Gerechten
Bosroutes
8.5/10
Prijskwaliteit verhouding

Miranda

Leuke ervaring, heerlijke pannenkoeken, wij komen zeker nog een keer terug!

Veel keuze en prachtig voor kinderen maar ook volwassenen

Bediening iets vriendelijker

Het is altijd weer heel leuk om hier binnen te lopen, ben al een paar keer met de kinderen en kleinkinderen geweest, en telkens zie je nog nieuwe dingen. De kleinkinderen voelen zich hier heel snel...

De rust en het geduld van de bediening passen prima in deze gelegenheid, welke met name voor kinderen helemaal het einde is.

Aan de natuur kan je niets veranderen, maar we hebben hier 's zomers ook gezeten waarbij we buiten door de wespen werd opgegeten wat niet prettig is. Komt uiteraard ook door alle zoetigheid wat wespen aantrekt. Misschien een soort grote serre om/over het buiten terras maken van muskietengaas, zodat je wel gewoon buiten zit, maar de wespen geweerd worden aan tafel?

Jantiene kok

Entourage is super leuk. Pannenkoeken daarin tegen smaken niet. Stukken zwart en groente niet lekker. Erg jammer want de.sfeer en speelplekken zijn top!

Sfeer. Speelplekken.

Beter bakken.

Miranda

Eten goed bediening slecht
Kinderen vonden het super

Het is een paradijs voor de kinderen en het eten is snel klaar soms zijn de pannenkoeken wel erg lauw

De bediening wij hebben tijdens het eten geen drinken genoten omdat de bediening dit niet kwam vragen en ze ook nergens waren te bekennen

Voor jong en oud genoeg te zien en te doen. Het restaurant is in stijl aangekleed, én het eten & prijs kwaliteit is prima

Aardige bediening, behulpzaam en correct

Meer verlichting op de parkeerplaats zou fijn zijn

Leuk uitziend restaurant, wel jammer dat wij als laatste gasten ons erg ongemakkelijk voelde, het sluit om 21.00 uur. laatste reservering is bij hun om 19.30 uur. Je hebt dan 1,5 uur om te eten....

leuke inrichting

meer mogelijkheden wat pannenkoeken betreft en voor de volwassenen niet alleen maar pannenkoeken aanbieden.

Aalten

Op dinsdag met 7 personen gaan eten omdat ons jongste zoontje van 2 jarig was

De belevenis

Bij de reservering heb ik vermeld dat mijn zoontje jarig was. Jammer dat hier niets mee werd gedaan. Een felicitatie was al voldoende geweest. Ook hadden wij gevraagd of het mogelijk was een bewegende tafel konden krijgen. Jammer dat er niet teruggekoppeld werd dat ze dat gedeelte afsloten ivm het aantal bezoekers die dag.

Rixt schoegje

Heerlijke bijzondere pannenkoeken. Je komt ogen tekort in het restaurant.

Vlotte biedingen. Heerlijke pannekoeken.

De verlichting op de parkeerplaats is niet al te best. Aandacht voor hygiëne in toileten zou ook wel wat beter mogen.

Een leuke ervaring en lekker gegeten.

Een belevenis voor kinderen

Er was 1 dame zeer goed in de bediening, de rest te jong en “onhandig”
Verhouding ervaring en onervaren moet beter. De onervaren mensen een extra inwerktraject geven.

Familie Kas

Voor even waan je je in een ware sprookjes wereld!

Betere uitleg over hoe het werkt met het ijs toetje, wij hebben deze namelijk niet gehad omdat wij niet wisten hoe en wat en daarover niet zijn ingelicht. Ook heeft onze jarige job geen kadootje gehad terwijl dit ook in het arrangement zit. (staat aangegeven op jullie website)