HansenGrietjezeewolde.nl

HansenGrietjezeewolde.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop HansenGrietjezeewolde.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1703
7.8/10
88 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen HansenGrietjezeewolde.nl met 7.8/10. Gebaseerd op 1703 ervaringen.
Gerechten
Bosroutes
Prijskwaliteit verhouding

Dijkhuizen
Dijkhuizen

Zeer kindvriendelijk. En als je allergieën heb woord hier rekening mee gehouden.

Beveelt u Hans & Grietje aan?Ja

Wat een leuk pannenkoekenhuis. onze zoon van 2.5 vermaakte zich prima en kon ze fantasie goed kwijt hier ook het eten en personeel waren helemaal top. wij komen zeker nog een x terug als we in de buurt zijn.

C kruijt
C kruijt

Heel veel te doen,
Lactosevrije pannenkoeken die ook nog lekker zijn!

De pannenkoeken vond ik erg vet.
En 1 kleine tip.
Wij waren met kleine kinderen. Die erg lang op hun pannenkoek moesten wachten terwijl de volwassenen al hadden. Persoonlijk zou ik dat omdraaien. (Ivm lactose intolerantie kon ik ze niks van mijn pannenkoek geven)

Score voor HansenGrietjezeewolde.nl:4.5/5

Erg leuk! .
heel veel te doen voor kinderen! .

Richard
Richard

De talrijke speelmogelijkheden zowel binnen als buiten het restaurant

Iets meer onderhoud aan de skelters

Score voor HansenGrietjezeewolde.nl:4.5/5
Beveelt u Hans & Grietje aan?Ja

Wij hebben hans & grietje pannenkoekenhuis bezocht op zondag 8 oktober jl. met ons dochtertje van 5 jaar oud en waren zeer tevreden over zowel het restaurant als over de talrijke speelmogelijkheden.

Talen,P
Talen,P

De pannenkoeken zijn goed gebakken,en genoeg keus.

Vooralsnog geen verbeterpunten.

Beveelt u Hans & Grietje aan?Ja

Echt een aanrader, ontzettend leuk voor ouders omdat de kinderen het er zo naar het zin hebben!!.

Uitstekend (10/10)

Bijzonder vriendelijk personeel, geen jengelende kinderen omdat er genoeg te beleven is.

Beveelt u Hans & Grietje aan?Ja

Zeer druk bezocht pannenkoekenhuis, reserveren is echt noodzakelijk. .
vriendelijk personeel en alles kan worden aangepast aan allergieën en leefstijlen. ik ben zeer tevreden.

Jill en Esmee
Jill en Esmee

.....

Margriet
Goed (8/10)
Margriet

Het restaurant zag er leuk uit en de kinderen hebben zich prima vermaakt!

Vooral omdat de tijd kort is dat je tafel voor je is gereserveerd, 2 uur, is het wel belangrijk dat er bij binnenkomst ook inderdaad een tafel voor je vrij is!!!

Score voor HansenGrietjezeewolde.nl:4/5
Beveelt u Hans & Grietje aan?Ja

Bij binnenkomst bleek er geen tafel voor onze familie, 12 personen, te zijn terwijl er wel vantevoren is gereserveerd.daardoor ging er al bijna een half uur van onze tijd af, reservering tafel is voor 2 uur!.

Natascha
Natascha

Geweldig voor kinderen

Beveelt u Hans & Grietje aan?Ja

Heerlijk kunnen spelen buiten, genoten van wat er allemaal te doen en te zien was binnen en heerlijk gegeten!.

Debby varekamp
Voldoende (6/10)
Debby varekamp

Lachende bediening. Dan heb ik het vooral over de blonde dame en de oudere dame.

Score voor HansenGrietjezeewolde.nl:3/5
Beveelt u Hans & Grietje aan?Ja

Vanmiddag geweest met een vriendin voor een kinderfeestje. de ontvangst was alles behalve hartelijk, we werden (nog) niet verwacht, ze hadden de verkeerde tijd genoteerd. we werden naar een ongedekte tafel geleid. er werd niets leuks gezegd tegen de kinderen, werd niet gevraagd wie de jarige was enz. wij als volwassenen kregen na een half uur eindelijk de vraag of wij ook wat wilden drinken. .
vervolgens werden de pannekoeken en tosti’s neergezet, 2 kids hadden een tosti, hier werd niet even zoals bij de pannekoeken, ook gezellig een heksen neus neergelegd. .
vervolgens uiteindelijk afgerekend, zelf op de site gekeken en wat bleek? de kinderen mochten nog een ijsje en de jarige een verrassing! daar zelf maar om gevraagd. zagen de hele tijd leuke ijsfonteinen voorbij komen bij andere tafels, helaas kreeg onze jarige dat niet......
gelukkig hebben de kids het niet doorgehad, die hebben lekker gespeeld..
maar ik weet wel, hier ga ik geen kinderfeestje meer vieren!.

Sandra
Matig (5/10)
Sandra

Salade van kippendijtje voor de volwassenen was prima!

De jarige in het zonnetje zetten! Vraag even of diegene bekend is met het restaurant en hoe het in elkaar steekt

Score voor HansenGrietjezeewolde.nl:2.5/5
Beveelt u Hans & Grietje aan?Ja

We kwamen met een kinderfeestje. er werd niet gevraagd, wie de jarige was, de kinderen kregen direct limonade, zelf 3 kwartier wachten. 2 kinderen lustten geen pannenkoek en vroegen een tosti, zij kregen geen kadootje erbij! de jarige kreeg geen vuurwerk fontein en het ijsje werd vergeten, na te hebben afgerekend er toch maar om/naar gevraagd. alvorens we op de site hadden nagekeken waar het arrangement uit bestond.....
ik vond het heel jammer voor kinderrestaurant.

Bedrijfsinformatie

Bij ons in Zeewolde kun je het sprookje van Hans & Grietje in het echt beleven. Een echt heksenhuisje, volbehangen met snoep. Een gevangenis waar Hans werd vetgemest, voorzien van een open haard
Adres
Sternweg 2A