Mary Gerritsen

Bach - Dresden- Leipzig 12/4 - 17/4 - 2017

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Het was weer een geweldige ervaring.
Alles klopt bij Hannick Reizen: geweldige begeleiding van H. Griffioen - Gerritse. Zij is muzikaal ongelooflijk goed gedocumenteerd. We hadden zeer goede plaatsen zowel in de kerk met de Mattheus Passion als in het theater met de opera's. De uitvoering van het Stabat Mater viel een beetje tegen.
Top vervoer met Henk! Alles in zeer aangename sfeer. De lunches waren niet zo bijzonder.

Jan en Ingrid Foortse

De cruise over de Donau.

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Wij hebben het een geweldige reis gevonden op een mooi schip en zijn aan boord goed verzorgd door prettige bemanning.
Ook de voorbereidende uitleg en bespreking van de verschillende opera's , het optreden van het Klassiek Cruise Kwartet werd door ons zeer gewaardeerd.
Mochten we in de gelegenheid zijn dan zouden wij graag nog eens een dergelijke reis maken.

A.J.Sillen -Kuypers

ThuringerBachwochen 2017

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Zeer plezierig, ondanks wat veranderingen in het programma waardoor soms minder tijd tussendoor.

Zeer goed begeleid door de deskundigheid van Leo den Oudsten!

Simonne Timmermans De Rop

De Muzikale Riviercruise op de Donau

Zeer goed . Zeer tevreden

T.Jansen

Donau cruise

lestar

Donaucruise

Hoe heeft u uw reis ervaren?

positief, iets te weinig tijd gehad om de steden Wenen en Boedapest te bekijken.

H.G.J.Pieters

Rugen in maart 2017

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Opmerking: slechte plaatsen in theater van Hannick niet gewend. Reis verder goed.

Marja Joosten

Hamburg Elbphilharmonie. 18 t/m 22 maart

Ad Verspaget

Hamburg met het Rotterdams Philharmonisch Orkest

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Prachtige concerten , uitstekende organisatie !

Robert Hendriksen

Muzikreis Ruegen

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Luisterijke reis met een goede balans tussen cultuur en natuur. Hotel en vervoer uistekend. Een puntje van kritiek betreft de kwaliteit van de geluidsinstallatie in de bus waarmee de ten gehorengebrachte muziekfragmenten - laat ik het mild zeggen - niet altijd volledig tot hun recht kwamen.