H.A.Veldkamp-Grondhuis

Bijzonder en inspirerend

S. J. Verschoor

Itineraire Dordogne 2017

Hoe heeft u uw reis ervaren?

De muziek was heel mooi maar het eten in het hotel was niet goed en aan vegetariers werd helemaal niet gedacht. In restaurants onderweg was het eten wel goed.

Suggestie: organiseer een dergelijke reis naar het Collegium Vocale Crete Senesi olv Philippe Herreweghe in Toscane, Italie

Reactie Hannick Reizen:

Geachte mevrouw Verschoor,
Hartelijk dank voor uw review op de Dordogne-reis.
Van reisleider Thiemo Wind hebben wij begrepen dat het een prachtige reis is geweest, vol mooie muziek.
Voor wat betreft de maaltijden kan ik u verzekeren dat wij alle dieetwensen altijd doorgeven aan het hotel en de restaurants. Uit onze ervaringen is gebleken dat een aangepast menu dan mogelijk is. Wij willen u adviseren altijd de reisleider in te lichten wanneer blijkt dat u niet het goede menu krijgt. Hij kan dit dan direct voor u oplossen.
Daarnaast willen wij u hartelijk danken voor uw tip. Wij gaan de mogelijkheden van dit festival onderzoeken.
Vriendelijke groet,
Hannick Reizen

K.B. Thio

Reis naar Bayreuth.

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Gunstig. Alles verliep goed.

Han Goudsmit

Heel positief Een droom reis onder fatastische begeleiding van Henriette

Mary Gerritsen

Bach - Dresden- Leipzig 12/4 - 17/4 - 2017

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Het was weer een geweldige ervaring.
Alles klopt bij Hannick Reizen: geweldige begeleiding van H. Griffioen - Gerritse. Zij is muzikaal ongelooflijk goed gedocumenteerd. We hadden zeer goede plaatsen zowel in de kerk met de Mattheus Passion als in het theater met de opera's. De uitvoering van het Stabat Mater viel een beetje tegen.
Top vervoer met Henk! Alles in zeer aangename sfeer. De lunches waren niet zo bijzonder.

Jan en Ingrid Foortse

De cruise over de Donau.

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Wij hebben het een geweldige reis gevonden op een mooi schip en zijn aan boord goed verzorgd door prettige bemanning.
Ook de voorbereidende uitleg en bespreking van de verschillende opera's , het optreden van het Klassiek Cruise Kwartet werd door ons zeer gewaardeerd.
Mochten we in de gelegenheid zijn dan zouden wij graag nog eens een dergelijke reis maken.

A.J.Sillen -Kuypers

ThuringerBachwochen 2017

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Zeer plezierig, ondanks wat veranderingen in het programma waardoor soms minder tijd tussendoor.

Zeer goed begeleid door de deskundigheid van Leo den Oudsten!