Nvanberesteijn

AbuDhabi, Lissabon, Cruise Rijn, New York, cruise Antwerpen/Gent
Nog te komen ST.Petersburg, Kerstreis Donau

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Over het algemeen goed, eindoordeel hangt af van het verkrijgen van bestelde toegangsbewijzen 13 mei ST. Petersburg. Krijgen wij die niet, dan is dat een ernstige fout van Hannick en daalt onze... Over het algemeen goed, eindoordeel hangt af van het verkrijgen van bestelde toegangsbewijzen 13 mei ST. Petersburg. Krijgen wij die niet, dan is dat een ernstige fout van Hannick en daalt onze waardering

Hanneke (J.M.) Bos

New York reis. 28 febr tot 6 maart 2018.

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Voor mij eerste keer metHannick reizen. Zeer goed bevalken. Echt een aanrader.
Goede informatie over de concerten, leuke begeleiding sight seeing. Gezellige groep medereizigers.
Ik heb...
Voor mij eerste keer metHannick reizen. Zeer goed bevalken. Echt een aanrader.
Ik heb me zeer goed vermaakt en genoten van stad, muziek en gezelschap.

bert schurer

Naar New York, 2 opera's en een concert met dirigent Jaap van Zweden

Fantastisch

L.M. Remarque-van Toorn

Wij hebben tien reizen met Hannick gemaakt.

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Het feit dat mijn man en ik steeds weer geboekt hebben bij Hannick strekt tot aanbeveling. En dat zegt genoeg

Semeijn

heel goed

H. Driessen - Grein

de Oudejaar-reis naar Boedapest

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Als een sprookje. De eerste avond was een geweldige belevenis met het grote zigeuner-orkest en het zeer goed verzorgde, feestelijke diner. De tweede avond bracht een prachtige uitvoering van... Als een sprookje. De eerste avond was een geweldige belevenis met het grote zigeuner-orkest en het zeer goed verzorgde, feestelijke diner. De tweede avond bracht een prachtige uitvoering van Tjaikowski's Notenkraker, met aan het slot een indrukwekkend Hongaars Volkslied en een overvloed aan champagne. Het was zó feestelijk! Ons hotel was prima en mooi centraal gelegen, de excursies interessant en de wijnproeverij een feestje! Ook de schitterende uitvoering van Haydn's Schöpfung heeft indruk gemaakt. Onno Verschoor en de Hongaarse gids waren prima.

MJD Tigchelaar

Weimar

Perfect georganiseerd eu uitgevoerd

Jac Daamen

Oud en Nieuw reis naar Boedapest. 2017/2018

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Als bijzonder door: Het aanbod en uitvoering van de muziek, daarbij nog 2 verrassingen in de vorm van muziek, de kwaliteit en ligging van het hotel, 2 goed Nederlands sprekende, sympathieke... Als bijzonder door: Het aanbod en uitvoering van de muziek, daarbij nog 2 verrassingen in de vorm van muziek, de kwaliteit en ligging van het hotel, 2 goed Nederlands sprekende, sympathieke Hongaarse gidsen, interessante rondleidingen en zeer geslaagde wijnproeverijen. Goede bus beschikbaar en de vluchten mooi op tijd. Onno Schoor bereidde ons goed voor voor de muziekuitvoeringen. Lunches en diners waren uitstekend. Kortom dit was een reis met een gouden randje.
Jac Daamen Bladel

Riky Prins-Melkert

Kerst-opera-concert (Rijn) cruise.

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Als een weldaad. de bijzondere aandacht van van de gehele crew!! niemand uitgezonderd.
De klapper was: De kapitein achter de piano! met een aandacht.Ik vertel het aan velen.Heb succes,met mijn verhaal.