Anna Dekker

Oud en Nieuw in Salzburg

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Zeer slecht georganiseerd; 4 Sterren-hotel bleek een low budgethotel, bar gesloten en ver buiten het centrum.

Reactie Hannick Reizen:

Hartelijk dank voor uw review, mevrouw Dekker. Het spijt ons zeer dat deze reis niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Het was fijn u telefonisch te spreken om met u van gedachten te kunnen wisselen over deze reis. Uw feedback nemen wij zeer serieus en zullen wij dan ook meenemen tijdens het samenstellen van onze volgende reizen.

A. van den Akker

Leiozig december 2018

positief

Remy Appermont

Leipzig

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Het was een prachtige ervaring. Alles tot in de puntjes.

A.M.C. Vink-Stokman

5 daagse muziekreis naar Leipzig van 11 t/m 15 dec. 2018

vervoer zeer goed
accomodatie zeer goed
reisleiding zeer goed
chauffeur zeer goed
het ontvangstdiner in het Marriot hotel was ver beneden peil

H.N.M. Verhaar

Milaan

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Het was kort maar krachtig. Heel erg genoten. Alles klopte tot in de puntjes . Dank voor uw inzet daarvoor.

Aat Klompenhouwer

Oxford lieder Festival

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Prima georganiseerd. Goede plaatsen bij de concerten. Mooie uitstapjes en goed verzorgde restaurants.

F.Verhoef-Blokland

Fantastisch, groot aanbod muziek

M.van Bruggen

Onlangs Schiermonnikoog

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Muziek vond ik te modern,verblijf prima maar de reisleidster heeft mij (ons) teleurgesteld: haar aandacht ging naar enkele personen en ons werd niets gevraagd noch betrokken bij een gesprek.
De reisinformatie naar de opstapplek was niet goed.

Reactie Hannick Reizen:

Geachte mevrouw van Bruggen,
Hartelijk dank voor uw review op de Schiermonnikoog-reis.
Wij maken het Hannick-deelnemers graag naar de zin. Jammer genoeg heeft u deze keer minder kunnen genieten van de muziek. Om telleurstellingen ter plaatse te voorkomen informeert Hannick u vooraf over het muziekprogramma, op de website en in de brochure. Dan weet u wat u kunt verwachten.
Wij danken u hartelijk voor het feit dat u uw reiservaring met ons heeft willen delen. Daardoor kunnen wij de vinger aan de pols houden en daar waar mogelijk verbeteringen realiseren.
Wij spreken de wens uit dat wij u in de toekomst weer als klant op een van onze muziekreizen mogen begroeten.
Vriendelijke groet, Hannick Reizen

Pauline Wertheim-van Dillen