HansenGrietjezeewolde.nl

HansenGrietjezeewolde.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop HansenGrietjezeewolde.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1433
7.8/10
Goed (8/10)
89 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen HansenGrietjezeewolde.nl met 7.8/10. Gebaseerd op 1433 ervaringen.
Gerechten
Bediening
Kindvriendelijk
Inrichting
Sfeer
Bosroutes
Prijskwaliteit verhouding

Matig (5/10)

de inrichting en de buitenspeelruimte.
Vloer in de hal bij de toiletten echt geweldig.

Voor ouders/verzorgers info waar de glijbanen etc allemaal uitkomen want nu ben je regelmatig kinderen kwijt.
Bediening een aantal tafels geven waar zij voor verantwoordelijk zijn en een aantal wat ze aan kunnen. Nu liepen er teveel mensen en moest je vaak vragen waar iets bleef.

Beveelt u Hans & Grietje aan?Ja

Hans en grietje ziet er erg leuk uit bij aankomst. ontvangst goed, maar daarna alles niet al te best..
te kleine tafel voor aantal personen. gevraagd om beweegbare tafel maar deze deed het niet..
veel te lang moeten wachten voordat we konden bestellen en dit terwijl we een arrangement hadden.

Marnix College
Uitstekend (10/10)
Marnix College

Klantvriendelijk, zeker voor de leerlingen.
Snelle service

Gewoon doorgaan zo.

Score voor HansenGrietjezeewolde.nl:5/5
Beveelt u Hans & Grietje aan?Ja

Elk jaar bezoeken wij hans & grietje tijdens een leerlingen uitwisseling met franse kinderen, ook nu weer een groot succes! de 65 leerlingen zijn 14-15 jaar oud en vermaken zich kostelijk en smullen van de pannenkoeken en de limonade..
echt een aanrader voor bv. schoolreisjes.

Marike
Marike

De inrichting komt niets tekort. Bewegende tafels, allerlei knoppen en touwen die wat teweegbrengen als je er aan trekt. Een glijbaan van boven tot beneden in het restaurant, buiten genoeg speel mogelijkheid. Je kan er zeker langer dan een dag vertoeven. Geweldige ervaring voor kinderen

Bediening, zie bovenstaande uitleg bij algemeen

Beveelt u Hans & Grietje aan?Ja

Voor mijn jongste dochter haar verjaardag (2jr) uit eten gegaan op een dinsdag. we waren al eerder geweest vòòr de vernieuwing. dit was heel goed bevallen. het was erg rustig, maar moesten echt heel lang wachten. nou zijn we niet zo moeilijk, maar ik wilde het toch even aangeven. bij het bestellen van drinken, wilde mijn schoonmoeder een glas water ivm haar medicatie. ze had de medicatie mee en liet deze zien, maar er werd uitgelegd dat ze naast haar drankje, geen glas kraanwater mocht. dit in verband met de wet. zonde om een spa blauw te bestellen voor 1 slok voor medicatie. fijn dat dit uiteindelijk na enige tijd toch nog geregeld werd. bij het bestellen aangegeven dat een pannenkoek iets anders moest worden gebakken dan op de kaart stond aangegeven, of dit mogelijk was. dit was geen probleem. eenmaal uitgeserveerd was het heel anders dan besteld. heb dit netjes aangegeven, het enige antwoord was: ja helaas, ik heb dit echt doorgegeven aan de keuken. dit geloof ik, maar het probleem ligt nog steeds niet aan mij. met dit antwoord moest ik het doen. ik heb het hierbij gelaten, maar was erg teleurgesteld. we zullen de volgende keer gewoon weer met frisse moed komen, want het is veel te leuk en 9 van de 10 keer gaat het wel goed, maar dit was echt een domper.

Onvoldoende (4/10)

Gezellig restaurant waar de kinderen heerlijk kunnen spelen.

Een pannenkoeken restaurant met pannenkoeken die onder de maat zijn is wat ons betreft onacceptabel. Hier mag echt een andere kok komen te staan.

Score voor HansenGrietjezeewolde.nl:2/5
Beveelt u Hans & Grietje aan?Nee

Helaas waren de pannenkoeken droog en hard. kaas word er zo overheen gestrooid in plaats dat deze lekker smeuïg in de pannenkoek was verwerkt. leuk restaurant maar dan om wat te drinken. eten doen we hier niet meer.

Prima (7/10)

Eten is prima. Bediening was ook vlot.

