Gerechten
Bosroutes
8.5/10
Prijskwaliteit verhouding

Mi Rits

Gaan altijd met veel plezier naar hans en grietje.

Geweldige inrichting en speelplek voor de kids

Bediening kan beter. Moesten lang wachten tot iemand de drankjes op kwam nemen.

Plomp

Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten en de kinderen hebben zich enorm vermaakt!,

Kindvriendelijkheid

Met 3 kleintjes hebben we een paar mooie uurtjes gehad in deze sfeervolle en verrassende omgeving. Alles is gericht op kijken, voelen en ontdekken, heel erg leuk! Bovendien waren de pannenkoeken...

Zie boven

Mijn reservering bleek bij binnenkomst niet helemaal te kloppen. Ik had wel een bevestiging met het goede aantal. Het werd keurig opgelost door de vriendelijke mevrouw.

Verhagen

Bijzonder, geweldig mooi sprookjes kasteel waar van alles te beleven valt en lekker kan eten

Kind vriendelijk , snelle service, verschillende ruimtes,

Naast de pannekoeken iets meer andere gerechten, die heerlijke hamburger werd laatst gemist en misschien nog wat vegetarisch.

Super gezellig en mooi restaurant.
Lekker gegeten en vriendelijke bediening.
Tip,een looppad langs alle spel en kijk-attracties zou prettig zijn. Bij nat weer, is het erg modderig.

Voorgerecht brood met dip, echt een aanrader!
En de pannenkoeken uiteraard ook.

Lubbers

We waren hier met de kleinkinderen, die waren super enthousiast. Heerlijke pannenkoeken!

De pannenkoeken en het entertainment voor de kinderen.

Iets snellere bediening.

Prachtige locatie
Moesten alleen bijna 45 minuten op onze pannenkoek wachten. Dat was wel erg lang

Kindvriendelijk

Wachttijd

Priscilla

Pannenkoeken en attracties zijn top! Bediening vond ik wat dunbezet, waardoor we een aantal keer ernaar toe moesten lopen om aandacht te krijgen. Buiten mogen de fietsjes en speeltoestellen wel eens...

Pannenkoeken waren heerlijk!

Speel attributen buiten schoonmaken

Wij hebben erg genoten! De pannenkoeken waren heerlijk! De kinderen hebben erg leuk gespeeld. Voor alle leeftijden is het leuk, jong en oud! Wij komen zeker terug!

Hier wordt uiteten gaan een echte belevenis. Heel leuk gedaan, ook het buitenterrein biedt genoeg vertier!

Inrichting, overal wat te ontdekken, skelterbaan.

Iets minder snoep. Kids hadden wel een sugerrush....