Gerechten
Bosroutes
Prijskwaliteit verhouding
8.1/10

2072 Reviews

Leuke uitstraling gebouw, erg leuk spelen, eten zelf ok, maar niet bijzonder. Service ronduit slecht. Niet onvriendelijk, maar duurde veel te lang na meermaals vragen (75 minuten voor pannenkoeken,...

Leuke uitstraling en veel leuke speelmogelijkheden

Huur mensen in van boven de 14 jaar en/of pas systeem aan waar bestellingen in worden gemanaged.

Erg leuk en sprookjesachtig restaurant en speeltuin. Garant voor uren speelplezier voor de kinderen. De pannenkoeken zijn van prima kwaliteit. Alleen de wachttijden soms erg lang.

De gehele sfeer.

De bediening duurde soms erg lang, vooral op het terras. Driekwartier voor een drankje vind ik echt te lang.

Hele leuke ervaring voor de kinderen. Heel leuk aangekleed, bewegende tafels zijn een leuke verrassing en de omgeving is heel afwisselend en biedt veel speelplezier

Veel te doen en te ontdekken voor de kinderen

Het duurt erg lang voor de bestelling wordt opgenomen.

Het is een leuk en gezellig restaurant met leuke speeltuin. Helaas moesten we heeeeeeeeeel lang wachten op ons drinken. Dik 30 minuten, wel had de serveerster het in de gaten en meerdere keren het...

Kleinere pannekoeken voor de kinder pannenkoek

A. Rijss

Bezoek op vrijdag na Hemelvaartsdag. Tafel gereserveerd om 16:30, tafel beschikbaar om 16:45.
Hoofdgerecht uitgeserveerd om 17:50, dessert om 18:40.

Prima totaalconcept van speeltuin/klein pretpark en goed restaurant.

Een half uur wachten voor het opnemen van de bestelling, waarna ruim drie kwartier wachttijd voor het uitserveren van het hoofdgerecht, waarna weer ruim een half uur wachten op het dessert. Kwaliteit van de gerechten is prima, wachttijden zijn onacceptabel.

Super leuk, thema is echt compleet incl de zeer uitgebreide speeltuin. Enige min punt was het lange wachten op de pannenkoek (1 uur), dit was echt veel te lang zeker omdat de zaak half leeg was.

De wachttijd op de pannenkoek verkorten.

Zeer leuke dag gehad! Ontzettend leuk voor kinderen!

De entourage

De hygiëne van het kinderspeelgoed . Kan een flinke sopbeurt gebruiken. Evenals de kinderstoelen

Het was weer reuze leuk voor onze kleinzoon. we komen zeker nog een aantal keren terug.

Het verschil tussen de gene waar je bij kan bestellen en de gene die bedient is goed geregeld, vooral buiten.

Hebel tevreden, mijn dochtertje praat iedere dag van de heks en de pannenkoeken.

Ank Rottier

Op Hemelvaartsdag lekker gegeten en kinderen hebben zich prima vermaakt. Een restaurant om vrolijk van te worden!

Veel plezier door de bewegende tafel.

Nee. Alles prima!