Gerechten
Sfeer
8.3/10
Bosroutes
Prijskwaliteit verhouding

Het werd direct spannend toen we het pad opgingen naar de ingang. Het mooie sprookjesachtige kasteel trok de aandacht.
Ook de ruime opzet van de speelactiviteiten is mooi gedaan. Leuk dat we...

Gezellige sfeer ; genoeg te doen voor de kinderen ; heel veel te bekijken voor iedereen; vermakelijk voor jong en oud;
Indeling van de verschillende ruimtes maakt dat de sfeer intiem blijft; de ruimte buiten lekker groot; de gerechten smakelijk en niet te duur; heerlijke appeltaart; het brood niet te versmaden zo lekker.

De stoelen zijn wat wankel. 2x viel een rieten stoel achterwaarts om. Vooral voor kinderen dus best gevaarlijk.

Miranda Schut

Leuk voor kinderen maar ook volwassenen vermaken zich prima ?

Veel te doen voor kinderen

Ga zo door!

Esther

Voor de tweede keer geweest. Fijn restaurant. De emmertjes op tafel met bestek erin waren niet zo schoon en roest erin. Verder was het Top!

Veel vermaak voor de kinderen. Uitgebreide kaart

Bestek emmertjes op tafel vol roest en niet zo schoon

Leuke speelhoekjes dicht bij de tafels, en veel mogelijkheden om op onderzoek uit te gaan.

Sfeer en inrichting

De kinderpannenkoeken zijn even groot en dik als de gewone pannenkoeken. Een kinderpannenkoek moet je kunnen oprollen en daar zijn deze te dik voor.

Daniëlle

Een gezellig en sfeervol restaurant om met je kinderen naar toe te gaan!

Je hebt genoeg keuze uit de verschillende soorten pannenkoeken. Voor je het weet zijn de pannenkoeken klaar, de wachttijd is kort.
De kinderen vermaken zich prima tussen het eten door! Als het mooi weer is, kunnen ze ook buiten nog lekker spelen in het wagenpark en de speeltuin erom heen!

Liz en Co

Was erg leuk en lekker

Kinderen waren verrast

Was gezellig

Dorothée van Leer- Wassenburg

We wonen in de buurt en zijn al vaker bij Hans & Grietje geweest. Altijd leuk! Daarom familie (zus en zwager en hun gezin, onder ie twee kleinkinderen) uitgenodigd. Was mooi om te zien hoe...

De inrichting is ongelooflijk creatief en origineel..Chapeau! Dit vind je nergens anders. Prijs kwaliteit verhouding is prima. En de gerechten zijn " no nonsense" ..precies wat je kunt verwachten in een pannenkoekenrestaurant

Ga zo door..en veel geluk met de verdere uitbreiding..

Gezellig

Leuk ingedeeld

Bediening erg vriendelijk , maar was heel rommelig. Gerechten ver na elkaar geserveerd en er ging van alles mis

Sander

Teleurstellend. De focus ligt op een hoge doorloopsnelheid, niet op het comfort van de klant.

Het restaurant is een groot sprookjeshuis, waar onze twee jongens zich erg goed vermaakt hebben.

Wij werden tweemaal ontvangen door een wat oudere, stevige dame die het overduidelijk vervelend vond dat wij eerder kwamen, dan wij gereserveerd hadden. Zelden zo onvriendelijk behandeld. Enkele jongere medewerkers zochten wel naar een oplossing, maar konden de drukte niet aan.

Reactie HansenGrietjezeewolde.nl:

Beste Sander,

Bedankt voor je feedback.

We betreuren ten zeerste dat de ontvangst niet naar behoren is gegaan. We hebben je opmerking dan ook doorgegeven aan de verantwoordelijke personen, en nemen dit intern mee.

Nogmaals dank en met vriendelijke groet,

Pannenkoekenhuis Hans & Grietje

De kleinkinderen hebben genoten van de beweging van de vloer en de pannenkoeken vonden ze heerlijk wij hebben ook genoten van de gezellige sfeer voor herhaling vatbaar