Jacqueline Juffermans

Als zeer prettig

sandra de ruiter

Personeels uitje 3 dagen Sevilla

Hoe heeft u uw reis ervaren?

We hebben met een groep van 23 personen ( van 26 tot 60 jaar) allemaal enorm genoten van de prachtige stad, gevarieerde activiteiten zoals: suppen, paardrijden en fietsen. En niet te vergeten het... We hebben met een groep van 23 personen ( van 26 tot 60 jaar) allemaal enorm genoten van de prachtige stad, gevarieerde activiteiten zoals: suppen, paardrijden en fietsen. En niet te vergeten het heerlijke eten.

J.J.C. Kuiper

De laatste reis was naar Bilbao, afgelopen februari

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Wederom buitengewoon goed. Alles perfect geregeld. De concerten/opera/ballet waren prachtig met goede plaatsen in de zalen en vooral de muzikale uitleg van Wouter Schmidt en zijn inzet waren de... Wederom buitengewoon goed. Alles perfect geregeld. De concerten/opera/ballet waren prachtig met goede plaatsen in de zalen en vooral de muzikale uitleg van Wouter Schmidt en zijn inzet waren de kroon op alles.

Palmyre Knuijt-Huisman

Bilbao

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Mooie dagen, heerlijke muziek, prettige medepassagiers en ook nog goed droog weer.

Ina Schermer-Vermeer

Heel prettig

Mevr Koopman

Naar Praag en Boedapest

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Heel goed. wij vonden het hotel in Boedapest te ver uit het centrum.

C. Kroese

De Kerstcruise van 2018

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Zoals alle voorgaande reizen die wij met Hannick hebben gemaakt was ook hier weer sprake van een uitmuntend
georganiseerde en buitengewoon verzorgde reis! Dit alles aan boord van een schip dat alle vormen van kritiek glansrijk kon
doorstaan!