Gerechten
Bosroutes
8.5/10
Prijskwaliteit verhouding

G. Ritfeld

Hans & Grietje beschikt over een fraaie locatie en voor de kinderen was het zéér geslaagd. Het eten zelf vonden wij minder geslaagd en dat is uiteindelijk we waar het om gaat. Zo waren de gegrilde...

Leuke locatie.

Zorg ervoor dat het bestek en de glazen gecontroleerd worden op properheid, voordat ze gedekt worden.

Veronique Dekker

Entourage is allemaal zeer tot de verbeelding sprekend. Genoeg speelmogelijkheden voor de kinderen. Wij waren er met negen personen op eerste kerstdag.
Na ons kwam nog een shift, en dat was...

Entourage/aankleding

Zie de tekst boven

Hallo Veronique,

Hartelijk dank voor je feedback.
Voor wat betreft de pannenkoeken: deze hadden nooit zo uitgeserveerd mogen worden.
We streven altijd naar goede kwaliteit en gaan deze recensie dan ook doorgeven aan de keuken.

Nogmaals dank voor je feedback!

Pannenkoekenhuis Hans & Grietje

Voor de kinderen een groot avontuur

Slecht met de kerst chaos met 14 man kregen we 2 tafels zo dat we niet bij elkaar konden zitten heel slecht bevallen doen het nooit meer uitbuiting prijs veels te hoog

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor de feedback naar aanleiding van je bezoek tijdens de kerstdagen.
Voor wat betreft de "chaos" tijdens de kerstdagen: een groep van 14 personen is bijna niet te plaatsen aan één tafel, ook niet tijdens de drukbezochte kerstdagen. We doen uiteraard altijd ons uiterste best om u aan twee naastgelegen tafels te plaatsen.
We betreuren het dat uw ervaring hierdoor niet naar wens is geweest.

Pannenkoekenhuis Hans & Grietje

Gezellig en sfeervol. Super leuk voor kindeten. Pannekoeken hadden iets langer in de pan gemogen.

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor de feedback naar aanleiding van je bezoek!
Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest.

Pannenkoekenhuis Hans & Grietje

Lekker gegeten met de kerst!

Leuke en unieke sfeer, lekker eten en vriendelijke bediening

Afrekenen na kerstmenu was drama! Grote rij en mensen die arriveerden stonden ook in de rij.

Beter om aan de tafel te betalen.

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor de feedback naar aanleiding van je bezoek tijdens de kerstdagen! Het verbeterpunt t.a.v. afrekenen aan tafel nemen we mee in het verbeterproces.

Pannenkoekenhuis Hans & Grietje

Wij zijn met 6 volwassenen en 2 kinderen wezen eten. Het was erg gezellig en ook de kinderen hebben zich prima vermaakt.

Zeer kindvriendelijk.

Jammer dat niet alle pannenkoeken tegelijk werden gebracht. Voor de simpelste pannenkoek moesten wij een paar keer vragen wanneer die kwam. Dit was ook het geval bij het dessert, de koffie kwam wel maar de appeltaart voor 6 personen stond wel klaar maar werd niet uitgeserveerd.(hier moesten wij ook om vragen en de koffie was intussen koud.)

Leuke, sfeervolle beleving, hier en daar iets té spannend voor onze zoon van vier...

De uitstraling van het huis, de speelweide en alle avontuurlijke klim, klauter en glij mogelijkheden.
De beleving in breedste zin van het woord, ook voor volwassenen.

De diverse speel hoeken, het speelgoed en de glijbanen waren erg vuil/ plakkerig
Ook het extraatje van de kinder-pannenkoek in vergelijking met een naturel pannenkoek vond ik prijs/ kwaliteit niet van meerwaarde
(drie plak-snoepjes en een heksen neus)

Slot

Mooi restaurant op een mooie locatie. Geweldige vormgeving van het restaurant. Het thema is goed doorgevoerd en daardoor een echte belevenis. Het eten is er heerlijk.

Je ziet overal van alles. Het eten is heerlijk.

Door de vormgeving van het gebouw is het niet heel overzichtelijk en konden wij niet makkelijk ons kind in de gaten houden.

Marjolein Smit

Het gebouw is geweldig en ligt op een mooi bosrijk gebied. Binnen ziet het er heel gezellig uit,voor de kinderen leuke dingen te doen. Er zijn veel heksen te zien,maar Hans en Grietje zelf zie je...

Gastvrijheid, het gebouw

De parkeerplaats, met een kinderwagen en wat regen niet te doen...heel blubberig. Aankleding van Hans em Grietje of activiteiten daarin.