Hugo Tieman

Munster - > van 24/12 - 27/12/2017

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Prima reis > grote groep maar goed gehanteerd door een zeer prettige, muziekdeskundige reisleider met een goed gevoel voor humor.

M.Giezeman-Surig

Kerstreces Praag

Relaxed en interessant

E. Schmidt-Schapendonk

Kerstreis Praag

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Alles was uitstekend verzorgd, Leo Dijsselbloem, onze reisleider regelde alles prima en het gezelschap was zeer prettig

I.Bund

Kerstreis Munster

heeeeeeel erg leuk

Hetty Roholl

Kerstmis in Praag

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Als heel plezierig ! Goed programma, fijne reisgenoten en zorgvuldig georganiseerd.

Jeanne Pijnenburg

Opera reis Leipzig

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Goed verzorgd met veel oog voor iedere reiziger.
Zorgeloos genieten Heel gevarieerd
Enthousiaste reisleider met veel kennis ter zake.

S. Prosper

Naar Ambronay, Monte Verdi

Heel goed

André Koelman

Schubertiade in Bad Gasstein.

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Prima georganiseerd. Goed gezelschap.
Leiding adequaat. Chauffeur uitstekend.
Prachtig programma.

M.A. Hof-Haehnel

Bad Gastein

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Fijne reis. Met een dag langer had ik meer van de natuur kunnen genieten.

mevr.w.v.beuzekom

Graffeneg sept.2017 Muziek Festival . Reis o.l.v.Onno Verschoor.

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Onno Verschoor was TOP; wist veel van de muziek en de instrumenten. Erg boeiend,
Het hotel was overvol, maar desondanks: de gerechten en het ontbijt-buffel TOP!
De dak-Kamer was zonder airco in warme dagen.......geen doen! De hitte van het dakterrasje weerkaatste en zodoende kon je geen raam of deur geopend hebben. Het was zeker een rustige kamer en dat was dus OK! Wel werd je 's morgens op werkdagen gewekt door het verkeer v.a. 05.30 uur AM. Het hotel ligt a/een doorgaande verkeersweg. De buschauffeur blek een neurotisch iemand. Moest hard rijden en presteerde het om net voor een onoverzichtelijke bocht over de gesloten verkeerslijn in te halen met hoge snelheid. Daarnaast wist hij 's avonds na afloop van het koncert in Graffeneg "een kortere weg," waardoor we totaal verdwaald bleken...... Dankzij de TOM TOM van Onno Versteeg en diens inzet zijn we na verloop van tijd weer op de goede weg gekomen en konden we koers zetten naar ons hotel. Deze chauffeur riep bij de inzittenden een zekere angst/onbehagen op. Ondanks het verzoek van Onno voor een andere chauffeur waren we gedoemd tevreden te zijn met deze "snelheidsduivel". De KLM vluchten waren OK. DeMuziek was zeer bijzonder evenals de orkesten en solisten; dat alles was optimaal genieten!!!