C. Van Stegeren-Maat

Sint Petersburg van 9 t/m 14 mei

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Het was in alle opzichten een fantastische reis!

N. van Santen

St Petersburg

We hebben genoten

W van voorden

St. Petersburg

Alles geweldig

Gerda Zwolman

Ik heb bijna 20 reizen met Hannick gemaakt.
Meestal alles naar wens geweest. Alleen de laastste reis naar oost Duitsland vond ik aanzienlijk minder.
Oudejaarsavond in een kroeg was...
Ik heb bijna 20 reizen met Hannick gemaakt.
Oudejaarsavond in een kroeg was vreselijk.

M Dutman

Ik was afgelopen mei met Hannick naar Sint Petersburg, inmiddels mijn derde reis en het is weer heel goed bevallen.

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Heel goed verzorgd, fantastische reisleider, mooie muziek in mooie operagebouwen. Ook de lokale gids was een welkome aanvulling. De reisgenoten houden allemaal van muziek en cultuur en mede... Heel goed verzorgd, fantastische reisleider, mooie muziek in mooie operagebouwen. Ook de lokale gids was een welkome aanvulling. De reisgenoten houden allemaal van muziek en cultuur en mede daardoor is het gezellig gezelschap. Ook prettige manier van reizen als je alleen reist.

Th.M.van Oers

Oranjewoud

Wissink

Bad Kissingen

Heerlijk

Janny Koenekoop

Rügen, N.O. Duitsland

Hoe heeft u uw reis ervaren?

fantastische reis, de busreis met Henk : geweldig, héél safe !! Hotel: alles prima. het eiland : schitterend, veel kleine
dorpjes, maar helaas enorme hotel-bouw voor de toekomstige...
dorpjes, maar helaas enorme hotel-bouw voor de toekomstige toeristen !! dat vond ik erg verdrietig om te zien !!
de muziek bij deze reis viel mij tegen, te veel hoempapa op z'n Duits en te weinig klassieke muziek.

K.Maljers-Smits

Meet and greet met Jaap van Zweden in New York

Hoe heeft u uw reis ervaren?

het was een prachtige reis onder de bezielende leiding van Wouter Schmidt en Eva Bengtsson.

André Koelman

Rugen

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Uiterst plezierig. Goede begeleiding, prima chauffeur, die met de bus kan lezen en schrijven.
Perfect hotel. Een prachtig programma. Slecht weer!
Kortom: we hebben genoten.