H.N.M. Verhaar

Milaan

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Het was kort maar krachtig. Heel erg genoten. Alles klopte tot in de puntjes . Dank voor uw inzet daarvoor.

Aat Klompenhouwer

Oxford lieder Festival

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Prima georganiseerd. Goede plaatsen bij de concerten. Mooie uitstapjes en goed verzorgde restaurants.

F.Verhoef-Blokland

Fantastisch, groot aanbod muziek

M.van Bruggen

Onlangs Schiermonnikoog

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Muziek vond ik te modern,verblijf prima maar de reisleidster heeft mij (ons) teleurgesteld: haar aandacht ging naar enkele personen en ons werd niets gevraagd noch betrokken bij een gesprek.
De reisinformatie naar de opstapplek was niet goed.

Reactie Hannick Reizen:

Geachte mevrouw van Bruggen, Hartelijk dank voor uw review op de Schiermonnikoog-reis. Wij maken het Hannick-deelnemers graag naar de zin. Jammer genoeg heeft u deze keer minder kunnen genieten... Geachte mevrouw van Bruggen, Hartelijk dank voor uw review op de Schiermonnikoog-reis. Wij maken het Hannick-deelnemers graag naar de zin. Jammer genoeg heeft u deze keer minder kunnen genieten van de muziek. Om telleurstellingen ter plaatse te voorkomen informeert Hannick u vooraf over het muziekprogramma, op de website en in de brochure. Dan weet u wat u kunt verwachten. Wij danken u hartelijk voor het feit dat u uw reiservaring met ons heeft willen delen. Daardoor kunnen wij de vinger aan de pols houden en daar waar mogelijk verbeteringen realiseren. Wij spreken de wens uit dat wij u in de toekomst weer als klant op een van onze muziekreizen mogen begroeten. Vriendelijke groet, Hannick Reizen

Pauline Wertheim-van Dillen

uitstekende reis!

Marijke M Verlee-Delhez

Vriendenreis Rpho naar Londen

Heel goed verzorgd

M. Verduijn den boer- Garsthagen.

Vriendenreis Rotterdams orkest Londen. Schubertiade reis naar Bad. Gastein.

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Beide reizen waren fantastisch , Ik heb genoten van de muziek maar ook van de geweldige inleidingen van Henriet!

H.J.Ruijgh

tevreden waren met het programma en het verloop van de reis.
Met vriendelijke groeten van Met een mailtje dat ik U op eind augustus jl heb toegestuurd heb ik U laten weten dat wij
tevreden waren met het programma en het verloop van de reis.
Met vriendelijke groeten van
H.J.Ruijgh