2086 beoordelingen

6.7/10
Prijskwaliteit verhouding
Bosroutes

2086 Reviews

Eerst werd onze reservering afgewezen qua tijd. Daarna een tijdstip later gereserveerd. Dit kwam al niet heel goed uit vanwege kleine kinderen. Vervolgens moesten we ruim een uur wachten op het...

Kindvriendelijk

Wachttijd verminderen. Het is een kinder restaurant dus ik vind ruim een uur wachten op een pannenkoek niet kunnen.

We hadden voor 18.45 uur gereserveerd bestelling werd direct opgenomen maar we
kregen het eten pas ruim anderhalf uur later om 20.25 uur. Dit vind ik geen service. Zeer slecht!

Omgeving ziet er leuk uit en de pannenkoeken zijn lekker!

Bij reservering zorg aub dat de klant op tijd de bestelling krijgt en niet ruim anderhalf uur moet wachten.

mathieu sijtsma

Bij binnenkomst werd ons verteld dat we een uur moesten wachten op de pannenkoeken. 45 min. later kwamen de eerste. dus netjes. wat jammer is, is dat we de pannenkoeken niet allemaal gelijk kregen....

lekkere pannenkoeken met veel keuze. het speelplezier van de kinderen vind ik een zeer sterk punt.

pannenkoeken gelijk laten komen. de eersten hadden de pannenkoek al op, de anderen moesten de pannenkoek nog krijgen. je eet er met elkaar.
bezoekerscapaciteiten verkleinen. meer personeel.

Eten was lekker en personeel vriendelijk maar het was te druk!
Vooraf gaande aan de reservering hoopte wij even op het terras te kunnen zitten; geen plaats vanwege het mooie weer,
Toen...

Eten is goed en veel keus

Leuke uitstraling gebouw, erg leuk spelen, eten zelf ok, maar niet bijzonder. Service ronduit slecht. Niet onvriendelijk, maar duurde veel te lang na meermaals vragen (75 minuten voor pannenkoeken,...

Leuke uitstraling en veel leuke speelmogelijkheden

Huur mensen in van boven de 14 jaar en/of pas systeem aan waar bestellingen in worden gemanaged.

Erg leuk en sprookjesachtig restaurant en speeltuin. Garant voor uren speelplezier voor de kinderen. De pannenkoeken zijn van prima kwaliteit. Alleen de wachttijden soms erg lang.

De gehele sfeer.

De bediening duurde soms erg lang, vooral op het terras. Driekwartier voor een drankje vind ik echt te lang.

Hele leuke ervaring voor de kinderen. Heel leuk aangekleed, bewegende tafels zijn een leuke verrassing en de omgeving is heel afwisselend en biedt veel speelplezier

Veel te doen en te ontdekken voor de kinderen

Het duurt erg lang voor de bestelling wordt opgenomen.

Het is een leuk en gezellig restaurant met leuke speeltuin. Helaas moesten we heeeeeeeeeel lang wachten op ons drinken. Dik 30 minuten, wel had de serveerster het in de gaten en meerdere keren het...

Kleinere pannekoeken voor de kinder pannenkoek

A. Rijss

Bezoek op vrijdag na Hemelvaartsdag. Tafel gereserveerd om 16:30, tafel beschikbaar om 16:45.
Hoofdgerecht uitgeserveerd om 17:50, dessert om 18:40.

Prima totaalconcept van speeltuin/klein pretpark en goed restaurant.

Een half uur wachten voor het opnemen van de bestelling, waarna ruim drie kwartier wachttijd voor het uitserveren van het hoofdgerecht, waarna weer ruim een half uur wachten op het dessert. Kwaliteit van de gerechten is prima, wachttijden zijn onacceptabel.

Super leuk, thema is echt compleet incl de zeer uitgebreide speeltuin. Enige min punt was het lange wachten op de pannenkoek (1 uur), dit was echt veel te lang zeker omdat de zaak half leeg was.

De wachttijd op de pannenkoek verkorten.