Willy Roelofsen

Kerstreis naar Praag

Zeer goed

Ronald van der Veen

Kerstreis naar Braunschweig december 2017.

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Bijzonder geslaagde reis met een erg leuk gezelschap en onder leiding van de ons bekende Pauline. Uitstekende accommodatie in het Steigenberg Park Hotel, boeiende voorstellingen met ( althans voor... Bijzonder geslaagde reis met een erg leuk gezelschap en onder leiding van de ons bekende Pauline. Uitstekende accommodatie in het Steigenberg Park Hotel, boeiende voorstellingen met ( althans voor ons) als hoogtepunt een wervelende West Side Story in Hannover. Mede dankzij de "solide "chauffeur Ron verliep alles op rolletjes.

Machteld Dutman

Kerst in Braunschweig

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Fantastische reis, mooie muziek, goede inleidingen door de reisleidster. Leuk om een aantal steden te bekijken. Prima hotel. Gezellige sfeer in de groep.

M.J.Kroon

Kerstcruise

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Vorige keren was er wel wat vaker muziek aan boord. De heer Wouter schmidt is een uitstekend reisleider.

Mart van Hest

De Kerstcruise 2017.

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Een sfeervolle Kerst. Rustig in een luxe salon zitten en de prachtige Rijn-oevers voorbij laten glijden.
Mooie salon-muziek door ras-muzikanten. Aan boord worden top diners geserveerd in een luxe restaurant .
Voor de liefhebbers zijn er excursies in de steden waar wordt aangelegd.
Voor de avonden zijn er uitstekend uitgevoerde opera's te beleven. De inhoud van de opera wordt vooraf, op een perfecte deskundige wijze, uit de doeken gedaan door Wouter Schmidt.

Jeltina Wierda

Baden Baden

Geweldig

Hugo Tieman

Munster - > van 24/12 - 27/12/2017

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Prima reis > grote groep maar goed gehanteerd door een zeer prettige, muziekdeskundige reisleider met een goed gevoel voor humor.

M.Giezeman-Surig

Kerstreces Praag

Relaxed en interessant

E. Schmidt-Schapendonk

Kerstreis Praag

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Alles was uitstekend verzorgd, Leo Dijsselbloem, onze reisleider regelde alles prima en het gezelschap was zeer prettig

I.Bund

Kerstreis Munster