verwerken en checken of het ook geleverd is. (Niet 45 min op je eten moeten wachten en pas krijgen wanneer je erover klaagt).
Iets doen met het commentaar dat bediening beter moet: huur Gordon Ramsey in ofzo, die kan je precies vertellen hoe je een restaurant runt!
Zelfs op drankjes moet je een half uur wachten en somkige gerechten worden helemaal niet geserveerd maar staan wel op de rekening!
En het was niet eens druk!
Personeel heeft nergens weet van, alles loopt langs elkaar.

Roken ook buiten niet toestaan, of daar wen apart stukje terras voor reserveren.

Het is zo’n mooi concept wat jullie hebben, zorg dan dat bovenstaande dingen op orde zijn! Dat scheelt zoveel werkstress en negatieve reacties!

Conclusie: Plek om aan te raden wanneer je zeker weet dat t heel rustig zal zijn!

Fantastische plek om met kinderen uit eten te gaan!

- Heksenroute in het Harderbos tegenover Hans en Grietje is een aanrader. Daarna lekker eten bij Hans en Grietje.
- Bijzonder veel leuke en uitdagende speelgelegenheden.
- Menukaart biedt voldoende keus. Prijs/kwaliteit verhouding is prima.

- Tafels afnemen met een sopje in plaats van heel vaak hetzelfde doekje te gebruiken. Sommige tafels zijn erg vet en/of plakkerig.
- kinderpannenkoeken bakken in kleiner formaat.