Niet alleen jonge mensen aannemen. Een paar wat meer ervaren mensen op de vloer laten lopen zal de zaak ten goede komen.

Beveelt u Hans & Grietje aan?Ja

Eten is prima. alleen ging reservering niet goed. gevraagd om tafel *niet* bij bewegende vloer ivm angst kinderen. bij aankomst helaas wél een tafel in die zaal. alleen was vloer kapot .... zaten nu aan schuine tafel te eten, want vloer stond erg scheef. er werd geen moeite gedaan om ons aan andere tafel te helpen.. jammer..
verder heerlijke pannenkoek gegeten!.

Jmeulmanriezebos
Jmeulmanriezebos

De formule is uitstekend!!

Het is soms door drukte chaotisch!!!!

Score voor HansenGrietjezeewolde.nl:4/5
Beveelt u Hans & Grietje aan?Ja

Een fantastische gelegenheid om samen een gezellige dag te vieren!!! kinderen vermaken zich uitstekend, ouders hebben tijd voor elkaar en de kinderen en er wordt goed gezorgd voor versnaperingen door personeel!!!we zijn nu verschillende keren( jaren) geweest en het wordt ieder jaar beter. wel was het erg druk!!!.

Matig (5/10)

Leuke speeltuin, leuke omgeving, leuk restauranti

Zorg dat je het ook met de drukke dagen beter op orde hebt. Waarom bij elke bestelling niet direct aan de tafel afrekenen ?

Beveelt u Hans & Grietje aan?Nee

Wij waren hier 2e pinksterdag, het was mooi weer en wat ontzettend druk.. het kwam behoorlijk chaotisch over. personeel in de stress, rijen dik om af te rekenen binnen . echt gekkenhuis. na het eten wilden we een ijsje maar er stond maar 1 meisje te scheppen en haar dienst zat erop, ze wilde maar huis maar mocht/ kon niet weg. veel smaken ijs op. ander meisje in bediening had vandaag eerste werkdag en vertelde dat ze nog niet eens een contract had ondertekend. .
toiletten waren super vies, toiletpapier overal op. niet al te best. pannekoeken werden niet uitgeserveerd tegelijk.

Gijs
Gijs

Speelgelegenheid voor de kinderen, zowel binnen als buiten

Wees duidelijk bij de reservering hoeveel tafels er zijn gereserveerd. Maak onderscheid bij de reservering voor de leeftijd van kinderen. Bijvoorbeeld t/m 3 jaar, 4-8 jaar, 9 -12 jaar. 13 jaar of ouder.
Meer shifts voor reserveringen.

Beveelt u Hans & Grietje aan?Ja

We hebben op 2e pinksterdag gegeten met een groep van 12 personen (7 volwassen en 5 kinderen in de leeftijd van 5 - 13 jaar). we hadden tevoren gereserveerd. de verwachting was dat we één gezamenlijk tafel zouden krijgen. we kregen echter 2 tafels, wat we niet fijn vonden. we zijn toen maar om één tafel van 8 personen gaan zitten, wel behelpen. de bediening (erg jong) was vriendelijk. de bestelling liet wel erg lang op zich wachten. ondanks de krappe zit en het wachten hebben we ons goed vermaakt.

A Lieftink
A Lieftink

Geweldig leuke dingen om te zien en te doen

Geen tips, alles was goed.

Score voor HansenGrietjezeewolde.nl:4/5

Geweldig genoten.

R.J. Drent
R.J. Drent

Sfeer, ambiance, aankleding.

De bediening is echt drama. Al het personeel liep door elkaar heen, het was niet geordend. Tafels werden niet afgeruimd. Hier moet echt aandacht aan besteed worden.

Beveelt u Hans & Grietje aan?Ja

Erg leuk voor de kinderen (en volwassenen). met name door de aankleding is de sfeer prima. ook de kwaliteit van de gerechten is uitsteken. helaas laat de bediening te wensen over. we (groep met 6 volwassenen en 5 kinderen) kregen ons drinken pas na het voorgerecht en ook kwam er pas bestek op tafel nadat we de pannenkoeken al hadden. er werd ons niet om een nagerecht gevraagd en opruimen moesten we ook zelf doen om ruimte te maken voor het toetje. erg chaotisch allemaal.

Bedrijfsinformatie

Bij ons in Zeewolde kun je het sprookje van Hans & Grietje in het echt beleven. Een echt heksenhuisje, volbehangen met snoep. Een gevangenis waar Hans werd vetgemest, voorzien van een open haard
Adres
Sternweg 2A